Төрт түлік мал - халқымыздың байлығы

Білім беру көздері: Экология
Тақырыбы: Үй жануарлары мен үй құстары
Мақсаты: Үй жануарлары мен үй құстары туралы түсіндіру, олардың пайдасы туралы айту. Үй жануарлары мен үй құстарына қамқорлық сезімін ояту және оларға жағдай жасауға үйрету, еңбекқорлыққа баулу.

І. Ұйымдастыру кезеңі
Қуанамын мен де
Қуанасың сен де
Қуанайық достарым
Арайлап атқан күнге

ІІ. Қызығушылықтарын ояту
Балалар мен бүгін мектепке келе жатып сандық тауып алдым. ол жай сандық емес сиқырлы сандық екен. бұл сандықтың ішіне жануарлар мен құстарды сиқырлап салып қойыпты. оларды құтқару үшін біз сендермен жұмбақтар шешуіміз керек жұмбақтардың жауабын тапсаңдар жануарлар мен құстарды сандықтан босатады.(тапқан жануардың суретін сандықтан алып тақтаға ілу.)
Жұмбақтар
1. Кезікті бір жануар
үстінде екі тауы бар(түйе)
2. Құяды екен әр шаруа
Қазығына құт байлап
Қанша құйып алсаң да
Сарқылмайды сүт, қаймақ (сиыр)
3. Көкке шаншып құйрығын
Келді шауып жүйрігім (Жылқы)
4. Желп-желп етіп сақалы
Қолыңнан дәм татады (ешкі) Жарайсыңдар балалар. Біз жануарларды босатып алдық

Кіріспе: Төрт түлік мал - халқымыздың байлығы. Өйткені халқымыздың тарихы осы төрт түлік малмен тікелей байланысты. Ат ердің қанаты, деп айтатын дана халқымыз жылқыны қастерлеген. Жылқы мінсең - көлік, жесең - ет. Сиыр жесең - ет, кисең - киім, айран, сүті, қаймағынсыз қазақ баласы өспейді. Түйе малы нағыз көлік, қымыран мен шұбаты дертке дауа. Қой шаруашылығы Қазақстанның мал шаруашылығы халқымыздың ата кәсібі.
Осы төрт түлік халқымыздың ең басты байлықтарының бірі екенін білгеніміз жөн. Ал үй құстарына тауық, үйрек, қаз, күркетауық жатады. Олардың адамға тигізер пайдасы мол. Мамығынан көрпе, жастық жасайды. Етін, жұмыртқасын азық түлік ретінде пайдаланамыз.

ІІІ. Сұрақтар мен тапсырмалар
- Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылықтары қандай?
- үй жануарлары қайда мекендейді?
- үйде, қорада
- Оларға кім қарайды?
- адамдар.
- Олар немен қоректенеді?
- жем, шөп, су.
Үй құстарын ата
Малдың төлдерін атаңдар.

Әліппе дәптермен жұмыс

ІV. Ойын: айнытпай сал
Олай - былай жүгіріп
ала мысық ойнайды
Аша алмаса есікті
Дыбыстайды ол қалай? мияу
Күзетші күшік саққұлақ
Үй күзетіп шапқылап
Дыбыс шықса қаттырақ
Қалай - қалай үреді? әуп - әуп
Ойын: Ұшты - ұшты

V. Тақпақтар, мақал-мәтелдер айту.
Олардың пайдасы туралы балалардан сұрау.

Сергіту сәті. Шип - шип шөжелерім
Тыйым сөздер. Малды ұрма. малды кендірмен байлама т. б

VІ. Қорытындылау. Төлдерін тап дидактикалық ойыны.

VІІ. Өзін өзі бағалау. Бүгінгі сабаққа жақсы қатысқан балаларға жұлдызша беру.
Бағдаршам әдісімен
Бүгінгі сабақты бағалау

Шаттық шеңбері

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілінің сөздігі
Қазақ тіл білімінде уәждеменің зерттелуі
Халықтық педагогика – тәрбие өзегі
Жыраулар поэзиясы жайында мағлұмат
Сиыр малына қатысты қазақ тіліндегі тұрақты сөз тіркестері
Көркем шығармадағы лингвомәдени бірліктер (М.Дулатов шығармашылығы бойынша)
ҮЙІРМЕ ЖҰМЫСТАРЫ АРҚЫЛЫ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДЕ ХАЛЫҚТЫҚ ПЕДАГОГИКАНЫ ПАЙЛАЛАНУ
Ұршықпен жіп иіру
Адамгершілікке тәрбиелеу, бауырмалдыққа үндеу - қазақ халық ертегілерінің басты арқауы
ХХІ-ХХ ғасырлардың атақты әнші-ақындары
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ДОМАЛАҚ АНА
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
ТМД елдерiндегi ақша реформалары
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
1922—1924 жж. Ақша реформалары
Қазақ радиодағы әлеуметтік экономикалық бағдарламалардың қисындары
Паскаль программалау тілі