Өзге топтың жұмысын қадағалау бағалау

Қазақстандықтардың Ұлы отан соғысына қатысуы
Қазақстан тарихы 9 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ұлы Отан соғысы, оған қатысқан қазақстандықтардың майдан даласындағы, тыл жұмыстарындағы ерлігі, антқа беріктігі жайында түсінік бере отырып, қазақ азаматтарының ҰОС қосқан үлестері мен қажырлы еңбектерін баяндау және оқушылардың ізденушілік жұмыстары арқылы білімдерін толықтыру.
Дамытушылық: Сабақ барысында оқушылардың тарихи оқиғаларды еске сақтау, салыстыру, тарихи шындықты білу арқылы логикалық ойлау қабілетін дамытуға және қазіргі заман талабына сай көзқарас қалыптастыру.
Тәрбиелік: Елжандылыққа, елін, жерін сүюге, батырлардың ерлігін мәңгі есте сақтауға, үлгі етуге тәрбиелеу. Патриоттық сезімді қалыптастыру және өз Отанын қорғауға дайын болуға тәрбиелеу, тарихты білуге, батылдыққа баулу.
Көрнекілік: Карта, соғыс ардагерлерінің фото суреттері, белсендірілген тақта.
Пәнаралық байланыс: Дүниежүзі тарихы, әдебиет,
география.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты меңгеру сабағы.
Сабақтың әдісі: Баяндау, сұрақ - жауап, топтық жұмыс.
Постер дайындау.

Сабақтың жоспары
І. Ұйымдастыру кезеңі өзге топтың
жұмысын қадағалау
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
III. Жаңа сабақты түсіндіру
IV. Сабақты бекіту
V. Өзге топтың жұмысын қадағалау бағалау,
VІ. Үй тапсырмасы

Мұғалімнің сөзі: 1. Сабақ бастамас бұрын әр топ өз өздеріне жылы тілек айтудан бастасақ

Өткен сабақты пысықтау: Республикада білім беру жуйесін құруға зиялы қауым өкілдері қандай ықпал етті?
Жалпы білім беру саласының жетістіктерін атаңдар?
Алғашқы қазақ романдарын атаңдар.
Оларды кім, қашан жазды?
ХХ ғасырдың алғашқы онжылдықтарында қазақ әдебиетінде қандай жаңалықтар болды?

2. Балалар менің қолымнан не көріп тұрсыңдар (1 ақ парақ ж\е 2 қара парақ ) Олай болса өмірдің ағы мен қарасы дегенді қалай түсінеміз (әр топ өз пікірлерін ортаға салады.) Ия балалар өмірдің ағы мен қарасы болады екен. Қазақстан осындай өмірдің қара жағын басынан өткерді. Сондай қиыншылықтардың бірі Ұлы отан соғысы.

Әлі есімде біледі жұрт біледі,
Ел басына қатер төнген жыл еді.
Қимастарын қан майданға ұзатып,
Қарсы айырылған аналардың жүрегі.

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
Сунақата ауылы, № 194 мектебінің тарих пәні мұғалімі
Бахрамова Айгуль Ташмаханқызы

Слайдын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасының нарық экономикасындағы коммерциялық банктері
Банктік қадағалау әдістері
Диагностикалық және коррекциялық жұмыс
Топтық жұмыстарды ағылшын тілі сабақтарында қолдану ерекшеліктері
Балалардың оқу мотивациясын қалыптастыру
Қазақстан Республикасының бухгалтерлік есеп және аудитінің ұлттық жүйесінің қалыптасуы мен дамуы
Технологиялық байланыс құралдарын техникалық тасымалдау кезіндегі жұмыстарын бөлу
ХАЛЫҚ- LIFE Сақтандыру компанисына жалпы сипаттама
Еңбекті қорғауды мемлекеттік басқару
Формативті бағалаудың әдістері
БАНКТІК ҚЫЗМЕТТІ ҚАДАҒАЛАУ ЖӘНЕ ОНЫ РЕТТЕУ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Қажетті қимыл- қозғалыстың жетіспеушілігі организмді белгілі өзгерістерге ұшыратады
Бақылау жұмысына дайындық