Жаңа сабақты қорытындылау

Сабақтың мақсаты: Дамытушылық: өз фотосуреттерін өңдеуді COREL DRAW бағдарламалары арқылы үйрету
Білімділік: жүйелік бағдарламалар түсінігін оқушыларға жеткізу.
Тәрбиелік: Оқушыларға тәлім тәрбие беру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: тақта, плакат, ДК.
Сабақтың әдісі: көрсете түсіндіру.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

ІІІ. Жаңа сабақ.
Қисықтарға айналдыру (өзгерту)
Контурларды реакциялау тұрғысынан қарағанда (немесе көзқарасы бойынша) ерікті пішінді фигуралардың (қисық объектілердің) графикалық примитивтерден негізгі айырмашылығы қисық объектінің тораптарын қандай да болсын тәсілмен өзгертуге болады, ал графикалық примитивтердің тораптарын тек аса шектелген тәсілдердің жиынымен редакциялайды. Сондықтан, егер сіздепр сурет инстументімен салынған фигураның пішінін өзгерткіңіз келсе, онда оны қисыққа айналдыру керек. Бұл үшін Моньаж менюінің Преобразовать в кривые (Convert to shapes) командасын таңдаңыздар. Бұл команда объектіні таңдағаннан кейін қасиеттер панелінен де мүмкін болады. Ол қасиеттер панелінде сол бір атты батырмамен таңдалады. Батырмада төрт торабы шеңбер салынған.

Меңзерді басқару пернелерінің көмегімен жылжыту
Белгіленген торапты жылжыту үшін меңзерді басқару пенлерін пайдалануға болады. Торап меңзердің пернесін әрбір басқан сайын бірдей шамаға ығысады. Шаг смещения қасиеттер панелінің Нұсқағыш иструментінің Ығысу қадамын(Nudge Offset) енгізу өрісінде беріледі. Бұл тәсіл редакцияланатын фигураның тораптарын дәл позициялауға мүмкіндік береді.

Осы объектіні қарастырайық. Өзгертулер жүргізгеннен кейін сегменттердің сырт пішін өзгермегеніне қарамастан, басқарушы нүктелердің болуы біздің алдымыздағы қисық екендігінің айғағы. оның әрбір торабының екіден, ал соңғысы тораптарының - бірден басқарушы нүктелері бар. Қазіргі барлық тораптар сүйір - мұндай тораптың басқару нүктелері бір - бірінен тәуелсіз болады. Сүйір торап арқылы өтетін қисық кез келген бұрышта иіле алады. Тораптың басқарушы нүктелерін апара отырып, сүйрі торап арқылы өтетін қисықтың жатықиілісі немесе кез келген бұрышы болатындығына көздеріңізді жеткізіңіздер. Сонан кейін бастапқы қалыпқа қайтыңыздар. Бұл қисыққа сүйір торап керек болмайды. Барлық тораптар қисықтың иілісінің жатық болуын қамтамасыз етуі керек. Бұлар немесе тегістелген немесе симметриялы тораптар.

Симметриялы тораптар тораптың екі жағына бірдей қисықтық жасайды, сондықтан, олар негізінде симметриялы объектілерді редакциялағанда қолданылады. Біздің жағдайда әдемі иілістерді қалыптастыру үшін тегістелген тораптарды қолданайық. Олар қисықтың түрін (пішінін) неғұрлым еркін басқаруға мүмкіндік береді.
1. Қисықтың барлық тораптарын таңдаңыздар.
2. Қасиеттер панелінде Сглаженный (Тегістелген, Make Node Smooth) абтырмасында шертіңіздер. Қисықтың түрін өзгерді. Сынық сызықтың бұрыштары сегменттердің арасындағы жатық ауысуларға (өтулерге) айналады.
3. Қисықтардың редакциялауды аяқтаңыздар. Ол үшін тораптарды басқарушы нүктелерге жылжытыңыздар.
Тапсырма
Төмендегі суретті салыңыз:

ІV. Практикалық сабақ
Практикалық жұмысқа компьютерге отырғызу
VІ. Жаңа сабақты қорытындылау.
VІІ. Үйге тапсырма: Сабақты оқып келу.



Ұқсас жұмыстар

Есептеу құрылғылары және машиналар
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Сабақтың типтері және құрылымы
Компьютердің программалық жабдықтары
Сабақ оқытудың негізгі формалары
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Жаңа білімді меңгеру типті сабақтың ерекшелігі және оны өткізу
Биологиядан білімді қорытындылау
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Сабақтың мақсатын анықтау
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті
Жаңа заман философиясы