Оқыту нәтижесі Қос сөздердің жазылу ережесін білу

Сабақтың атауы. Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздер
Сілтеме: Қазақ тілі 4 сынып Алматыкітап баспасы 2011 ж.
Ж. Қ. Балтабаева, М. Қ. Солтанғазина, Ф. С. Лекерова
Жалпы мақсаттар
Күшейткіш буын арқылы жасалатын қос сөздердің жазылуы. Сөзді сөз құрамын талдау. Оқушының ой - өрісін дамыту, сөздік қорын молайтып тіл байлығын, ой қорыту машығын арттыру. Ұйымшылдыққа, сауаттылыққа, тыңдай білуге тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесі Қос сөздердің жазылу ережесін білу.
Топпен бірлесіп жұмыс жасауға машықтануы.
Өз ойларын еркін айта білуі.
Тапсырмаларды жүйелі, талдай отырып орындауы.
Негізгі идеялар Күрделі сөздердің түрлері мен олардың жазылу ережесін білу
Тапсырмалар
І Қызығушылықты ояту
Ой қозғау
1 - тапсырма: суреттермен жұмыс. Заттың сынын білдіретін сөздерді ата және қарама - қарсы сын есіммен мысал келтір
І топ: жануарлар
ІІ топ: өсімдіктер
ІІІ топ: құстар

Қара - жап - айт - жаз - тексер
2 - жаттығу. Өлеңді жатқа жаз. Қос сөздердің күшейткіш буынын тап, астын сыз.

Топтық жұмыс
Жаңа тақырыпты бекіту, қайталап қорытындылау
5 - жаттығу. Сөздерді үш топқа бөліп жазу.
І топ: қосарлама сөздер
ІІ топ: қайталама сөздер
ІІІ топ: күшейткіш буын арқылы жасалған сөздер

Мұғалімнің іс - әрекеті
І. Ұйымдастыру.
Біз қандаймыз, қандаймыз?
Шұғылалы таңдаймыз
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу
Сабақта өзін - өзі бағалау критерийлерімен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру, формативті бағалау.
І Қызығушылықты ояту
Ой қозғау
1 - тапсырма: суреттермен жұмыс. І топ: жануарлар(піл - құмырсқа, жираф - есеп)
ІІ топ: өсімдіктер(алма - лимон, жаңғақ - банан)
ІІІ топ: құстар(түйеқұс - тауық, бірқазан - уйрек)

ІІ Мағынаны тану сатысы
Оқулықпен жұмыс
1 - жаттығу. Мәтінді оқып, көшіріп жазу. Қос сөздерді тауып, жасалуына көңіл бөлу. қос сөздің бірінші сыңарына назар аудару.

Қара - жап - айт - жаз - тексер
2 - жаттығу. Өлеңді жатқа жаз. Қос сөздердің күшейткіш буынын тап, астын сыз.

ІІІ Ой толғаныс сатысы
Екі жақты күнделік

Сергіту сәті
Топтық жұмыс
Жаңа тақырыпты бекіту, қайталап қорытындылау
5 - жаттығу. Сөздерді үш топқа бөліп жазу.
І топ: қосарлама сөздер: үйрек - қаз, киім - кешек, темір - терсек, жора - жолдас
ІІ топ: қайталама сөздер: топ - топ, талай - талай, кезек - кезек, сөйлей - сөйлей
ІІІ топ: күшейткіш буын арқылы жасалған сөздер: дұп - дұрыс, қып - қызыл, ап - анық, үп - үлкен

Атырау облысы, Исатай ауданы, Зинеден ауылы
Ю. Гагарин атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Жармұханова Қаламқас Бекетқызы



Ұқсас жұмыстар

Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Бастауыш сыныптарда оқушыларды грамматикалық талдауға үйрету
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту әдістемесі
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқыту
Қазақ орфографиясының ғылыми-теориялық негіздері
Орфографиялық талдау жасау үлгілері
Біріккен сөздің құрамы
Буын алмасу үдерісін ерекшелеу - буын түрлерін ерекшелеудің басты сипаты
Оқушыларға мәтіндер арқылы тәрбие тәрбие беру жағын сұрыптау
Дауысты дыбыстар емлесі
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
ЖАЛАЙЫР ҚОСЫМҰЛЫ ҚАДЫРҒАЛИ
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Көшпелі қазақ өркениетіндегі отбасылық қатынастарды реттеу және әйел құқығының мәртебесі
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі