Азот және фосфор тақырыбын қайталау

І Сабақтың тақырыбы: “Азот және фосфор” тақырыбын қайталау.
ІІ Сабақтың мақсаты: Азот және фосфор жайлы білімдерін бір жүйеге келтіру.
Оқушылардың таным қабілеттерін дамытып, өз бетімен жүйелі жұмыс істеуге мүмкіндік беру.
ІІІ Сабақтың түрі: қайталау сабағы.
Сабақтың әдісі: СТО элементтері, тест әдістері.
Көрнекілік: тапсырма қағаздары,

IV Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
- Амандасу;
- Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын білу;
- Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
І “Кім жылдам” ойыны. Қойылған сұрақтарға жауабын жылдам айтуға дағдыланады.
1 - топқа:
1. Азоттың сутекті қосылысы не деп аталады? (аммиак)
2. Азот қосылыстарында қандай тотығу дәрежелерін көрсетеді? (+5, - 3, +2, +4)
3. Азоттың металдармен қосылысында қандай тұздар түзіледі, ол қалай аталады? (нитридтер)
4. Азот табиғатта қандай түрде тараған? (газ)
5. Ауаның неше пайызын азот құрайды? (78%)
6. Азот қышқылының тұздары қалай аталады? (нитраттар)
7. Аммиактың судағы ерітіндісі қалай аталады? (мүсәтір спирті, аммоний гидроксиді)
8. Сұйықтық патшасы дегеніміз не? Ненің қосылыстары? (“патша арағы” 3HNO3*HCl)
9. Азот қышқылы жарықтың әсерінен неге ыдырайды? (NO2+H2O)

2 - топқа:
1. Фосфордың сутекті қосылысы қалай аталады? (фосфин)
2. Фосфордың металдармен қосылысы қандай тұздар деп аталады? (фосфидтер)
3. Фосфор қосылыстарында қандай тотығу дәрежесін көрсетеді? (+5, - 3)
4. Фосфор табиғатта қандай түрде тараған? (қосылыс, Ca3(PO4) 2, апатит)
5. Фосфор қосылысының тұздары қалай аталады? (ортофосфаттар)
6. Фосфор қышқылы қыздырғанда неге ыдырайды? Н4Р2О7, қос фосфор қышқылы)
7. Фосфордың қандай аллотропиялық түр өзгерістері бар? (ақ, қызыл, қара)
8. Фосфор қайда қолданылады? (сіріңке)

ІІ “Есептер шығару”
1) Ерітіндінің массасы 600 г, массалық үлесі 42% азот қышқылы арқылы аммиак өткізгенде массасы 300 г аммоний нитраты түзілді. Аммоний нитратының массалық үлесін есептеңіз.

Азот және фосфор тақырыбын қайталау. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Азот және Фосфор элементтерін және олардың қосылыстарын жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша оқыту әдістемесі
МЕКТЕП ХИМИЯ КУРСЫНДА БЕЙМЕТАЛДАРДЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
9 сыныпта бейорганикалық химияны оқытуда халықтық педагогика элементерін пайдалану әдістемесі
Биогенді элементтерді оқытудағы өзіндік жұмыстарды ұйымдастыру
Молекуланың кеңістіктегі құрылысы
Азот қышқылының тұздары
Бейорганикалық қосылыстардың маңызды кластарын оқыту әдістемесі
Азот қышқылының қасиеттері
Оқушылардың барлығын табысты оқыту
Азоттың оттекті қосылыстары
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару