Балаларды адамгершілікке тәрбиелеудегі ата - ананың жауапкершілігі

БАЛА ТӘРБИЕСІНДЕГІ АТА – АНА ЖАУАПКЕШІЛІГІ

Мақсаты: ата – аналарды балаларға жауапкершілікпен, ұқыпты қарауға шақыру.
Міндеттері:
1. Балаларды адамгершілікке тәрбиелеудегі ата – ананың жауапкершілігі;
2. Балабақшада ата – ананың оқу – тәрбие саласындағы рөлі;
3. Алдағы уақытта тәрбиеленушілерді тәрбиелеуде тәрбиеші мен ата – ананың бірігіп жұмыс жасауы.
Әдіс тәсілдері: Жиын, әңгімелесу, көрсету
Керекті құралдар: компьютер, қағаздар, қаламдар
Барысы: Ұстаз – бағбан, бала – гүл деген қағида әр тәрбиешінің ұстаздық ұстанымы. Осы қағиданы ата – ана мен ұстаз бірігіп пайдалансақ балабақша бала үшін ең сүйікті мекенге айналар еді. Бағбанға гүлдің әйтеуір өскенінен, әдемі болып өскені қажет екендігі сияқты, ата – ана мен ұстазға да баланың әйтеуір ержеткенінен, әдепті болып есейгіні қажеттірек.
Бағбан өзінің өсірген гүлінің санымен емес, сапасымен мақтанатыны сияқты, ата – анада баласының әдептілігімен мақтануы тиіс
- соңғы кездерде балаңызда қандай өзгерістер болды?
- сіздің балаңыз өз жауапкершілігін сезіне ме?

І. Мен күнмін ойыны
Мені балам не үшін сыйлау керек? Осы сұрақ төңірегіндегі екі топ мүшелері бірігіп отырып өз пікірлерін жазады. Содан кейін әр топтан бір мүшесі шығып таныстырады. Қорыта келе екі топ мүшелері:
- адамгершілік
- имандылық
- тәртіпті
- жақсы қасиет
- өтірік айтпайтын
- еңбексүйгіш
- қайырымды
- қарапайым
- адал ұқыпты, батыл, сезімтал, намысқой, жігерлі т. б

II. Сіздердің балаларыңызда сіздерді мақтан тұтады.
Олар өздерінің жанұясы туралы былай дейді:
- менің жанұям менің бақытым
- мен папаммен, мамаммен бақыттымын
- мен мамамды өте жақсы көремін
- мен, папамды ше
- мен үйдегілерді сыйлаймын
Менің жанұям сурет көрмесін тамашалау

III. Біздің балаларымызға кейде онша көңіл бөлінбейді.
Балаларымыз шеттеп, көңілі жабырқау күйде жүреді. Сол кезеңдердегі балаларымыздың ойы:
- мен олардың ұрысқанын қаламаймын
- алысқа кеткенін жақсы көремін
- маған папам көп ұрысады
- менің істеген ісімді дұрыс емес дейді



Ұқсас жұмыстар

Баланың сөз әдебін қалыптастыру жолдары
Отбасы мен балабақша ынтымақтастығы туралы
Балабақшада бала тілін дамытудың маңызы туралы
Мектеп пен отбасының әрекеттестігі
Адамгершілік — рухани тәрбиенің маңыздылығы туралы
Мектепке дейінгі балаларды қазақ халық ауыз әдебиетінің үлгілерін пайдалану арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
Мектепке дейінгі білім беру ұйымы мен отбасынының өзара әрекеттесу жағдайында баланың жеке тұлғасын әлеуметтендіру
Балалардың еңбек тәрбиесі
Мектепке дейінгі ұйымдағы ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру ерекшеліктері
Бастауыш сынып оқушыларын тәрбиелеуде отбасының рөлі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Балалардың мектепке дайындығын жан - жақты ұйымдастырудың психологиялық - педагогикалық негiздерi
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама