Тұлпарлар тобына берілетін сұрақтар

Тіл мәртебесі – ел мерейі (7 - сынып)
Мақсаты: оқушылардың қазақша сөйлеу дағдысын арттыру, қазақ халқының салт - дәстүрімен, мәдениетін білуге, қазақ тілін меңгеруге, өз ойын жеткізе білуге үйрету, қазақ ақын - жазушыларының шығармаларымен таныс болып, оны жатқа білуге баулу, оқушыларды отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: техникалық құралдар, тіл туралы нақыл сөздер, ҚР мемлекеттік рәміздері. Түрі: сайыс сабақ.. Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, іздену, шығармашылық, топтармен жұмыс.
Сайыстың барысы:
Қазақстанның болашағы - қазақ тілінде (слайд)
- деген елбасымыздың осы жолдармен сайысымызды ашқым келіп отыр.
1 - жүргізуші: - Құрметті қонақтар, ұстаздар, оқушылар! Бүгінгі Тіл мәртебесі – ел мерейі атты мерекемізге қош келдіңіздер!

2 - жүргізуші: - Қазақ осы айтатұғын елге сыр,
О, ағайын, халық емес ол кесір.
Қазақ осы аңғал - саңғал жабусыз,
Қазақ осы ағыл - тегіл, көл - көсір.
Қазақ осы Өнер алды - тіл дейтін,
Қазақ осы қарасың ба, ақсың ба,
Қоңырсың ба, жатырқауды білмейтін,-
деп ақын ағамыз Қадыр Мырза Әли айтқандай, ұлы қазақ даласында 130 - дан астам басқа ұлт өкілдері татулықта, сыйластықта өмір сүріп жатыр. Қазақстанда тұратын әрбір адам Отанын сүйіп, мәдениеті мен тілін білу керек.

1 - жүргізуші: - Осы мақсатпен Тілдер күніне орай Тіл мәртебесі – ел мерейі атты сайыс жүргізіп отырмыз.
Әділ қазылар алқасымен таныс болыңыздар.
1 - кезең: Танысу (слайд)
1 - жүргізуші: – Құрметті қонақтар, мұғалімдер, оқушылар! Енді, сайысымыздың Танысу кезеңін бастаймыз (әр топ топтың атын, ұранын айтып, көрсетеді)
1 - топ - Тұлпарлар
2 - топ - Көгершіндер
2 - кезең: Үй тапсырмасы . (слайд)
1 – жүргізуші: - Бұл кезең тапсырмасы бойынша әр топ Ана тілі туралы дайындап келген тақпақтарын айтады.

3 – кезең: Кім көп біледі? виктариналық сұрақтар.(слайд)
1 - жүргізуші: - Келесі сайысымыз – Кім көп біледі? . Бұл сайыста қай топ тез әрі сұраққа дұрыс жауап берсе, сол топ жеңіске жетеді.
2 - жүргізуші: (слайд)
- Тұлпарлар тобына берілетін сұрақтар:
1. Қазақ әліпбиінде неше әріп бар? (42)
2. Қазақтың ұлы ақыны кім?(Абай)
3. ҚР рәміздерін ата.(ту, елтаңба, әнұран)
4. Қазақ тілінде неше септік бар?(7)
5. Буын түрлерін ата.(ашық, бітеу, тұйық)

1 - жүргізуші:
- Көгершіедер тобына берілетін сұрақтар:
1. Қазақ тіліне тән дыбыстар нешеу?(9)
2. Дыбыстар нешеге бөлінеді?(2)
3. Ұлттық тағамдарды атаңдар?(ет, бауырсақ, қазы - қарта)
4. Құрмалас сөйлемнің неше түрі бар?(салалас, сабақтас. аралас)
5. Биенің сүтінен жасалатын сусынды.(шұбат)

4 - кезең: Полиглот болғың келсе .

1 - жүргізуші:- Бұл кезеңде сайыскерлер қоржыннан қима қағаздарды алып, онда берілген сөздерді қанша тіл білсе, сонша тілде айтады.
1 - топ – воскресенье, утро, город, независимый.
пятница, день, улица, народ.
2 - топ – среда, вечер, проспект, Родина.
понедельник, ночь, центр, государство.
5 - кезең: Капитандар сайысы (слайд)

2 - жүргізуші: - Топ басшыларын ортаға шақырамыз. Олар 3 минут ішінде берілген сөз тіркесінен бірнеше сөйлемдер құрастыруы керек:
Тұлпарлар тобы – қазақ тілі
Көгершіндер тобы – орыс тілі
6 - кезең: Мақал - мәтелдер (слайд)
1 - жүргізуші: - Бұл кезеңде сайыскерлер берілген тақырып бойынша көп мақал - мәтелдер айтуы керек.
1 - топ – Отан , Еңбек .
2 - топ - Білім , Тіл .
2 - жүргізуші: - Осымен, құрметті қонақтар, ұстаздар, оқушылар сайысымыз өз мәресіне жетті. Енді әділқазылар алқасы жеңімпаздарды анықтасын.
7 – кезең: Мақалды толықтыр.
Тұлпарлар тобына берілетін тапсырмалар:
Халықтың ортақ үйі -....

Көп сөз -....
Аз сөз -....
Керекті сөздер: күміс, Отан, алтын.
Көгершіндер тобына берілетін тапсырмалар:
Көз.... Ақыл....
Қол.... Білім....
Керекті сөздер: батыр, қорқақ. тозбайды, азбайды.

Тілден биік асқар жоқ,
Тілден асқан байлық жоқ;
Тілден терең теңіз жоқ. (слайд)
деп, айтқан атамыз Ғ. Мүсірепов. Тілімізді әрқашанда қадірлейік, мерейін әрқашанда көтерейік. деген сөздермен сайысымызды аяқтаймын.



Ұқсас жұмыстар

Махамбет поэзияларының көркемдік сипаты
Қазақ аңыз-әңгімелерінде тұлпар бейнесінің сомдалуы
Хайуанаттар бейнесін сипаттайтын оюлар
Эпостағы тұлпар образы
Махамбет поэзияларының көркемдік сипатының жалпы теориялық негізі
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Рәміздері
Шамаларды оқыту әдістемесі
Геометриялық фигураның ауданы
Махамбет өлеңдерінің жанрлық ерекшеліктері
Қазақ әдеби тілінің тарихындағы ат сынының тілдік көріністері
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Жүктілікке және босану мерзіміне байланысты берілетін жәрдемақылар
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Заңгерлер тобына
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
Дұшпанның тобына сілте
І аралық бақылаудың тест сұрақтары