Бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін бағалауБілім ордасы оқушыларға тек қана білім беріп қана қоймай, сонымен бірге оқушылардың білімін бағалау, оқушыларды алға ұмтылуға ынталандыру орталығы болып табылады

Бастауыш мектеп оқушыларының оқу жетістіктерін бағалау
Білім ордасы оқушыларға тек қана білім беріп қана қоймай, сонымен бірге оқушылардың білімін бағалау, оқушыларды алға ұмтылуға ынталандыру орталығы болып табылады. Ал, оқушының дұрыс қалыптасуындағы шешуші рөлді бағалау атқарады деп ойлаймын.
Өрлеу БАҰО АҚ филиалы Қарағанды облысы бойынша педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру институтының бағдарламасы негізінде құрылған үшінші (негізгі) деңгей курсының үйренген бағалау түрлерін мен де өз тәжірибемде қолдануды жөн көрдім.

Жеті модульді қолданып өткізген сабақтарды өткізе отырып түйген ойым мұғалімдерге арналған нұсқаулықта көрсетілген Райан мен Декидің ішкі уәж қасиеттерімен сәйкес келгендей. Яғни, оқушыларға ішкі уәж деп аталатын қасиеттерге жағдай туғызатын болсақ, әр оқушы өзін - өзі ынталандыра алады және осыған орай ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады.
Мұғалімге арналған нұсқаулықта көрсетілгендей оқушының білім деңгейін дамытуға әлеуметтік қолдау көрсетуде мұғалімнің рөлі ерекше. Оқушылардың көбірек білетін басқа адамдармен, әрине, бұл рөлдерде сыныптастары мен мұғалімдері болуы мүмкін, диалог жүргізу мүмкіндігі болған жағдайда, оқыту жеңіл болмақ.



Ұқсас жұмыстар

Оқу үрдісінде оқушыларды бағалаудың өзіндік ерекшеліктері
Білім беру саласының бірінде (таңдау бойынша) бастауыш сынып оқушыларының жетістіктерін бағалау үшін өлшемдер мен көрсеткіштер дайындау
ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУ ЖҮЙЕСІ
Оқу сапасын жақсартуда формативті бағалаудың рөлі
Критериалды бағалаудың тұжырымдамалық құрылымы
Критериалды бағалау жүйесінің тұжырымдамалық құрылымы
Бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістігін бағалау әдістемесін теориялық зерттеу
Критериалды бағалау жүйесінің ерекшеліктері
Жаңартылған білім мазмұнына сипаттама
Білімді бағалаудың критерийі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Баланың мектепке келу мәселесі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу