Бақылаушының бағалау парағы
САБАҚ №6
Пәні: Қазақстан тарихы 5 сынып
Сабақтың аты: §6 Сақ тайпалары, Сақтар - ежелгі Қазақстанды мекендеушілер
Жоспар: Білім стандарты, пән бағдарламасы, Қазақстан тарихынан әңгімелер оқулығы - 5 сынып, автор Артықбаев Ж. О. Сабданбеков Ә. Ә, Әбіл Е. Н Интернет материалдары
Жалпы мақсаты: 1. Сақтар туралы толық мәлімет беру
2. Сақ тайпалары туралы грек, парсы (иран), қытай деректерiнің мәнін түсінуге үйрету.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: 1. Сақтар туралы мәліметтерді білетін болады
2. Сақ тайпалары туралы грек, парсы (иран), қытай деректерiнің мәнін түсінуге үйренеді
3 Топта бірлесіп жұмыс жасайды
Негізгі идеялар: Сақтар б. з. б мың жылдықта Орта Азия мен Қазақстан жерін мекен еткен. Олар ежелгі дүние өркениеттерімен қарым - қатынас жасаған Жалпы сақ тайпалары атауының мғынасы жайында көп пікір бар. Сақ сөзінің мағынасы парсы жазбаларында құдыретті еркектер деп түсіндіреді, ал иран жазбаларында жүйрік атты турлар. Ежелгі грек авторлары азиялық скифтер.
Тапсырмалар: 1. Ой қозғау(тұлғаны танып біл)
2. Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)
3. Жұптық жұмыс (Инсерт)
4. Жеке жұмыс (Деңгейлік тапсырма)
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы іс - әрекеті)
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу (2 - минут) назарын сабаққа аудару
1. 2. Топқа бөлу ( Үш топқа бөлінеді) ( 2 – минут)
ІІ. Ой қозғау(тұлғаны танып - біл) ( 3 - минут)
1. Киіз үй – көшпелілердің баспанасы (киіз үйдің құрылысы және жасауы), отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықтар?
2. Отырықшы және көшпелі өмір арасындағы айырмашылықтар?
3. Көшпелі мал шаруашылығы үшін ертедегі тұрғындар малдың қандай түрін таңдаған?
4. Көшпелі мал шаруашылығы өмір сүрудің негізі, дәстүрлі мал шаруашылығындағы көшіп - қону, жайылым түрлері (көктеу, жайлау, күзеу, қыстау); Мадақтау
II - Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс) (15 - минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: көшбасшы, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
таныса отырып, үш топқа бөліп мәтінді оқып талқылайды.
1 - топ: Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар және алғашқы мемлекеттер, сақтар
2 - то Сақтар туралы алғашқы мәліметтер 3 - топ: Сақ сөзінің мағынасы Әр топтың бақылаушысы соңында бағалау парағын жүргізеді (әр топқа 1 - минут).
Әр топтың бақылаушысы соңында бағалау парағын жүргізеді (әр топқа 1 - минут).
Бақылаушының бағалау парағы
III. Жұптық жұмыс (Инсерт) (10 - минут)
Берілген мәтінмен жұмыс жасауда белгілерді қолданыныз:
√- бұрыннан білемін; + - енді білдім;?- түсінбедім.
1. Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар және алғашқы мемлекеттер, сақтар
2. Сақтар туралы алғашқы мәліметтер
3. Сақ тайпалары туралы грек, парсы (иран), қытай деректерi
Мәтінде не туралы қалай баяндалады?
Екі жұлдыз бір ұсыныс
IV - Жеке жұмыс (Деңгейлік тапсырмалар )(5 - минут)
1. Кесте толтыру
Сақ тайпалары, Сақтар - ежелгі Қазақстанды мекендеушілер жүктеу
Тарих туралы түсінік, Қазақстан тарихының кезеңдері (қысқа мерзімді жоспар) толық нұсқасын қарау
Бақылаушының зерттелетін жағдайға қатысуына қарай бақылаушы кіріскен және кіріспеген бақылау
Деректерді жинаудың басқа әдістерінің арасындағы бақылау орны
Оқушылардың білімділігінің педагогикалық диагностикалаудың әдістері мен құралдары
Еңбекақының нысандары мен жүйелері
Delphi - жаңа программаны өңдеуге арналған инструменттер жиынтығының интегралданған ортасы
Ағымдағы шоттағы шетел валютадағы ақша қаражаттарының есебі
Маркетингтік ақпарат
Мектептегі оқу-тәрбие процесіндегі педагогикалық диагностика үрдісі
Автоматты қондырғылар мен техникалық құрылғыларды енгізу арқылы құбырлы дайындаманы орналастыру және қалыптау операцияларын жетілдіру
Сауда кәсіпорнындағы бухгалтерлік есеп
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
Сыни ойлауды бағалау