Жаңа сабаққа бетбұрыс

Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу
Математика 6 сынып
Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Оқушыларға бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер туралы түсінік беру, мәндес теңдеулерге анықтама беру және теңдеулердің қасиеттерін пайдаланып, есептер шығаруда қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың пәнге қызығушылығын, тез ойлап, нақты нәтижеге жету қабілеттерін және математикалық сауаттылығын арттыру
Тәрбиелік: шапшаңдылыққа, өз бетімен еңбектенуге, батыл шешімге келуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдістері: сұрақ - жауап, ойын элементтерін қолдану, деңгейлеп оқыту
Сабақтың көрнекілігі: электронды оқулық, карточкалар, интерактивті тақта

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу ә) Оқушылар тізімін тексеру
Бүгінгі сабақта бізді сан алуан белестер мен асулар күтуде, олай болса бір - бірімізге сәттілік тілейік!

II. а) Өрмекші шырмауынан шығып көр .
Мақсаты: Оқушылар бір - біріне сұрақтар қою арқылы өткен тақырыпты қайталау.
1. Қандай өрнектер теңбе - тең өрнектер деп аталады? (екі өрнектегі айнымалылардың қабылдайтын мәндері тең өрнектерді айтады )
2. Қандай теңдік теңбе - теңдік деп аталады? (айнымалылардың қабылдайтын мәндерінің кез - келгенінде тура болатын теңдікті айтады)
3. Теңбе - тең түрендіру дегеніміз не? (өрнекті оған теңбе - тең өрнекпен алмастыруды өрнекті теңбе - тең түрлендіру деп атайды)
4. Екі тура санды теңдік қалай қосылады? (екі тура санды мүшелеп қосады. a=b және c=d болса, онда а+c=b+d)
5. Екі тура санды теңдік қалай көбейтіледі? (екі тура санды мүшелеп көбейтеді. a=b және c=d болса, аc=bd)
ә) Үйге берілген есепті тексеру (Оқушылар бір - бірінің дәптерлерімен алмасып, бағалайды)

III. Кім жылдам?! (Кестедегі жауаптардың тұсына сәйкес әріптерді қойыңдар. Жасырын сөзді оқыңдар)
- Оқушылар қалай ойлайсыңдар неге мен теңдеу сөзін жасырдым?
- Иә, бүгінгі өткелі отырған жаңа сабағымыз осы теңдеу тақырыбына тікелей байланысты, яғни бір айнымалысы бар сызықтық теңдеуді қарастырамыз

IV. Жаңа сабаққа бетбұрыс.
Ең алдымен 5 сыныпта теңдеу және оның түбірлеріне тоқталып, мынадай мысалмен бастағым келіп отыр: Екі сөреде 40 кітап тұр, сонда үстіндегі кітап төмендегіден 3 есе көп. Төмеңгі сөреде неше кітап бар?
Төмендегі сөредегі кітап санын х әрпімен белгілейік, сонда есептің шарты бойынша х+3х=40 мынадай теңдік аламыз. Кітаптың белгісіз санын табу үшін, біздер бір айнымалысы бар теңдік құрдық. Осы құрған теңдеуіміздегі х - тің орнына қойғанда тура теңдік шығатын санды табу керек. Мұндай санды теңдеудің түбірі деп атайды. х=10 болғанда х+3х=40 теңдігі тура болады.
Теңдеудің түбірі – айнымалының теңдеуді тура теңдікке айналдыратын мәнін атайды
Теңдеуді шешу дегеніміз – оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлерінің жоқ екендігін дәлелдеу.

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың айтылым дағдысын дамыту құралы ретінде ағылшын тілі сабақтарында дебат технологиясын қолдану
Білім беру ұйымдарында әдістемелік жұмысты басқару
Сабақта тиімді қолданылған ойын түрлері
Тіл сабағында ойын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
Бастауыш сыныпта ағылшын тілін оқытудың ерекшеліктері
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ БІЛІМДІ ТЕРЕҢДЕТЕДІ
Ойын технологиясы туралы
Шетел тілі сабағында ойын элементтерін пайдалану
Бастауыш сыныпта ағылшын тілінен оқуға үйрету жолдары
Оқытудың дамытушылық және тәрбиелік сипаты туралы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті
Жаңа заман философиясы