Сабаққа әзірлік

Математика
Тақырыбы: Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу

Мақсаты:
Білімділік: Көбейту амалы бар теңдеулерді шешуге үйрету.
Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, білімдерін арттыру, шығармашылыққа баулу.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, тазалыққа, уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақ
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер.
Күтілетін болжам: Көбейту амалы бар теңдеулерді шеше білуді меңгереді.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа әзірлік
1. Сәлемдесу, түгендеу.
2. Оқушылардың құрал – жабдықтарын алдырту.
3. Сабаққа назар аударту.
Психологиялық дайындық:
Күндей, нұрланып,
Айдай арайлап.
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза көңілмен.
Бүгінгі сабағымызды бастаймыз!

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 6 талдау. Қалып қойған сандарды тап:
86+48+75=209
69 -(95+76)=102
800 -(66+26)=708
245+126+39=410

№8 талдау.
78+х=120 - 10 ------------ x - 56=240+36
78+х=110 ------------------ x - 56=276
x=110 - 78 ----------------- x=276+56
x=32 ------------------------- x=332
78+32=120 - 10 ----------- 332 - 56=240+36
110=110 -------------------- 276=276
№10. 3 себетке жемістер тең бөлініп салынды. Әрбір себетке неше жемістен салынды?
1. 2 ∙ 3 =6
2. 5 ∙ 3 =15
3. 6 ∙ 3 =18
ІІІ. Өткен материалды пысықтау: Ауызша жұмыс. 1. Кестені толтырыңдар.
..................................

Ү. Жаңа сабақ: № 1. Теңдеулерді шеш.
Үлгі бойынша түсіндіру.
х ∙2 = 4 -------------------- х ∙ 2 = 12 ----------------- 8 ∙ х = 16 -
х = 4: 2 -------------------- x= 12: 2 ------------------- x=16: 8
х = 2 ----------------------- x= 6 ------------------------ x=2
2 ∙ 2 = 4 ------------------- 6 ∙2 =12 ------------------ 8 ∙ 2=16
4=4 ------------------------- 12=12 -------------------- 16=16

№ 2. Түсіндіріп шығару.
x ∙ 2 =6 ---------------- 2 ∙ x =6
x=6: 2 ------------------ x=6: 2
x=3 --------------------- x=3
3 ∙ 2=6 ----------------- 2 ∙ 3=6
6=6 --------------------- 6=6
Неге х ∙ 2 = 6; 2 ∙ х = 6 теңдеулерінің шешімі бірдей болатынын түсіндір.

№ 3 Кестені толтыр
Көбейткіш 5 6 2 5 2
Көбейткіш 3 2 8 4 9
Көбейтіндінің мәні 15 12 16 20 18

№4. Тура теңсіздіктер құр.
60 + 30 95 - 40 95 – 40 95 - 30 30 + 40 95 – 60

№5 Өрнектерді пайдаланып тура теңдік құр.
180+220 = 1000 - 600
248+402 = 976 - 326

Сергіту сәті.
Аспанға қарап ай көрдім,
Төменге қарап жер көрдім.
Оңға, солға бұрылып,
Егеменді ел көрдім!
№ 6. Есеп шығару.
Асханаға 70 кг қант әкелінді. Үш күнге күн сайын 4 килограммнан қант жұмсалды. Асханада неше килограмм қант қалды?
Шарты:
Әкелінді - 70кг қант
1 күні жұмсалды - 4 кг
2 күні жұмсалды – 4 кг
3 күні жұмсалды – 4 кг
Қалды -?
Шешуі: 70 -(4 ∙ 3)=58
Жауабы: 58 кг қант қалды.

№ 7. Есеп шығару.
Дүкенде 45 пакет алхоры шырыны болды. Бұл банан шырынына қарағанда 23 пакетке кем, апельсин шырыны банан шырынына қарағанда 38 пакет артық болды. Дүкенде неше пакет апельсин қалды?
Алхоры - 45п, 23 кем
Банан -?



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларының мектепке бейімделуі
Дене шынықтыру сабақтарындағы ағзаның жағдайына өзіндік бақылау жасау
Биология кабинетінің жабдықталуы
Ұлттық ойындарды бастауыш сыныптың оқу-тәрбие үрдісінде пайдаланудың жолдары
Ағылшын тілі пәнінде оқушылардың сөздік қорын дамыту
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың басты іс-әрекеті
СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚЫТУШЫ БАСШЫЛЫҒЫМЕН ӨТЕТІН ӨЗІНДІК ЖҰМЫСЫН ЖОСПАРЛАУ, ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ БАҚЫЛАУ ЕРЕКШЕЛІГІ
Оқушылардың термодинамика туралы білім мазмұнын жаңа педогогиқалық технологиямен оқыту және әдістемелік жүйесін жасау
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы
Мектепалды даярлық тобында балалардың сөздік қорын дамыту
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Асқар сабаққа бара жатып, жолдың арғы бетіне өтейін деп тұрған атаны көрді
Сабаққа шықтым
Сабаққа қатысу
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Оқушыларды сабаққа бағыттап, сабақтың тақырыбымен таныстыру
Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, оқушылардың назарын сабаққа аудару
Сабаққа әзірлік. Ұйымдастыру кезеңі
Оқушылардың зейіндерін сабаққа аудару. Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру