Жалқау немере Оқушылардан сұрап қосымша сұрақ бергізіп бағалау және үйге берген мақалдарын оқытып қосымша сұрақпен бағалау

Ашық сабақ
2 сынып

Ана тілі
Тақырыбы: Етікші
Сабақтың мақсаты:
1) Ертегінің мазмұнын түсіндіру, мағынасын ашу, оқу дағдыларын арттыру
2) Ойлау қабілеттерін дамыту.
3) Оқушыларды ізгілік қасиеттерге, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: суреттер, адасқан әріптер, мақалдар
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі.
Сабақтың әдісі: әңгімелесу, сұрақ - жауап.

Жүру барысы
1) Психологиялық дайындық
Мынау менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау басым ақылды,
Бәрін осы басқарған.
Мынау менің оң қолым
Мынау менің сол қолым
Барлық істі атқарған.
Сыныпты түгендеу.

2) Үй тапсырмасын тексеру.
” Жалқау немере”
Оқушылардан сұрап қосымша сұрақ бергізіп бағалау және үйге берген мақалдарын оқытып қосымша сұрақпен бағалау.
Шығарма Мен қандаймын?
3) Қорытынды
1. Ертегі не туралы?
2. Немере қыз қандай?
3. Оның еңбек етуіне не себеп болды?
4. Бұны қалай қорытуға болады?
5. Жалқау сөзіне мәндес қандай сөздер бар?
4) Жалқау - еріншек қырсыз жатып ішер
5) Сергіту сәті: “ Жалқау бала” әнімен
6) Адасқан әріптер: Шікіте (Ой шақыру)
7) Жаңа сабақ: Етікші
І. Қызығушылықты ояту.
Жоба әдісі бойынша тақырыпты ашу (слайд көрсету)

Ой қозғау
- Ертегі туралы не білеміз?
Ертегі – қиял мен арманға негізделген шығарма. Ертегілер әңгіме, өлең түрінде айтылады., жазылады. Онда халықтың арманы, әдет - ғұрпы, мұңы баяндалады.
А. Ертегіні мұғалімнің түсіндіруі
Ә. Ертегіні оқушылардың тізбектеп оқуы
Б. Ертегіні рөлге бөліп оқу.
В. Етікшіге мінездеме беру

Адал
Ақылды
Еңбекқор
ізденімпаз
Мейірімді

Дәптермен жұмыс

Сергіту сәті.
Қырға шықсаң өрлеп, (қолдарын кезек – кезек жоғары көтереді)
Мұның аты – Еңбек. (екі қолын жаяды)
Кесте тіксең, зерлеп, (оң қолын ине ұстап қимыл көрсетеді)
Мұның аты – Еңбек. (екі қолын жаяды)
Сабағыңды жөндеп (жанындағы көршісіне қарап қолын жаяды)
Әзірленсін – Еңбек. (екі қолын жаяды)
Қиындықтың бәрін (құшағын ашады)
Еңбек қана жеңбек. (екі қолын жоғары)

Шығармашылық тапсырма
Еңбек

Тәрбиелейді
жігерлендіреді
күш береді
шынықтырады
қуантады
үнемшіл болуға үйретеді
өсіреді, табысқа жеткізеді
арманы орындалады
бақыт береді
өмір сүруге үйретеді

Мақал – мәтел айтқызу.
1. Ұстаның бізі сүйкімді,
Жақсының сөзі сүйкімді.
2. Шебердің инесі де алтын,
Соққан күймесі де алтын.
3. Шебердің саусағы асырайды.
Еріншектің ертеңі бітпес.
Жаңылтпашты жатқа айту
Сабақты қорытындылау. Кубизм стратегиясы

6. Ертегідегі негізгі ой не болды?
ЕҢБЕК БӘРІН ЖЕҢБЕК деуге бола ма?

Жүректен жүрекке.
Балалар шеңбер құрып тұрады. Бір – біріне жақсылық тілеп, ізгі тілек айтады.
- Наурызбек, еңбегің жемісті болсын!
- Динара, еңбек етсең емерсің деген. Осыны есіңе сақта.
- Ерлан, сүйіп істеген іс шаршатпайды. Сондықтан өзіңе ұнайтын істерің көп болсын.
- Гүлжан, өмірдегі тірегің еңбек болсын,
- Бекзат, Еңбек – қуаныш, жалқаулық - айырылмас азап , - деп ұлы Абай атамыз айтқандай ешқашан жалқау болма.
Жүректен – жүрекке осылайша жалғаса береді.

Мұғалімнің сөзі: Ал адам бойындағы ең бір жағымсыз қылық – еріншектік, ондай адамның іске мойны жар бермейді. Осыған байланысты Абай атамыз 38 – қарасөзінде Күллі адам баласын қор қылатын үш нәрсе бар. Сонан қашпақ керек. Әуелі – надандық, екінші - еріншектік, үшінші – залымдық – деген екен. Жақсы қасиеттерді үйреніп, жаман қылықтардан аулақ болайық
Бүгінгі өткен ертегідегі Етікші сияқты еңбекқор, адал, мейірімді, ақылды болайық.
Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

Оқушыларды бағалау.
Үйге:
Етікші мәтіні түсініп оқу, “ Менің арманым” тақырыбына әңгіме жазу.



Ұқсас жұмыстар

Сын тұрғысынан оқыту
БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
ӘДЕБИЕТ САБАҒЫНДА ЖАЗУШЫ ӨМІРБАЯНЫН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫН ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ДАМЫТА ОТЫРЫП САБАҚ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ МЕТОДИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жаңартылған білім мазмұны бойынша бастауыш сыныптарда оқу процесін ұйымдастыруда қолданатын педагогикалық тәсілдері мен әдісмемелер технологиясы
Бастауыш сынып оқушыларында еңбек тәрбиесін қалыптастырудың ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының оқу үлгермеушілігін ( ана тілі пәнінен) болдырмаудың жолдары
Грамматикалық ойларды қолдану әдіс- тәсілдері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару