Чупа - чупс тобы

Тақырыбы: Дені саудың - жаны сау
Мақсаты:
Білімділігі: Мектеп жасына дейінгі балаларды салауатты өмір сүруге түсініктерін кеңейту және қызығушылығын арттыру.
Дамытушылығы: Балаларды ойындар арқылы ақыл-ойының толысып өсуіне ықпал жасау, бір-біріне көмектесуге, достық қарым-қатынастарын дамыту.
Тәрбиелілігі: Баланың денесін шыңдап, күш-қуатын нығайту, шапшаңдыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Зал іші мерекеге сай безендірілген.
Әсем әуен ырғағымен залға Бим - Бом, Чупа - чупс деген сайқымазақтар келеді. Олар өздерін таныстырады. Секіріп, ойнап, жүгіріп жүреді.
Бим - Бом: Мұнда бізбен ойнайтын балалар жоқ қой.
Чупа - чупс: Олай деме достым. Бұл балабақша ғой, мұнда балалар көп болады.
Бим - Бом: Мүмкін олар бізді естімей жатқан болар. Қане мен қарап, балалар болса шақырып қайтайын.
Бим - Бом балаларды қарауға шығып кетеді.
Бим - Бом: Чупа - чупс, мен балаларды тауып алдым, оларды осында ойынға шақырдым. Олар көп екен.
Балалар залға кіреді.
Бим - Бом: Біздер балаларды 2 топқа бөліп алайық. Менің тобымның аты: Бим - Бом тобы.
Чупа - чупс: Менің тобымның аты: Чупа - чупс тобы.
Бим - Бом: Балалар, сендер ойын ойнағанды жақсы көресіңдер ме? Біздер сендерге көп ойындар әкелдік. Сендердің ептіліктеріңді, күштіліктеріңді, шапшаңдықтарыңды байқайтын боламыз.
1. Эстафета: Кім шапшаң? .
2. Эстафета: Көңілді дөңгелектер .
3. Эстафета: Қасықтағы шарик .
4Эстафета: Мықты болсаң шауып көр .
5. Эстафета: Капитандар сайысы .
Чупа - чупс: Әр топтың өз тұсында әдемі ваза бар, сол вазаға кәмпиттерді салу арқылы ұпай сандарын есептейміз. Бірінші келген топ 3 кәмпит, екінші келген топ 2 кәмпитпен, үшінші келген топ 1 кәмпитпен бағаланады. Шынықсаң шымыр боларсың,
Сауығып айдай толасың.
Спортты серік ете біл,
Сонда чемпион боласың.
– Балалар, жарысқа дайынсыңдар ма? Олай болса жарысымызды бастаймыз.
1. Эстафета: Кім шапшаң? .
Топ басшысы допты алып белгіленген жерге дейін жүгіріп барып келіп, допты келесі балаға береді. Келесі бала тап солай қайталайды. Ойын осылай жалғаса береді. Ең соңында топ басшысы допты алып қолын жоғары көтеріп қалу керек.
2. Эстафета: Көңілді дөңгелектер .
Нысанаға дәлдеуге арналған . Көңілді дөңгелектерді лақтыру.
3. Эстафета: Қасықтағы шарик .
Белгі бойынша топ басшысы қолындағы қасығына шарикті салып, мәрені айналып келіп, өзінен кейінгі ойыншыға береді. Ойын осылай жалғаса береді.
4. Эстафета: Мықты болсаң шауып көр .
Есекпен белгіленген белгіге дейін секіріп барып келу.
5. Эстафета: Капитандар сайысы .
Топ басшылары қолында доп ұстаған жүгіріп барып, қиынды суреттерден допты құрастырып, орындарына қайта жүгіріп келеді.
Бим - Бом: Жарайсыңдар, балалар!
Өздерің шапшаң балалар екенсіңдер.
Чупа - чупс: Сендермен ойын өте көңілді болды. Біздерге ұнады. Сендерге ұнады ма, балалар?
Балалар: Ұнады.
Қимылдық ойын: Паравоз
Бим - Бом: Балалардың кәмпиттерін санайық, қай топ жеңіске жетті екен.
Мадақтау. Марапаттау.
Сайқымазақтар барлық балаларға тәтті кәмпиттер таратады. Көңілді әуенге билетіп балаларды залдан шығарып салады.

Коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорын
№33 Көркемай балабақшасы
Дене тәрбиесінің нұсқаушысы
Тлегенова Данагул Шамшиденовна
Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тамақтану гигиенасы. Балалардың тамақтану рационын құру. Қазақ халқының ұлттық тағамдары және пайдасы
Дұрыс тамақтану жайлы мағлұмат
Тағамдық қоспалардың мәні
Құрттың адам денсаулығына пайдасы
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы Постмодернизм өнері
Қазақстандағы кондитерлік өнімдерінің нарықтық жағдайын маркетингтік зерттеу
Кәсіпорындағы маркетинг
Құрттың адам ағзасына пайдасы
Ағылшын тілінен орыс тіліне жарнама мәтінін аудару ерекшеліктері
Тағамдық қоспалардың рөлі
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ана жүрегі орындайтын Інжу тобы
Заңгерлер тобына
Майлар - құрамына майлар және май тәрізді заттар кіретін органикалық қосылыстар тобы
Әділет тобының сұрақтары
Дүзбембет - тобықты болысының адамы
Германиядағы кеңес әскерлері тобы 2 - гвардиялық танк армиясының мотоатқыштар дивизиясы мотоатқыштар полкінің взвод командирі (1986 - 88)
Дұшпанның тобына сілте
1945 жылы 4 ақпанда Чумаев барлаушылар тобымен Одер (Одра) өзенінің батыс жағалауына өтіп, жаудың техникасы мен адам күшін анықтауға тапсырма алды
Сарылар тобы