Ұйымдастыру кезеңі. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: Жай сандар, құрама сандар
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға жай сандар және құрама сандар тақырыбын тереңірек меңгерту үшін есептер шығарып үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды өзара көмек беруге, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, тест карточкалары, тақта, бор, кітап, білімді бағалау парағы.
Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу, сыныптағы оқушылардың сабаққа даярлықтарын анықтау.
2. Үй тапсырмасын тексеру:
243. 1) 3, 5 5, 7 11, 13, 17, 19, 29, 31 41, 43 71, 73 101, 103 107, 109 137, 139
2) 28 – дің бөлгіштері: 1, 2, 4, 7, 14, 28 1+2+4+7+14=28 28 саны кемел сан
496 - нің бөлгіштері: 1, 2, 4, 8, 16, 31, 62, 124, 248, 496 1+2+4+8+16+31+62+124+248=496
496 саны кемел сан
244. 1) 1
2) 3, 7, 23, 37
3) 6, 9, 15, 28
249. 1) 117=39*3 бөлгіштері: 1, 3, 39, 117; 117 - құрама сан.
122=2*61 бөлгіштері: 1, 2, 61, 122; 122 – құрама сан
205=5*41 бөлгіштері: 1, 5, 41, 205; 205 - бөлгіштері:
219=3*73
393=3*131
422=2*211
535=5*107
927=3*309

2) 17=1*17
23=1*23
43=1*43
67=1*67
89=1*89
103=1*103
3) 3 ab көбейтіндісінің бөлгіштері: 1, 3, a, b

3. Өткен тақырыпты қайталау:
1. Жай сандар деп қандай сандарды атайды?
2. Құрама сандар деп қандай сандарды атайды?
3. 1 саны қандай сан?
4. Егіз сандар деп қандай сандарды атайды?
5. Кемел сандар деп қандай сандарды атайды?

4. Есептер шығару:
245. 1) 59‹x‹67
x=61
2) 163‹y›173
y=167
3) 487‹x‹499 x=491

246. 887, 907, 911, 919, 929, 937, 941, 947, 870 - 950 аралығында 8 жай сан бар
251. a=13 cm, b=7 cm, c=5 cm
V=abc=13*7*5=455 cm³
V=?
жауабы: көлемі құрама сан, бөлгіштері: 1, 5, 7, 13, 35, 65, 91, 455
252. 1) a=5cm, b=7 cm, s=ab=5*7=35 35 бөлгіштері: 1, 5, 7, 35
35 - құрама сан.
P=(a+b)*2=(5+7)*2=24
24 бөлгіштері: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, 24
24 - құрама сан.
2) a=10 cm, b=3 cm, c=8 cm
V=abc=10*3*8=240 cm
240 бөлгіштері: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10, 12, 24, 30, 60, 80, 120, 240
240 - құрама сан
256. 1) 111111: 3 =37037
111111 бөлгіштері: 1, 3, 37037, 111111; 111111 саны құрама сан
2) 171717: 3=57239
171717 - нің бөлгіштері. 1, 3, 57239, 171717; 171717 саны құрама сан
258. 1) х=3, х=9
2) х=0, х=2, х=4, х=5, х=6, х=7, х=8, мысал: 230: 2=115
3) х=0, х=2, х=4, х=5, х=6, х=8, мысал: 370: 5=74

5. Қорытындылау және бағалау: жаттығу жұмыстарын орындау барысында кеткен кемшіліктер талданады, себеп - салдар анықталады. Оқушылардың жұмыстары бағаланады.
6. Үйге тапсырма:

Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы,
ГКС - 12 орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Мұқанова Маржан Қайратқызы



Ұқсас жұмыстар

9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Сабақ типі
Дәрілік өсімдіктерге жалпы сипаттама
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Кредиттік оқу жүйесі
Құрылыс объектілерінің жіктелуі
Excel программасының қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу
Оқытудың негізгі формасы-сабақ
Компьютердің программалық жабдықтары
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)