Оқушыларды компьютердің негізгі және ішкі құрылғыларымен таныстыру

7 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Компьютердің негізгі және ішкі құрылғылары
Мақсаты:
1. Оқушыларды компьютердің негізгі және ішкі құрылғыларымен таныстыру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, танымдық белсенділігін, қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, қоршаған ортаны аялауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ауызша, жазбаша.
Көрнекілігі: оқулық, үлестірмелі карточкалар, сызба, интерактивті тақта.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

ІІ. Психологиялық дайындық:
“Әр cұраққа - бір жауап”
Кім шапшаң?
ІІІ. Жаңа сабақ.
- слайд бойынша ассоциация жүргізу.
1 слайд
2 - слайд Сабақтың тақырыбы
3 - слайд “Әр cұраққа - бір жауап”
4 - слайд Есептеуіш техникасының даму кезеңдерін жаз:
5 - слайд Б. з. 30 мың жыл бұрын адамдар есептеу үшін нені
6 - слайд Қытайлық есептеу құрылғысы
Жапондықтарда осы құрылғы не деп аталған?
7 - слайд XV ғасырда пайда болған санау құралы қалай аталады?
8 - слайд Блез Паскаль кім? Нені ойлап шығарды?
9 - слайд 1673 жылы Г. В. Лейбниц құрастырған машина қалай аталады?
10 - слайд Аналитикалық машина жобасын жасаған кім?
11 - слайд Джон фон Нейманның архитектурасымен жасалған ЭЕМ қалай аталады?
12 - слайд Ең алғашқы компьютер "Эниак"(ENIAC)
қай жылы, қайда жасалды?
13 - слайд Алғашқы отандық ЭЕМ. КЭЕМ және ҮЭЕМ ойлап шығарған кім?
14 - слайд ЭЕМ буындарын және элементтік базасын атап көрсетіңдер.
15 - слайд Кім шапшаң?
16 - слайд Компьютер дегеніміз не?
17 - слайд Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғыларды белгіле.
18 - слайд Негізгі, Қосымша құрылғылар
19 - слайд Жүйелік блок қандай құрылғылардан тұрады?
20 - слайд Жүйелік блок: жад
21 - слайд Үлестірмелі материалдармен жұмыс
22 - слайд Құрылғылардың жүйелік блокта орналасу сәйкестігін анықта
23 - слайд ПРОЦЕССОР үшін дұрыс тұжырымдарды белгіле:
24 - слайд ТЕСТ
25 - слайд Үйге тапсырма:

ІV. Қорытынды
Сабақты қорытындылау және оқушыларды бағалау.
Сабақ кезінде белсенділік көрсетіп, ерекшеленген оқушыларды сәйкесінше бағалау. Сабақты қорытындылау.



Ұқсас жұмыстар

ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
Бастауыш сыныпта ақпаратты оқыту әдістемесін тәжірибеде қолдану
ИНФОРМАТИКАНЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ Бастауышты оқытудың әдістемесі мен педагогикасы мамандығы үшін
Есептеу құрылғылары және машиналар
Бастауыш сыныпта информатика пәнінің оқыту ерекшелігі
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
«Информатиканы оқыту әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік материалдары
ИНФОРМАТИКА ЖӘНЕ ИНФОРМАТИКА ПӘНІ
Информатика курсын оқыту құралдарының жүйесі
Информатика пәнін оқытуда ойын технологияларын қолдану
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде