Топ жетекшілер сайысы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: көпмүше және оларға амалдар қолдану, көпмүшені көбейткіштерге жіктеуді қайталай отырып есеп шығару біліктіліктерін пысықтау;
Дамытушылық: оқушының ой - өрісін, сана - сезімін қалыптастыру, шығармашылық даму мүмкіндігіне жағдай жасау;
Тәрбиелік: оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа және тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: білімді жинақтау, қорытындылау сабағы.
Сабақтың түрі: аралас, сайыс сабақ.
Сабақтың әдісі: топпен жұмыс, өз бетімен жұмыс.
Сабақтың көрнектілігі: интербелсенді тақта, тест тапсырмалары салынған слайдтар.
Жаңа технология түрі: деңгейлеп – саралап оқыту.
Сабақ жоспары:
1. Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылармен сәлемдесіп, сабаққа қатысымы мен дайындықтары тексеріліп, сынып үш топқа бөлінеді.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
Әр топ жетекшісі өз тобындағы оқушылардың үй тапсырмасын тексереді.
3. Танымдық сайысы. Сұрақ - жауап.
4. Ойлан, тап . Ауызша есептеу.
5. Біліктілік сайысы. Тестік жұмыс.
6. Кім жылдам? сайысы. Есептер шығару.
7. Топ жетекшілер сайысы. Оқулықпен жұмыс.
8. Логикалық сұрақтар. Сергіту сәті.
9. Бағалау, қорытындылау.
10. Үйге тапсырма.
3. Танымдық сайыс.
1. Көпмүшені дегеніміз не?
2Көпмүшенің дәрежесі дегеніміз не?
3. Көпмүшенің мүшелері дегеніміз не?
4. Көпмүшелерді қалай қосамыз?
5. Бір көпмүшеден екінші көпмүшелікті азайту дегеніміз не?
6. Бірмүшені көпмүшеге көбейту дегеніміз не?
7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту дегеніміз не?
8. Көпмүшені бірмүшеге бөлу дегеніміз не?
9. Көпмүшені көбейткіштерге қалай жіктейміз?
4. Ойлан, тап сайысы. Ауызша есептеу
1. а2(2a - 3)
2. 5a+(13 - 2a)
3. 7 -(3c+4)
4.(4b+1)- 4b
5. 2x(x2+3x - 6)
6.(3y - 5) 2y2
5. Біліктілік сайысы. Тестік жұмыс
1. Ұқсас бірмүшені көрсет:
1) 7xy; 2)- 15; 3) 3xy; 4)- 15xy
A. 1, 3 Ә. 1, 3; 2, 4 Б. 1, 4
2. Қай өрнек көпмүше бола алмайды?
1) 5c+a;
2) 3x2+y+1;
3) 7c2b2
A. 1, 2 Ә. 3 Б. 2, 3
3. Берілген көпмүшені стандарт түрде жаз:
y3y5 - 3yyy5+9a2
А. у8 - 1, 5y3+9a2;
Ә. y8 - 15y3+9a2;
Б. y15 - 15y3+9a2
4. Жақшаны ашып, ұқсастарын біріктір:
13+(5b - 13)
A. 26+5b;
Ә. 5b;
Б.- 5b+26
5. Ықшамда: 11x -(3 - 7x)
A. 18x - 3; Ә. 4x+3; Б. 4x - 3
6. Көбейтуді орында: 7(c+2)
A. 7c+2; Ә. 7c; Б. 7c+14
7. Көбейтуді орында: 2a2(5 - a)
A. 10a2 - 4a2;
Ә. 10a2 - 2a3;
Б.- 10а3
6. Кім жылдам? сайысы. Есептер шығару
1. Көбейткіштерге жікте:
a) c(a - b)+d(a - b); ә) x(y+k)+z(y+k); б) 2(c - 1)+y(c - 1)
2. Көбейтуді орында:
a)(a+b)(x - y); ә)(a+b)(a+2); б)(m - n)(p+q)
3. Көбейткіштерге жікте:
a) ax+ay+bx+by; ә) ab+2b - 2a - 4; б) 3х - 3у+ах - ау
7. Топ жетекшілер сайысы. Оқулықпен жұмыс.
3 деңгей жаттығулары орындалады
№145, №146, №148
8. Логикалық сұрақтар. Сергіту сәті
1. Қосарланып жегілген үш ат бір сағаттың ішінде 12км жол жүреді. Осы уақыттың ішіндебір ат қанша жол жүреді.
2. Ұшақпен екі қаланың арасын 1 сағат 20 минут ұшты. Ал қайтарда осы аралықты 80 - ақ минут ұшты. Бұл қалай?
3. Тауық бір аяғымен тұрғанда 4кг, ал екі аяғымен тұрса неше кг болар еді?
4. 2, 5 таяқтың неше ұшы бар?
5. Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10 торғай атып алды. Торғайлардың қаншасы қалды?
6. 20 минут 1 сағаттың қандай бөлігі?
9. Бағалау, қорытындылау
Оқушылар бағалау парақтарына алған ұпайлары бойынша қорытынды жасап, бағаларын қояды.
10. Үйге тапсырма. Бақылау жұмысына әзірлену.
Қазақстан халықтарының этнографиясы пәні бойынша практикалық (семинар) сабақ тарының оқу-әдістемелік нұсқауы
Бастауыш сыныптар бойынша оқушылардың жобаға қатысу үлесі
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
«Қазақстанның ежелгі дәуір тарихы» пәні бойынша практикалық (семинар) сабақтарына арналған оқу-әдістемелік нұсқау
Магистранттың пеадгогикалық практикадан өту құжаттары
Актерлік өнер
Педагогикалық практиканың жетекшілерінің міндеттері
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ТИІМДІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ МАБ ЖӘНЕ ҰБТ ДАЙЫНДЫҚТАРЫН АРТТЫРУ
ЕҢБЕК ӨНІМДІЛІГІ ЖӘНЕ ОНЫҢ МӘНІ
Бастауыш сынып балаларына мәдени демалыс қызметін көрсетудегі мәдени мекеменің жұмыс ерекшеліктері
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
КАРТОП
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары
Изотоптар туралы
ҚҰЖАТТАРДЫ ТОПТАСТЫРУ
Жер қорының және топырақтың пайдаланылуының әлемдік тәжірбиелері