Өткен сабақтан алған білімін тексеру

Тақырыбы: Ү дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
1 Ү дыбысы және әріп таңбасымен таныстыру, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуды үйрету.
2. Есте сақтау, ойлау қабілетін, тілін, сөздік қорын дамыту.
3. Ұқыптылыққа баулу

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер, әріптер, буындар
Түрі: білімді меңгерту
Оқыту әдісі: көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
- Балалар, бүгін бізде әліппе сабағы ерекше сабақ болмақ. Бізге көптеген қонақтар сендердің білімдеріңді, тәртіптеріңді, алғырлықтарыңды тексеруге келіп отыр. Ендеше өз өнерімізді көрсетіп, сабағымызды Әліппе өлеңінен бастайық:
Іші толы әріпке,
Мынау әйбат Әліппе.
Барлық ілім, білімнің,
Әжесі – осы Әліппе!

ІІ. Өткен сабақтан алған білімін тексеру.
- Балалар, біз өткен сабақта қандай дыбыспен танысып едік? (Ө - Ө - Ө)
- Қане, кім айтады ө дыбысы қандай дыбыс? (дауысты)
- Соның ішінде қандай дауысты дыбыс жуан ба, жіңішке ме? (жіңішке)
Бөпешім өлеңін жатқа айтқызу.
Өзіндік жұмыс: буындарды әр балаға таратып беру, сөз құрау.

ІІІ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау

ІҮ. Жаңа сабақ.
а) Электронды оқулықпен жұмыс
ә) Әліппе оқулығымен жұмыс: Ү дыбысына берілген сөздерді оқытып, мағынасын ашу.
б) Жұмбақты шешу:
Шарлап келіп даланы,
Үйіме үйін салады. (Қарлығаш)
- Қарлығаш қандай жерге ұясын салады? (Шатырдың, үйдің бұрышына). Яғни, қарлығаш адамдарға жақын жүреді екен.

Сергіту сәтін өткізу.
Бала, бала, балапан,
Қане, қайсы алақан.
Саусақтарың әйбат,
Былай - былай ойнат.
Топ - топ, топ - топ басайық,
Жалаудан күн жасайық.
Жаса, жаса, жарқын күн,
Жаса, жаса алтын күн!
Дәптермен жұмыс: Үлгі бойынша берілгенді жазу.

ҮІ. Сабақты қорытындылау: Біз бүгінгі сабақта қай дыбыс және әріппен таныстық? Смайликтер арқылы көңіл күйлерін анықтау.



Ұқсас жұмыстар

Биология пәні бойынша сабақтан тыс оқытуды ұйымдастыру
Биология білімін бақылаудың формалары, түрлері және әдістері
Биологияны оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеті
Оқушылар білімін бағалаудың жаңаша формалары
Химия сабақтарының жіктелуі
Дүниетану пәнінен дәріс кешені
География пәнінің сабақтары
Тарихты оқытудың зерттеу әдістері
Оқушылар білімін тексеру
«Биологияны оқыту әдістемесі» пәннің оқу-әдістемелік кешені
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Сауықтырудың көп таралған түрлері
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Ғимараттарды техникалық тексеруі