Зат есімдерге кім

Мақсаты:
Білімділігі: Зат есім, олардың жазылу емлесі туралы 2 - сыныпта өткен білімді еске түсіру және кеңейту.
Тәрбиелілігі: Оқушылардың бір - біріне деген сыйластық, жылы сезімдері тудыру, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа, адалдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Грамматикалық тапсырмалар арқылы сөздік қорларын, тілін, сауатты жазу, елестету арқылы шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.
Сабақ типі: Жаңа сабақты меңгерту
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Сабақ әдісі: Сұрақ - жауап, әңгімелеу, қызығушылықты ояту, талдау, жинақтау.
Сабақ көрнекілігі: суреттер, кеспе қағаздар, ереже жазылған плакат,
интерактивті тақта.

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сынып ұраны:
Қайырлы күн деп айтамыз,
Түсте бірге қайтамыз.
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтсін күніміз!

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
7 - жаттығу. Сөздер мен сөз таптарын сәйкестендіру.
1. Біз нені білеміз? Өткен тақырыпқа тоқталу
Сөз таптары туралы оқушылардан сұрау.
Әр сөз табының ережесіне тоқталу, 2 - ші сыныптағы өтілген материалдарды еске түсіру.

2. Ойлан, тап:
3. Ойымызды жинақтайық:
Сөздер ------- Дұрыс жауабы --------- Сөз таптары
көйлек ----------------------------------- Сын есім
оқыды ------------------------------------ Зат есім
бесінші ------------------------------------ Етістік
суық -------------------------------------- Зат есім
қар --------------------------------------- Сан есім

ІІІ. Жаңа сабақ. Зат есім
1 - жаттығу
Суреттерге қара. Суреттегі құстардың атын білмеген жағдайда, оларды білу үшін қандай сұрақ қоясың?
* Бұл не? Сөйлемде сұраулық мағына беріп тұрған сөз қайсы?
* Не? Сұрағына жауап беріп тұрған сөздерді ата.
*Кім? Сұрағына қандай сөздер жауап береді?

Оқушылар 2 - ші сыныпта өткен Зат есім туралы ережені еске түсіреді.
Ереже: Заттың атын білдіретін сөз табын зат есім дейміз. Зат есімдерге кім? не? кімдер? нелер? деген сұрақтар қойылады.
Мысалы: аспан, ұстаз, көйлектер, оқушылар.

ІҮ. Сергіту сәті
4. Кім шапшаң? ойыны.
2 - жаттығу. Суретке қарап, зат есімдерді тауып айту.
- Тапқан зат есімдеріңе қойылатын сұрақтардың әр басқа екенін дәлелдеп көру.
Кім? ----------- Не? --------------- Кімдер? ------------- Нелер?
бала ----------- қарбыз ---------- балалар ------------- жемістер
қыз ------------- кесе ------------- оқушылар ----------- ыдыстар

5. Тақтамен жұмыс.
3 - жаттығу. Мәтінді көшіріп жаз.
Қыс. Қақаған аяз. Қалың қар жәндік біткенді жатқан індерінен шығармай тастады. Ашыққан түлкі түн жамылып ауылдың маңын торыды. Ол тауық тәрізді оңай олжа аулауға кірісті. (Ж. Садықов)
* Мәтіннен зат есімдерді тауып, астын сыз.
* Зат есімдерге сұрақ қой.

6. Өз бетіндік жұмыс.
4 - жаттығу. Көп нүктенің орнына тиісті зат есімді қойып, көшіріп жаз.
Төрт түлік:...,...
Аңдар:...,...
Құстар:...,...
Отбасы мүшелері:...,...

7. Кім зерек?
5 - жаттығу. Оқы, әр қатардағы сөздерді жинақтап бір сөзбен қалай айтуға болатынын айт.
Түйе, жылқы, сиыр, қой, ешкі -...
Кесе, қасық, қазан, ожау, тостаған -...
Қияр, сәбіз, қызылша, қауын, қарбыз -...
*Сөздерге сұрақ қой.

Ү. Сабақты бекіту.
ЗАТ ЕСІМ

Кім? кімдер? Не? Нелер?
Заттың атын білдіреді
Жалпы, жалқы
Негізгі, туынды

ҮІ. Үйге тапсырма: 6 - жаттығу, ереже жаттау.
ҮІІ. Бағалау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектепте зат есімді оқыту тәжірибесімен танысу
Бастауыш сыныптарда зат есімді оқытудың тиімді жолдары
Сын есімге түсінік беру
Сан есімнің лексико грамматикалық сипаты
Бастауыш сыныпта зат есімді оқыту
Зат есімнің жалпы сипаттамасы
Сан есім
Зат есім
Зат есімнің жекеше және көпше өзгеруі
Көптік мәнді есімдер
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
Электрондық үкімет
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Адамзат тарихындағы ең алғаш мемлекет типтес ұйым
Әкімшілік құқық бұзушылық туралы заңдар
Классикалық - әкімшілік баскару мектебі