Оқулық авторлары
Физика 7 сынып
Сабақтың тақырыбы Архимед күші
Жалпы мақсаты Архимед күшінің формуласын қорытып шығару, есеп шығаруда қолдана білуді үйрету, оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру арқылы білімін бағалау, сын тұрғысынан ойлауға үйрету
Күтілетін нәтиже Сұйықтар мен газдарда Архимед заңының физикалық мағынасын аша алады, қолдана біледі. Архимед күшінің формуласын қолданып есептер шығара алады. Табыс критерийін толтырады
Сілтеме Оқулық: 7 сынып. Физика және астрономия. Оқулық авторлары: Р. Башарұлы, У.Тоқбергенова, Д. Қазақбаева Атамұра 2012ж
Қолданылған әдістері мен тәсілдері Топтық және жеке жұмыс; Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: ЖИГСО
АКТ құралдары, бағдаршам түстері
Ресурстар Интернеттен алынған видео Эврика Архимедттің ашқан жаңалығы, суреттер, есептер жинағы Ю. С. Куперштейн, Е. А. Марон, 1996ж
Сабақтың реті 1. Ұйымдастыру: 4 топқа бөлу. 4 түрлі өшіргіш үйлестіру арқылы топқа бөлу. 2 минут
2. Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша, 36 минут
3. Үйге тапсырма, 2 минут
4. Рефлексия, 5 минут
Мұғалімнің әрекеті
Күштің түрлерін және бағытын анықтай алу
Паскаль заңын тұжырымдай алу
Сұйықтың ыдыс түбіне түсіретін қысымын есептей білу
Оқушының іс - әрекеті
Оқу жетістігі
Күштерді ажырата біледі.
Паскаль заңын тұжырымдай алады.
Әр түрлі тереңдіктегі қысымды анықтай алады.
Толық жүздіктерді қосу және азайту
Сауат ашу сабақтарына қойылатын негізгі педагогикалық талаптар. «Әліппе» оқулығының негізгі ерекшеліктері. «Әліппенің» құрылысы мен мазмұны
Сандар мен өрнектер
Visual Basic және Delphi тілінде жасалған электрондық оқулықтар
Ұлттық мектептерде жаңа жүйенің қалыптасуы
Қазақ тілін оқытуда қолданылатын оқу-әдістмемелік кешендер
Математиканы оқытудың педагогикалық-психологиялық негіздері. Математика оқу материалдары мазмұнына жалпы сипаттама
Математиканың жаңа білім мазмұнының ерекшеліктері туралы
Мектеп информатикасында ақпараттық модельдеу тәсілдерін өткізу әдістері
Өсімдіктер, жануарлар және микроорганизмдер селекциясының жетістіктері
Электрондық оқулықтарды пайдалану
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу
Орта мектептегі информатика оқулықтарына талдау
азiрде әдебиет оқулықтарының олқы соғып жатқан тұстары хақында сөз етушiлер, қалам тербеушiлер аз емес
Жырлардың авторлары - көбінесе сол оқиғаларды көзімен көрген тұстастары
Авторлары кім
Электрондық оқулықтың құрылымы
ЖОО химия пәндері оқулықтарының мазмұндық сабақтастығы
Электрондық оқулықтың маңыздылығы
Ыбырай Алтынсаринның оқулықтарындаға оқу - тәрбие мәселесі