Қазақ тілінен тән дыбыстар нешеу

Қазақ тілінің білгірі

Сайысты өткізудегі негізгі мақсатым: Мемлекеттік тілді жақсы меңгерген (класты) топты анықтау.
Сайысқа екі кластан алынған 2 топ, әр топта 5 оқушы қатысады. Әр топ өз бақтарын сынайды.
Қазақ тілінің білгірі атты білім сайысымыз негізінен 7 кезеңнен тұрады:
1 кезең. Топты таныстыру, осы сайысқа түсудегі мақсаты. Әділ қазылар алқасы.
2 кезең. Менің елім – Қазақстан тақырыбына әңгіме жазу. Өлең оқу.
3 кезең. Бұл кезең Бәйге деп аталады. Мұнда оқушылар берілген сұрақтарға қысқа, әрі нұсқа жауап берулері керек.
4кезең. Жаңғырған салт - дәстүрлер деп аталады, яғни салт - дәстүрлерге байланысты сұрақтарға толық жауап беру керек.
5 кезең. Тапқырлық деп аталады. Берілген мақаладағы жасырын сөзді тауып, мақалды жалғастыру.

І топтың сұрақтары:
1. А. Байтұрсынов кім?
2. Қазақ тілінде неше септік бар?
3. Оңтүстік Қазақстан облысының әкімінің толық аты - жөні кім?
4. Жүз жасаған ақын?
5. Шаһар сөзінің синонимі?
6. Сан есім қандай сұрақтарға жауап береді?
7. Тұрлаусыз мүшелерді ата?
8. М. Әуезов кім? Роман - эпопеясын ата.
9. Әл - Фарабиді неліктен Екінші Ұстаз деп атаған?
10. Қазақ тілі қай жылы мемлекеттік мәртебе алды?
11. Ақылды сөзінің түбірі?
12. Абайдың қанша қарасөзі бар?
13. Ата Заң күні қашан?
14. Қазақтың тұңғыш алфавитін жасаған кім?

ІІ топтың сұрақтары:
1. Бес Арыс деген кімдер?
2. Жалғаудың неше түрі бар?
3. Қазақ халқының батыр қыздары кімдер?
4. Қазақстан қай жылы тәуелсіздік алды?
5. Қазақ тілінен тән дыбыстар нешеу?
6. Тіл туралы Заң неше баптан тұрады?
7. Қазақ әдебиетіндегі алғашқы роман?
8. Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?



Ұқсас жұмыстар

Тіл – уақытты (минут пен сағатты) көрсетіп тұратын көрсеткіш
Қазақ тілін көрнекі құралдар арқылы оқытудың педагогика-психологиялық негіздері
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында фонетиканы оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтау
Сауат ашу методикасының ғылыми негіздері
1-сынып оқу үдерісінде қазақ тілі мен математиканы байланыстырып оқытудың тиімділігін анықтау
Сауат ашу кезеңінде жүргізілетін тіл дамыту жұмысының ғылыми негіздері
Қазақ тілі сабағында техникалық құралдарды пайдалану әдістемесі және оны эксперимент арқылы тексеру
Есімдіктердің синтетикалық тәсіл арқылы жасалуы
Шешендік сөздердің көркемдік сипаты
Қазақ тілінің практикалық курсы — фонетика, лексика, грамматика, орфография, стилистика
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қашықтықтан оқыту
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
САРЫҰЛЫ АҚТАНБЕРДІ
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану