Абай өлеңдерін мәнерлеп оқу
Тақырыбы: Ұлы - Абай, дана - Абай, дара - Абай
Мақсаты: Ұлы ақынның даналық сөздерін талдап, мағынасына көңіл бөліп, есте сақтап, парасатты ақын екендігін дәлелдей отырып насихаттау. Шәкірттерге бабамыздың ел бірлігі, ұрпақ келешегі, адам жанының рухани тазалығы жайлы ой - толғауларын сезіндіре отырып, оларды Отан сүйгіштікке, ұлтжандылыққа және адамдық асыл қасиеттерге тәрбиелеу.
Жоспары:
1 - бөлім. Абай өміріне шолу.
2 - бөлім. Жыл мезгілдеріне саяхат.
3 - бөлім. Көрініс Бала Абай
4 - бөлім. Ескірмейтін есті сөз.
5 - бөлім. Бес асыл іс, бес дұшпан.
6 - бөлім. Абай өлеңдерін мәнерлеп оқу.
Жүру барысы:
- Құрметті, ұстаздар, ата - аналар, оқушылар! Сіздерге зор денсаулық, молшылық тілей отырып, бүгінгі 4г сыныбында Ұлы - Абай, дана - Абай, дара - Абай атты тәрбиелік шарамызды ашуға рұқсат етіңіздер!
1 - бөлім. Абай өміріне шолу.
- Балалар Абай атамыз туралы не білеміз? Соны еске түсірейік.
Топтастыру
- Енді мына суретке қараңдар. Бұл суретте кімдер бейнеленген?
2 - бөлім. Жыл мезгілдеріне саяхат.
- Жыл мезгілдерін кім атайды?
- Қазір жылдың қай мезгілі? (Өлеңнің шығу тарихымен таныстыру.
Ақынның шығармашылықпен еркін араласуы 1860 жылдар болды. Ол кезде Абай өлеңдерін басқа аттармен жариялаған, тек 1886 жылы Жаз деген өлеңінен бастап өз атын қоя бастайды.
Жүргізуші: Үсті – басы – ақ қырау, түсі суық
Басқан жері сықырлап, келіп қалды - бұл қай өлеңнен алынған үзінді?
Ендеше ортамызға Қыс мезгілін шақырамыз.
1 - оқушы: Қыс.
Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау, танымас тірі жанды.
Үсті - басы ақ қырау, түсі суық,
Басқан жері сықырлап, келіп қалды.
Дем алысы – үскірік, аяз бен қар,
Кәрі құдаң – қыс келіп, әлек салды.
Ұшпадай бөркін киген оқшырайтып,
Аязбенен қызарып ажарланды.
Бұлттай қасы жауып екі көзін,
Басын сіліксе, қар жауып, мазаңды алды.
Борандай бұрқ - сарқ етіп долданғанда,
Алты қанат ақ орда үй шайқалды.
Жүргізуші:
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы,
Масатыдай құлпырар жердің жүзі.
Жан - жануар, адамзат анталаса,
Ата - анадай елжірер күннің көзі - бұл қай өлеңнен алынған үзінді?
Ендеше ортаға Көктем мезгілін шақырамыз.
2 - оқушы: Жазғытұры
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы,
Масатыдай құлпырар жердің жүзі.
Жан - жануар, адамзат анталаса,
Ата - анадай елжірер күннің көзі.
Жаздың көркі енеді жыл құсымен,
Жайраңдасып жас күлер құрбысымен.
Көрден жаңа тұрғандай кемпір мен шал,
Жалбаңдасар өзінің тұрғысымен.
Қырдағы ел ойдағы елмен араласып,
Күлімдесіп, көрісіп, құшақтасып.
Шаруа қуған жастардың мойыны босап,
Сыбырласып, сырласып, мауқын басып.
Түйе боздап, қой қоздап - қора да шу,
Көбелекпен, құспенен сай да ду - ду.
Гүл мен ағаш майысып қарағанда,
Сыбдыр қағып, бұраңдап ағады су.
Поэзиялық шығармаларды оқыту
Мағжан Жұмабаев шығармашылығын мектепте оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздері
Бастауыш сыныпта абай шыгармаларын оқыту
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Бастауыш сынып оқушыларын Абай Құнанбаевтың педагогикалық идеяларының негізінде тәрбиелеу
Ана тілі сабақтарында Абай шығармаларын оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу құралы ретінде пайдаланудың әдіс-тәсілдері
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ҚҰЛЫҚ ТӘРБИЕСІН БЕРУДЕ АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ АЛАТЫН РОЛІ
Бастауыш мектептегі ана тілі
Абай еңбектерінің негізінде ана тілі оқу сабағында оқушылардың құлықтық тәрбиесін қалыптастыру
Көркем шығарма бойынша оқушылармен пікір алмасу
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
ТОЛЫБАЙҰЛЫ ОЛЖАБАЙ
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
ҚҰНАНБАЙҰЛЫ АБАЙ (ИБРАҺИМ)
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту