Өлеңдерінің тақырыптары
Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Мутигуллина Гүлсара Мергенқызы
Сабақтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаев. Мен таулықпын
Сабақтың тақырыбы: Мұқағали Мақатаев. Мен таулықпын
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік; Оқушыларды қазақ поэзиясының алыбы атанған М. Мақатаевтың өлеңдерімен таныстырып, жас буынды поэзия нәрімен сусындату, өлеңдерінің өзіндік табиғатын саралай отырып, өзгешелігіне көніл бөлу, өлеңдерін мәнерлеп жатқа оқуға дағдыландыру.
2) Дамытушылық: Оқушыларды іздену арқылы деректермен жұмыс істеуге баулу сөйлеу тілін дамыту, логикалық ойлау қабілетін, сана – сезімін дамыту.
3) Тәрбиелік; Оқушыларды болашаққа деген сенімге баулу, Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке, табиғат әсемдігін түсінуге, қасиетті нәрсені қадір тұтуға, ақын жырларынан үлгі алуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі; Интерактивті тақта, слайд, бейнетаспа, кітаптары
Сабақтың түрі; Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың типі: Танымдық сабақ
Сабақтың әдісі; сұрақ - жауап, шығармашылық ізденіс, СТО стратегиялары, сатылай - кешенді талдау.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу.
Сыныпты топқа бөлу, бағалау парақшаларын тарату.
Сабаққа дайындық.
2. Үй жұмысын тексеру:
І топ. Ақынның өмірінен мәлімет..
ІІ топ. Еңбек жолы.
ІІІ топ. Жыр жинақтары. Өлеңдерінің тақырыптары.
Фантазия , Барлығы да сендердікі өлеңдерін жатқа сұрау.
3. Жаңа сабақ: Мұқағали Мақатаевтың Мен таулықпын! өлеңі
Өлеңдерді бір рет мәнерлеп оқып беріп, 2 - 3 оқушыға оқытамын.
Өлең мәтіні бойынша жұмыс жасау:
• Өлеңде кім туралы айтылады?
• Ақын тауды кімге теңейді? (Ал біздің асыраушы анамыз кім?)
• Ол қалай дүниеге келдім дейді?
• Киік қандай жануар?
• Қыран қандай құс?
• Табиғат пен адам байланысы қалай суреттелген?
• Ақын қай таудың баурайында дүниеге келген?
Слайдтан Алатау туралы түсінік беру, Хантәңірі шыңы туралы айту.
4. Әдебиет теориясынан түсінік беру:
Гипербола (Әсірелеу) – бір затты не іс - әрекетті шамадан тыс ұлғайтып көрсету. Мысалы:
таудан жаратылғам, киіктің сүтін еміп, асқар шыңдар желпиді бесігімді.
Символ (шартты белгі) – бір затты екінші зат арқылы астарлап көрсету. Мыс: қыран – еркіндік символы.
5. Топтық жұмыс. (Бейнетаспадан әншінің орындауындағы Мен таулықпын! өлеңін тыңдату).
І топ. Топтастыру Тау ұлы қандай болуы керек?
ІІ топ. Әріптер сөйлейді : МҰҚАҒАЛИ
ІІІ топ. Бес жол өлең стратегиясы
6. Сабақты бекіту.
Өлеңге сатылай - кешенді талдау жасау (слайд арқылы)
7. Сабақты қорытындылау:
• Ақынның арманы қандай еді?
• Оның арманы қашан орындалды?
8. Бағалау парақшаларына қарап, қорытынды баға қою.
9. Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау, Еркін елдің ұланымын! атты эссе жазу.
Молдағалиевтің балаларға арналған өлеңдерінің өзіндік ерекшеліктері
Тұманбай Молдағалиевтің балаларға арналған өлеңдерінің басты тақырыптары
Ілияс жансүгіров және сөз өнері
Ғали Орманов туралы
Төлеген Айбергеновтың өлеңдеріндегі жаңашылдық
Асқардың творчествосындағы басты тақырып - жасампаз еңбек адамын жыр ету
І. Жансүгіров лирикасы
Сәбит Дөнентаев және балалар әдебиеті
С. Дөнентаевтың ағартушылық, демократтық бағыттағы шығармалары
Ахмет Иүгінеки. Ақиқат сыйы
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Абай өлеңдерінің бір алуаны - табиғат лирикасы
Сүлеймен Бақырғани шығармаларының басты тақырыптары
Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
Амин қышқылдары және ақуыздар тақырыптарына - 40 сұрақ
Бірінші межелік бақылау тақырыптары
СӨЖ тақырыптары
Студенттердің өздік жұмыстарының және студенттердің оқытушылармен өздік жұмыстарының тақырыптары
Студенттердің оқытушылармен өздік жұмыстарының тақырыптары
Орман шаруашылығын басқару пәні бойынша курстық жұмысының тақырыптары