Сөздердің әртүрлі мағынасымен таныстыру

Қазақ тілі
Сабақтың атауы: Сөз және оның мағынасы
Сілтеме: Ғаламтор, қазақ тілін оқыту әдістемесі
Сабақтың жабдығы: Сөздік, үлестірмелі парақшалар
Жалпы мақсаттар: 1. Сөздердің әртүрлі мағынасымен таныстыру; сөздерді мағынасына қарай сөйлем ішінде орынды қолдана білуге үйрету;
2. Сөздік қорын молайту;
3. Зейінділікке тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: салыстыру, жаттығу, сұрақ - жауап., дидактикалық ойындар.
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу: Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Ынтымақтастық атмосферасы Бірлік бар жерде
Тірлік бар дегенмен алдыма қойылған мақсатыма сай сабағымды өткіземін.
Күлімде, күн, күлімде!
Күлсін барлық бала шақ!
Берекелі бүгіндей
Бейбіт болсын болашақ!
Осындай жақсы көңілмен сабағымызды бастайық

Үй тапсырмасын сұрау
Тест сұрақтары
Мағынаны тану Көркем жазу
Жақсы, жылы, түзу, бүлдіру, күлкілі.
• Осы сөздер қатарында қай сөз артық? Неліктен? Бүлдіру сөзі артық, себебі ол қимылды білдіреді, яғни етістік. Ал қалғандары сын есімдер.
• Осы сөздерге қарама - қарсы мағыналы сөздерді тауып айт. Мысалы, жақсы - жаман, жылы - суық, түзу - қисық, бүлдіру - түзету, күлкілі - қайғылы.
2. Бұл қандай сөздер?
• Мағынасы бір - біріне қарама - қарсы сөздер (антонимдер)
• Мағынасы жуық сөздер ( синонимдер)
• Айтылуы да, жазылуы да бірдей, бірақ мағынасы әртүрлі сөздер (омонимдер)
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау.
1 - топ
Берілген әріптермен және сөздермен сөйлем құрап айту
• Жолдасым желмен жарысты. Жарас жақсы жігіт.
• Досым допты домалатты.
• Суық сумен сүртіндім.
2 - топ
● Мәндес сөздерді бір бөлек, қарама - қарсы мағыналы сөздерді бір бөлек жаз.
● Қалаған 3 - 4 сөзбен сөйлем құрап жаз.
1. еріну - жалқаулану, есептеу - санау, қайталау – пысықтау;
2. ақырын – шапшаң, апару - әкелу, бастау – аяқтау, тоңу – жылыну.
Сөйлемдер мынадай болуы мүмкін
Шаршы топта сөз бастау қиын. Қайталау – білім анасы. Тоңған кісілер үйге кіріп жылынды.
3 - топ
VI. Жұмбақ шешу
● Қарамен жазылған сөздерді қарама - қарсы мағыналы сөздермен алмастыр.
Жақыннан әкеп хабарды.
Ренжітер барлық адамды.
Алыстан әкеп хабарды,
Қуантар барлық адамды. (жеделхат)
Жеңілдікпен аршылар,
Көзіңнен жас тамшылар.
Қиындықпен аршылар,
Көзіңнен жас тамшылар. (пияз)
Үй тапсырмасы
Қайталау
Күнделіктеріне жазады
Бағалау
Кері байланыс Бағалау парақшаларын толтыру.

Мұғалім: Асанова Марал Абдулхамитовна

Сөз және оның мағынасы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Лексиканы оқытудың міндеттері
Сөзжасамды оқыту тәсілдері
Сөз жасау тәсілі
Жұмыстың маңыздылығы
Сөйлеу тілін тексеруге арналған көрнекі және сөздік материалдардың мазмұны
Лексиканы оқытудың принциптері
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАЛАРДЫ АУДАРУ
Ескерткіштер тіліндегі сапалық сын есімдер
Сөз таптарын оқыту әдістемесі
Жалпы білім беру мектебінде сөз құрамын оқыту
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Антигенді таныстырушы жасушалар
Радиоактивті заттар күмістенудің негізінде өздерін өздері әртүрлі деңгейде қараю арқылы фотоүлбірге түсіреді
Шығармада бастан - аяқ лексикалық қүрамдағы байыргы сөздердің мол қолданылатындығы көркем әдебиет стилінің негізгі белгісі
Топтарды таныстыру
Аксоплазмада эндоплазмалық тордан туындайтын базофилді (хроматофилді) заттың кесекшелері болмайды, митохондриялар және жүйкелік медиаторларға толған мөлшері әртүрлі көпіршіктер болады
Аралшық без құрылысы мен қызметі әртүрлі безді жасушалар - инсулощптерден (А, В, D, D, РР) құралған
Қазақстан - 2050 стратегиясының логотипін таныстыру 2050 Стратегиясының жаңа логотипі бірліктің мазмұны
Әртүрлі мүшелердегі борпылдақ дәнекер ұлпасы жасушааралық тірі затындағы негізгі аморфты заттың мөлшері мен химиялық құрамы сол ұлпаның қызметі мен жағдайына байланысты ұдайы өзгеріп отырады
Сөздердің қайсысы туынды түбір