Өткізу әдістері
Тақырыбы: §40. Орта факторлары, оған бейімделу және тіршілік формалары
Мақсаты: Оқушыларға орта факторлары, оның әсер ету үш негізгі деңгейлері және өсімдіктердің тіршілік формалары туралы мағлұмат беру. Дамытушылығы: Оқушылардың экология ғылымы, тіршілік орталары, экологиялық факторлар туралы білімдерін дамыта, жетілдіре түсу.
Тәрбиелілігі: Оқушылардың экологиялық білімі мен білік дағдыларын жетілдіре отырып, туған елін, жерін сүюге және көркейтуге үлес қосуға, өз ойын қорытындылай беруге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Өткізу әдістері: Сұрақтарға жауап, баяндау, түсіндіру. тест түрлері және т. б.
Өту барысы:
1. Ұйымдастыру
2. Үй тапсырмасын сұрау.
3. Жаңа сабақ.
4. Білімді жетілдіру.
5. Бекіту.
6. Қорытынды.
7. Үйге тапсырма.
8. Бағалау.
Саяси жүйе теориясының авторы
Жарнаманы зерделеу әдістері
Стоматология мамандығы бойынша интернатураның элективті пәндері
Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесін жүйесінің сипаттама беру
Қаржылық тәуекелдерді басқару
Информатика пәнінен лекциялық сабақтардың тезистері
Басқару ғылымының мазмұны мен әдісі
Экономикалық талдау әдістерінің түсінігі
Қаржы өнімдерін сату техникасы
Жарыс қызметінің құрылысы
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Валюта нарығындағы валюталық реттеудің нысаны мен әдістері
Шетел мемлекеттері экономикасының мемлекеттік реттелуінің мәні мен әдістері
ТӘРБИЕНІҢ ӘДІСТЕРІ
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Тыныс алу жүйесі ( ағзаларын ) мүшелерін зерттеу әдістері .