Екінші топтың сұрақтары

ЖҰЛДЫЗДЫ СӘТ
Өнерлілер сайысы.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың музыка сабағынан алған білімдерін дамыту, өнерге деген қызығушылықтарын арттыру. Қазақ халқының ән - би, күйлерін бойларына сіңіру, қазіргі таңдағы өнерге деген көзқарастарын қалыптастыру. Шапшаңдыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушыларды үш топқа бөліп, әр топтың басшысын
тағайындау, әр топқа ат беру.
2. Сайысты бастау.
Бүгінгі 5 ә - сынып оқушыларының арасында өткізгелі отырған Жұлдызды сәт өнерлілер сайысын бастайық.

Сайыс 4 бөлімнен тұрады.
1. Ән сайысы.
2. Сұрақ - жауап.
3. Кім көп біледі.
4. Тіл - өнер мақалдың жалғасын табу.

Бірінші сайысымыз ән сайысы. Бұл бөлімде әр топ бір - бір әннен айтады.
Екінші бөлім: Сұрақ - жауап.
Бұл бөлімде әр топқа 10 сұрақтан қойылады. Сұрақтар музыка пәнінен өткен тақырыптар. Егер сұрақтың жауабын білмей қалған жағдайда келесі сұраққа көшіп отырамыз.

Бірінші топтың сұрақтары:
1. Музыкада неше дыбыс бар?
2. Д. Нүрпейісованың туған жылы?
3. Қандай қазақ күйшілерін білесіңдер?
4. Кішкентай күйі кімдікі және кімге арналған?
5. Наурыз туралы қандай әндерді білеміз?
6. Құрманғазының қандай күйлері бар?
7. Сүйікті мектебім әнінің бір шумағын қайырмасымен айту?
8. Әнұранның авторларын атаңдар?
9. Дәстүрлі ән өнері дегеніміз не?
10. 25 - қазан қандай күн?

Екінші топтың сұрақтары:
1. А. Құнанбаевтың қандай әндері бар?
2. Ән дегеніміз не?
3. Ақ көгершін әнінің бір шумағын қайырмасымен айту?
4. Дәулеткерей қай жылы, қай жерде туған?
5. А. Жұбанов кім?
6. Балет өнері дегеніміз не?
7. Қазақтың қандай халық әндерін білесіңдер?
8. Наурызда пісірілетін ұлттық тағам?
9. П. И. Чайковский қай елдің композиторы?
10. Тәттімбеттің қандай күйлері бар?

Үшінші топтың сұрақтары:
1. Күй дегеніміз не?
2. Дәулеткерейдің қандай күйлерін білесіңдер?
3. Ана туралы бір мақал айтып беріңдер?
4. Қазақтың қандай ұлттық билерін білесіңдер?
5. Ықылас қай жылы дүниеге келген?
6. 8 - наурыз қандай мереке?
7. Көгершін қандай құс?
8. Күй неше түрге бөлінеді?
9. Домбырасыз ән қайда әнінің бір шумағын қайырмасымен айту?
10. Д. Нүрпейісова кімнің шәкірті?

Үшінші бөлім Кім көп біледі деп аталады. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып, тақтадағы дыбыс аттарын қатыстыра отырып сөз құрау.
Мысалы: Си нотасын алатын болсақ
1. Сиыр
2. Сипа
3. Сила
4. Такси
т.с.с. жалғаса береді



Ұқсас жұмыстар

Химия пәнінен зертханалалық жұмыстар
Ұжым психологиясы мәселесі
Менеджмент психологиясы бойынша дәрістер
Химия пәнінен дәрістердің қысқаша конспектісі
«Электр энергетикасы» мамандығы студенттері үшін есептік – сызба жұмысын орындауға арналған әдістемелік нұсқаулар
Көркем мәтінді тілдік талдаудың әдістемесі
Ойлау ұғымына түсініктеме
Қазақстан халықтарының этнографиясы пәні бойынша практикалық (семинар) сабақ тарының оқу-әдістемелік нұсқауы
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда Microsoft Power Point бағдарламасын қолданудың тиімділігі
Психологияны оқыту әдістемесі. Оқу-әдістемелік құрал
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Жұмыс столы – екінші негізгі ұғым.
60-ЖЫЛДАРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАН ДАМУЫНДА БОЛҒАН ӨЗГЕРІСТЕР
ЕКІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС
ЖАПОНИЯМЕН СОҒЫС. ЕКІНШІ ДҮНИЕ ЖҮЗІЛІК СОҒЫСТЫҢ АЯҚТАЛУЫ
Екінші деңгейдегі банктердің теориялық негізі
Екінші ретті фазалық ауысу