Тәртіпті бала қандай бала, қалай ойлайсыздар
Өзiн-өзi тану сабағының жоспары
Тақырып: Тәртіп пен парыз
Құндылық: Дұрыс әрекет.
Қасиеттер: Адалдық, құрметтеу, жауапкершілік
1 сынып
Сабақ мақсаты: Оқушыларға тәртіп пен парыз ұғымдары туралы дұрыс әрекет құндылығы арқылы түсінік беру.
Міндеттері:
• Оқушыларға тәртіп пен парыз сөздерінің мәнін ашу;
• Оқушылардың жауапкершілік қасиетін дамыту;
• Оқушыларды адалдыққа, құрметтеуге, жауапкершілікке тәрбиелеу.
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)
Оқулық, интерактивті тақта, плакаттар, үнтаспа.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi.
Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.
Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ - қолыңызды айқастырмаңыз, қолыңызды тізеге немесе үстелге қоюға болады? Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
(Ертегі кейіпкерлерінің суретін салу).
1. Осы кейіакерді не үшін салдыңыз?.
2. Кейіпкердің қандай қасиеттері сізге ұнайды?.
3. Тағы қандай кейіпкерлерді ұнатасыздар?
3. Дәйексөз
Жақсы тәртіп көрсе бала күнінде,
Үлгісімен қуантады түбінде .
Жүсіп Баласағұни
Алдымен екі рет оқып шығып, сосын балаларға дауыстап айтуды ұсынамын. Ұлдар 2 - рет, қыздар 2 - рет қайталайды.
1. Тәртіпті бала қандай бала, қалай ойлайсыздар?
2 Тәртіпті бала кімдерді қалай қуанта алады?
4. Әңгімелеу
Шымшық оқиғасы әңгімесі тыңдалады. (видеоролик).
Сұрақтар:
1. Балалар неліктен бұл Шымшық оқиғасы деп аталады?
2. Әкесі не үшін 3 рет сұрағын қайталады?
3. Қалай ойлайсыздар ұлы әкесіне дұрыс жауап берді ме?
4. Баласы өз қателігін қалай түсінді?
5. Өздерің ата - аналарыңды қалай сыйлап, құрметтейсіңдер?
5. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс
1. Оқушыларға тәртіпті оқушы дегенге ауызша әңгіме құрастыру.
Сыныпты 2 топқа топтастырып, тапсырма беремін.
1 - топ: Оқушыларға тәртіпті оқушы дегенге ауызша әңгіме құрастыру.
2 - топ: Әдепсіз оқушы деген қысқа әңгіме оқып беріп, сахналау.
6. Топпен ән айту
Балдырған әні.
Сөзі: Рауза Архабаеванікі
Әні Айжігіт Асановтікі.
Біз кішкентай балдырған,
Қылығымен таң қылған.
Біздің орта көңілді,
Отты үрлеп жандырған.
Қайырмасы:
Қуыр, қуыр, қуырмаш,
Балдырғанға құлақ ас.
Секір, жүгір, тоқтама,
Ой болмасын жасырмас.
Балдай тәтті балдырған,
Құмарымды қандырған.
Өнер тамған саусақтан,
Жоқ нәрсені бар қылған.
Мектеп: №51 мектеп - гимназиясы
Мұғалiм: Калдарова Гульдана Жақсылыққызы
Тәртіп пен парыз жүктеу
Жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктері
Жеткіншек психикасының дамуының өзіндік сипаты
Қылмыс қайдан шығады?
ОҚУШЫЛАРДЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫС АРҚЫЛЫ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚҚА БАУЛУ
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Қазақ балалар әдебиетінің классигі Бердібек Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы
Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына көмек
Қызға қырық үйден тыю
Жасөспірімдік кезең және одан өту жолдары
ЖҮСІП БАЛАСАҒҰН туралы
Баланың мектепке келу мәселесі
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Жүсіп Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы халықтық педагогика негіздері
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi