Шет тіліне қызғушылыққа тәрбиелеу
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырыбы:"How old are you?".
Мақсаты: сөздік қорларын молайту, диалогты сөйлеуге үйрету. 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды үйрету.
Міндеттері: жаңа: "How oldare you?", “I am …” лексикалық бірліктерін беру. Тыңдау, сөйлеу, сәлемдесу және өзін - өзі таныстыр дағдыларын дамыту. Шет тіліне қызғушылыққа тәрбиелеу.
Қажетті материалдар мен құрал - жабдықтар: желім, түрлі түсті қарындаштар, CD диск.
Оқу іс - әрекеттінің белсенді лексикасы: Hello. I'm.... How old are you?.
Биллингвальді компанент: Hello - сәлеметсіз бе, I'm - мен, one - бір, two - екі, three - үш, four - төрт, five - бес.
Оқу іс - әрекетінің кекзендері
Мотивациялық қозғаушылық
Шаттық шеңбері
- Балалар, келіңдер шаттық шеңберіне тұрып, алдымен үш тілде амандасып алайық.
Қайырлы таң, ұстазым!
Қайырлы таң, достарым
Шеңберге тұрайық
Жылулық сыйлайық!
Доброе утро, учитель!
Доброе утро, друзья!
Посмотрите друг на друга
Пожелайте добра!
Good morning, good morning,
Good morning to you
Good morning, good morning
We are glad to see you!
Педагог балалармен амандасады: Good morning, children!
Балалар: Good morning, Teacher. Бір - бірімізге күлімсірей қарап, сәтті сапар тілейік.
Sit down, please (педагог қолымен ишарат білдіріп, балаларды өз орындарына отыруға шақырады).
Ұйымдастырушылық - ізденістік
- Мұғалім 1 - ден 5 - ке дейінгі сандарды ағылшын тілінде таныстырып, әр балаға жеке сұрақ қояды. How old are you?. Және жауабына көмектеседі. I'm five. How old are you? Сөз тіркесіндегіқиын айтылатын дыбыстарға мән беріледі. Сөз тіркестері бірнеше рет қайталанады.
1 - тапсырма
Педагог балаларға тыңдауды ұсынады.
Track 2:
Hello. I'm Batyr. I'm 5
Hello. I'm Dana. I'm 4
Hello. I'm Dima. I'm 3
Hello. I'm Ira. I'm 2
I'm... сөзін айтып, жаттығуды ұсынады
3 - тапсырма.
"Сандарды тап" дидактикалық ойыны.
4 - тапсырма.
Аюда қанша шар бар?
Сергіту сәті.
Hello, hello
Hello, how are you?
I’m fine, I’m fine,
I hope that you are too.
5 - тапсырма.
Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған жаттыуғулар.
Тапсырманың дұрыс орындалуын бақылау.
Педагог түрлі түсті қағаздан алманың бейнелерін қиып алуды ұсынады. Балалар әр бір алманың бейнесін санап турып, алма ағашына жапсырады.
Рефлексиялық түзетушілік
Педагог оқу іс - әрекетін қортындылайды. Түлкішекті, оның анасы мен әкесін атайды.
- Жарайсындар, ағылшын тілін үйренуге жәрмендесетін кейіпкерлерді естеріңе сақтаңдар. Олармен амандасып үйрендіңдер. Осымен кейіпкерлерімізбен қоштасамыз.
Күтілетін нәтижелер:
Орындайды: жаңа лексикалық бірліктерді Hello - сәлеметсіз бе, I'm - мен, one - бір, two - екі, three - үш, four - төрт, five – бес сөзін;
Түсінеді: қарапайым сөздердің қолдану тәртібін; ағылшын тілінде танысқанды және сәлемдескенді;
Қолданады: сандарды және өзін - өзі таныстыруды.
Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы,
Мұнайшы селосы "Балауса" балабақшасы
Ағылшын тілі пәнінің оқытушысы Түешиева Меруерт
Пайдалы қазбалардың негізгі түрлері мен сипаттамасы
Шет тілін оқыту әдістемесі пәні бойынша оқу құралы
«Бастауыш мектепте шет тілін оқытудың теориясы мен техникасы»
Ағылшын тілін оқытудың мақсаты мен міндеттері, мазмұны
Ағылшын тілі мен пәнаралық байланыстың маңызы
Ағылшын тілін оқыту арқылы мектеп оқушыларға патриоттық тәрбие берудің әдістері
Шетел тілін оқытудағы сыныптан тыс жұмыстар
Ағылшын тілін қарқынды оқытудың принциптері
Ағылшын тілі әдістемесі
Шет тілін оқытудың принциптері
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
Шағын безнесі дамытудағы шетелдік тәжірибе
Шетелдік және отандық журналистикадағы ақпараттық технологиялардың қолданылу ерекшеліктер
Қазақстандағы және шет мемлекеттеріндегі кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктері
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Көкшетауға саяхат
Ішетін суды залалсыздандыру
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі