Сабаққа даярлық
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Бейімбет Майлин
жайлы айта келіп, қазақ халқының аштық, кедейлік
өмірімен таныстыру, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйрету; сөйлемді дұрыс құруға, ойлау, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыландыру; елінің тарихын, өткенін сыйлауға тәрбиелеу;
Сабақтың типі: аралас
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, баяндау.
Көрнекілігі: суреттер топтамасы, слайд.
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Сабаққа даярлық. Алақан жаттығуы.
- Көршілеріңе бұрылып, алақандарыңды біріктіріп, жүректеріңнің жылуын беріңдер.
Үй тапсырмасын пысықтау:
Тоқаш Бокин не үшін күрескен адам?
Түрмеде оған қандай айып тағылды?
Айыптау қорытындысы не болды деп ойлайсың?
Тоқашқа жолығуға кім келді? Ол анасына не айтты?
Үй тапсырмасын пысықтау:
Тоқаштың қолына кісен салып, көшеге алып шыққанда, халық не деп аяныш білдірді. Топ ішінен кім жылады? Ол кім еді?
ІІ. Мақсат қою кезеңі: 1. Сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.
2. Жаңа сабаққа даярлық. Суреттер топтамасын пайдаланып Бейімбет Майлин өмірімен танысу. Әңгіме құру.
ІІІ. Жаңа сабақ: 1. Түсініп оқы.(балалардың есіне)
1930 - 1932 жылдары Қазақстан халқының алты миллионнан асқан болса, соның екі миллионнан астамы аштықтан қырылды.
2. Мәтінді түсініп, жалғастырып, іштен оқу арқылы негізгі ойды табу.
3 Мәтінде ел басынан өткен қандай кезең туралы айтылған? Қай кезде болған?
3. Сөздік жұмыс:( Өрім - өрім, бөкебай, ызғырық, өлмелі кедей)
4. Қали мен Күлпаш Мақтымның келгенін неге күтті? Мақтым мен Күлпаш неге жылады?
ІҮ. Жаңа сабақты пысықтау:
Бәрі де шықпа, жаным, шықпа дегенді қалай түсінесің?
Олардың тұрмыс жағдайы саған қалай әсер етті?
Ү. Қорытындылау:
Суретпен жұмыс: Суретте ел басынан өткен қай кезең бейнеленген деп ойлайсың?
Теріп оқу: Қарамен неге жазылды деп ойлайсың?
ҮІ. Үйге тапсырма: мәтінді оқу, мазмұнын айту. Бағалау.
Даярлық топта математиканы дамыта оқытудағы сабақтастық мәселелері
Әртүрлі жас топтарында бейнелеу іс-әрекетін ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Жас ерекшелік топтардағы тәрбиешінің дербес іс-әрекеті
Болашақ мұғалімдердің педагогикалық пәндерді меңгертудің кәзіргі жағдайы
Мектепалды даярлық тобында балалардың сөздік қорын дамыту
Мектеп жасына дейінгі балаларды арифметикалық амалдарды шешуге үйрету
Психология пәні бойынша семинар сабақты дайындау
Тәрбиеші шеберлігі
Мектеп жасына дейінгі балаларға құрастыру туралы түсінік беру және оның балалар үшін маңызы
Оқушылар білімді толықтай меңгеру үшін ақпаратты енжар қабылдамай, сабаққа белсенді қатысу үшін Ғарыш атты рөлдік ойын ойнаттым
Асқар сабаққа бара жатып, жолдың арғы бетіне өтейін деп тұрған атаны көрді
Сабаққа шықтым
Мектепке даярлық тобында балаларды санауға үйрету
Мектепке даярлық тобында
Сабаққа қатысу
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Мектепке психологиялық даярлықты диагностикалайтын әдістерді жинақтау, папканы көрсету
Оқушыларды сабаққа бағыттап, сабақтың тақырыбымен таныстыру
Оқушылардың сабаққа қатысын түгендеу