Аналар бейнесі
Сабақтың тақырыбы:
М.Әуезовтің Абай жолы эпопеясындағы Абай бейнесі.
Сыныбы: 9
Түрі: Ізденіс сабақ
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Білімділік мақсаты:
М.Әуезовтің әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы оқушы білімін тереңдету. Романдағы Абай бейнесін мәтін арқылы талдап жан-жақты ашу.
Тәрбиелік мақсаты:
Оқушы бойына азаматтық гуманистік қасиеттерді дарыту, сөз тереңдігін түсініп бағалай білуге, ізгілікке, адамгершілікке тәрбиелеу.
Дамытушылық мақсаты:
Оқушының өзіндік пікір жасау дағдыларын қалыптастырып, мәтінмен жұмыс жасау дағдысын, сөздік қорын, салыстыру, жинақтау әрекеттерін дамыту.
Жаңа технология түрлері:
1. Компьютерлік технология
2. Ақпараттық технология
3. Сыни тұрғысынан ойлау
4. Түсіндіре басқарып оза оқыту
5. Технологиялық карта
6. Эссе
7. Білім жүйесі
Әдіс-тәсілдер:
1. Шығармашылық
2. Іздендіру
3. Салыстыру
4. Анализ, синтез
5. Зерттеу
6. Коррекция
7. Тыңдап, түсіну
Көрнекіліктер:
1. Электронды оқулықтар
2. Бейне магнитофон
3. М.Әуезов Абай жолы эпопеясы
4. Абай энциклопедиясы
Сабақтың өту жоспары:
І-кезең Ұйымдастыру жұмыстарын жүргізу
ІІ-кезең Үй тапсырмасы
1. Сыр толғау. Абай жолының жазылу тарихы.
Оқушылардың шығармашылық ізденісі.
2. Ой толғау. Әлем әдебиеті эпопея хақында. Оқушылар эпопея туралы адамдар пікірін айтып, ақпараттық технологияны пайдалану.
3. Ұлылық үлгісі. Компьютерден эпопея туралы деректер алу. Оқушы пікірі мен ғылыми деректерді салыстыру.
4.Тест.
ІІІ-кезең Жаңа сабақ
М.Әуезовтің Абай жолы эпопеясындағы Абай бейнесі.
1. Кіріспе сөз
а) Абай жолы эпопеясы туралы түсінік
ә) Оқушыларға сабақ барысында Абай жолы эпопеясындағы басты кейіпкерлерге салыстырмалы талдау картасын толтыру тапсырылады.
М.Әуезов Абай жолы эпопеясының Қайтқанда тарауынан оқушы, ата-ана, мұғалімдердің қатысуымен Республикалық Абай оқулары поэзия күнінде Бөріліде түсірілген видеофильм бойынша кейіпкерлерге талдау жасау.
1. Бала Абай
2. Аналар бейнесі
3. Құнанбай
Абай, Ұлжан, Зере, Құнанбай
Туған жер. Ана. Әке.
Сағыныш. Мейірім. Қаталдық.
3.Кейіпкерлер галереясында жұмыс жасау.
М.Әуезов Абай жолы
1. Абай –Құлыншақ
Абайдың ел ісіне араласудағы алғашқы қадамы.
2. Абай - Сүйіндік
Борсаққа тиісті Бөжей құдық жайын сұрау сапарында Абай жаңа қырынан танылды.
А) Шыңғыс, Орда, Қарауыл атаулары жайында сұрауы
ә) Бесқасқа атану себебін сұрауы
б)Тоғжанды алғаш көруі.
3. Тоғжан бейнесін осы сыныптың оқушысы Назарбаева Гауһардың мәнерлеп оқуында тыңдап түсіну арқылы көркемдегіш сөзге талдау.
4. Абай - Бөжей
Оқулық және электронды оқулық арқылы Бөжей асының суреттелуіндегі Абай.
5. Абай - дана эссе жазу.
ІҮ. Бекіту
1. Проблемалық сұрақтар
2. Салыстырмалы талдау картасы.
Характер портретін сомдаудағы автордың сөз байлығына, тіл шеберлігіне барлау.
Кейіпкер Оқушы пікірі
Ү. Қорытынды
Жинақтау, коррекциялық жұмыстар жүргізу.
Оқушы білімін бағалау.
ҮІ. Үйге тапсырма беру.
Абай жолы эпопеясынан үзінді жаттау.
(103 бет. Камшат тағдыры)
Қазақ киносындағы ана бейнесіне тарихи шолу
Ананың анасы шығармасына әдеби талдау жасау
МЕКТЕП БЕЙНЕСІ МЕН ТӘРБИЕ ЖҮЙЕСІ КОМПОНЕНТТЕРІН ҚҰРАСТЫРУДЫҢ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
Ана тақырыбының жазылу тарихы
Мектеп тәрбие үрдісіндегі мұғалімнің кәсіби бағыты
Сынып жетекшісі туралы түсінік
Мектеп пен сыныптың тәрбиелік жүйесі
Отбасылық тәрбиенің адамгершілік негіздері
Отбасындағы тәрбие мен қоғамдық тәрбие
Толық емес отбасынан шыққан бастауыш сынып балаларының сипаттамалары
Ата-аналарға психологиялық кеңес
Ата-аналармен тұрақты байланыс орнату туралы
Ата – аналармен тұрақты байланыс орнату
АНАЛАР ТЕМЕКIГЕ ҚАРСЫ
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Мырқымбай бейнесі
Режимнің шынайы бет - бейнесін көргенде
Заң институтының студенті Әкімбаев Ешназар қалалық асханалардың бірінде тамақтанып отыр
Құттықтап аналарды мерекемен
Аналар - өмірге ұрпақ қалдырып барып өтетін жандар