Мәтінді оқыту
Сабақтың тақырыбы: Етістіктің шақтары
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Өткен сабақтардан алған мәліметтерді тереңдету, ойда қалғандарын нақтылау, меңгерген білімдерді ұмытып қалуға жол бермеу.
Дамытушылық: Оқушыларды сөйлем ішіндегі етістіктің шақтарын ажыратып, оларға сұрақ қоя білуге дағдыландыру, сауатты, көркем жазуға төселдіру, ойлау әрекетін, есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мәні: сауатты жазу дағдыларын жетілдіру, оқушыларды ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, семантикалық картамен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: слайдтар, сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, семантикалық карта
Пән аралық байланыс: Информатика, ана тілі, дүние тану
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Сәлемдесу
ә) Сыныпты түгелдеу
б) Оқушыларды үш топқа бөлу
1 - топ: Ыбырай
2 - топ: Ахмет
3 - топ: Тоқтар
в) Жарыс ережесімен таныстыру.
г) Әр топ Ана тілі, қазақ тілі туралы өлең оқиды.
Ана тілім – күшім менің қуатым,
Жырым сендік жүрегімнен туатын.
Тауысар ма ырысыңды, қорыңды
Тізелесіп қатар жазса мың ақын!
Қазақ тілі – өз тілім – ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым, бақытым, дара тілім.
Туған тілім – тірлігімнің айғағы,
Тілім барда айтылар сыр ойдағы.
Өссе тілім, мен де бірге өсемін,
Өшсе тілім, мен де бірге өшемін.
Үй тапсырмасын сұрау.
- Бақбақ өлеңін әр топтан бір оқушы жатқа айтады.
- Әр топтан бір оқушы ұшады (Ұшады, ұшты, ұшып барады) сөзін үш жақта жіктеп айту
Бәйге сұрақтары
Етістіктің түрлерін атау, ережесін айту, мысал келтіру.
Затың қимылын, іс-әрекетін білдіретін сөз табын етістік деп атаймыз.
Етістік не істеді? Не қылды? Қайтті? Деген сұрақтарға жауап береді.
Мысалы: Балалар мектепке келді. Балалар не істеді? Келді.
Слайдтан көрсету.
І - деңгей
Ой қозғау стартегиясы
1 - жаттығу
1. Мәтінді оқыту.
2. Мәтіннен келер шақ етістіктері кездесетін сөйлемдерді тауып, әр топтан бір оқушы тақтада орындау.
3. Етістіктердің қай жақта, қай шақта тұрғанын айту.
4. Қоңырланады сөзін жекеше, көпше түрде жіктеп айту.
ІІ - деңгей
2 - жаттығу. 1. Әр топтан бір оқушы тақтаға шығып бір - бір сөзден жіктеп жазады.
Шынық, көтер, ойнайды
2. Келесі оқушы жазған сөздерінің бірінен сөйлем құрап жазады.
ІІІ - деңгей
Семантикалық картамен жұмыс.
«Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтіндік қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстар мен мәселелер»
Мәтінді оқыту әдістемесі
Дифференциалды оқыту кезінде математикалық есептерді шешуге оқыту әдістемесі
Бастауыш сыныпта оқушыларға мәтінді қабылдаттыру үшін істелетін жұмыстардың негізгі мәселелері
Шетел тілі сабағында аутенттік мәтіндерді қолдану
Көркем мәтінді тілдік талдаудың әдістемесі
Қазақ тілі сабағында мәтінді оқыту түрлері
Көркем мәтіннің тілі
Мәтінге бейнелі сөздерді қолдану
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Оқыту және ғылыми метоликалық жоспардағы кабинеттің міндеті.