Тақтадан скрипка аспабын көріп тұрмыз

Музыка 5 - класс
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның скрипка мектебі.
Мақсаты: Скрипка аспабы туралы мағлұмат беру.
1 Скрипка аспабының шығуы тарихына шолу жасау.
2. Оқушыларға адамның ой - арманының музыкада бейнелеуі мен оның өмірімен байланыстылығын түсіндіру. Балаларды әсемдікті сезінуге, музыкадан эстетикалық ләззат ала білуге тәрбиелеу. Музыканы түсінуге баулу, өнерді қастерлеуге, құрметтеуге тәрбиелеу.
3. Оқушылардың танымдық қабілетін арттыру, өз ойын еркін жеткізуге жетелеу, шығармашылық қабілетін дамыту.
Cабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс - тәсілдері: көрнекі - баяндау, сұрақ - жауап, ой бөлісу.
Жұмыс түрлері: музыка тыңдау жұмыс, шығармашылық жұмыс.
Көрнекілігі: слайдтар, үнтаспа - видео, плакаттар, аспаптар.
Сабақтың типі: Жаңа ұғымды меңгерту.

І. Алғашқы ұйымдастыру.
- Балалар, бүгінгі сабағымыз күндегіден ерекше болады. Біз екі топпен жұмыс жасаймыз. (Оқушыларды домбыра мен қобыз аспабын таңдатып, сол арқылы екі топқа отырғызу).
- Екі топ та өздері таңдаған аспаптардың атымен аталады. Домбыра және Қобыз
Оқушыларды түгендеу, жинақтау.
Психологиялық дайындық.
Ойға толып санамыз,
Бестік болып бағамыз.
Баласындай бір үйдің,
Тату болсын арамыз.

Үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар беру.
- Алдыңғы тоқсандағы өткен тақырыптар бойынша тақтадағы ноталарда жазылған сұрақтарға екі топ алма - кезек жауап береді.
1. Фермата дегеніміз не?
2. Қазақ драма театрының тарихы қай жылы басталды?
3. Тоника дегеніміз не?
4. Импровизация дегеніміз не?
5. Екпіннің қандай түрлері бар?
6. Бах қай елдің композиторы?
- Балалар Біз енді осы тоқсанда өнердегі тұлғалар жөнінде, олардың бізге қалдырған мұрасы жөнінде сыр шертпекшіміз.
Бүгінгі ерекше сабағымыздың тақырыбы тақтадан өздеріңіз көріп отырғандай,
Қазақстандағы скрипка мектебі деп аталады. Дәптерімізді ашып бүгінгі сабақтың тақырыбын жазамыз.
- Балалар сендер скрипка туралы не білесіңдер?
(Оқушылар екі топпен өз білетіндерін қағазға түсіріп, өздері баяндайды).
- Жарайсыңдар, енді тақтаға назар аударайық.
• Слайд - 3. Тақтадан скрипка аспабын көріп тұрмыз.
• Слайд - 4. Ребаб.
• Слайд - 5. Скрипканың өзіндік халықтық тарихы бар. Бұл аспаптың арғы тегі арабтардың ребаб аспабы мен француздардың фиделі, немістердің ротасы. Скрипканың бұрынғы формасы XVI ғасырда жасала бастады. Осы ғасыр мен XVII ғасырдың басында белгілі Италяндық Аматилер отбасы скрипка жасау ісімен шұғылданды. Олардың аспаптары өзіндік өзгеше формасымен және жақсы сапасымен үнемі ерекшеленді. Осы скрипка өндірісі - ақ Италия елінің абыройын біраз аспандатып тастады. Сол замандағы Страдивари мен Гварнери атты шеберлердің скрипкасы өте өтімді болды. Сапасына тағар ешкім де мін тапқан жоқ. Олардың жасаған аспаптарының құны да жоғары болды.



Ұқсас жұмыстар

Күй ерекшеліктері
Саз сырнай аспабының шығу тарихы және репертуар дамытудағы өзіндік ерекшеліктері
Музыкалық аспаптардың тарихы
Оркестрге лайықтап түсіру
Қазақтың ұлттық аспаптары жайлы
Қазақ халқының ақын-күйшілері
Студенттердің бойында музыка–педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру және болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін оқушыларға музыкалық тәрбие беру жұмысына даярлау
Қобыз өнерінің тарихи бастауы және даму кезеңдері
Ұлттық аспаптар
Қазақ халқында музыкалық аспаптардың түрлері көп
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Ағаш түбінің босағанын көріп отырған жолаушы жанынан үміт үзіп
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Қай жерден директор көріп тұрсың осы тас қараңғыда
Қарға ұшып жүргенде жерде жорғалап бара жатқан құртты көріп, тұмсығымен тістеп алып ұшып кетті
Астана қаласының ерекше сымбатты қала екенін мен теледидардан, кітап - журналдардан көріп жүрмін
Керуен басы қызды көріп қызығып
Біз бетіне тұтас жапырақ пен гүлдің суреті және әр түрлі оюлар салынған, өзі әбден қарайып кеткен баяғының кәдімгі екі кебежесін көріп пе едіңіз
Көгедай төре батырдың зиратын көріп
Бір күні алыс сапардан шаршап, болдырып келе жатқан түлкі жол жағасында жортақтап жүрген қоянды көріпті