Тез есепте ойыны

Cабақтың тақырыбы: Есептер шығару
Мақсаты:
а) білімділігі: оқушыларға есептің шартын құрып, шығара білуге, өрнек пен өрнекті, өрнек пен санды салыстырып, ауызша, жазбаша жылдам есептеуге дағдыландыру;
ә) дамытушылығы: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін дамыту, белсенділігін арттырып, қызығушылығын ояту;
б) тәрбиелігі: оқушыларды шапшаңдыққа, зейінділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді тиянақтау
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, топтық, өзіндік жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: кесте, сызба, слайд материалы, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың оқу құралдарын қадағалап, назарларын сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
- Барлық оқушының дәптерлерін қарап шығамын.
№ 5 Баған түрінде жазып есепте:
34 + 57 = 91
19 + 59 = 78
69 + 19 =88
37 + 19 = 56

- Тақтаға жазғандарды 4 оқушы түсіндіреді;
- Ауызша есептеулер жүргізіліп, үй тапсырмасын бекіту:
Тез есепте ойыны:

ІІІ. Жаңа сабақ:
1) КІТАППЕН ЖҰМЫС:
а) Кітаптың 58 беті бар. Әлия бірінші күні 12 бет, екінші күні 19 бет оқыды.
Оқылмаған неше бет қалды?
Жауабы: 58 – ( 12 + 19 ) = 27 (б)
ә) Әлия бірінші күні 12 бет, ал екінші күні бірінші күнге қарағанда 9 бет
артық оқыды. Әлия екі күнде неше бет оқыды?
Жауабы: ( 12 + 9 ) + 12 = 33 (б)
б) Әлия бірінші күні 12 бет оқыды, бұл екінші күнге қарағанда 9 бет артық.
Әлия екі күнде неше бет оқыды?
Жауабы: ( 12 - 9 ) + 12 = 15 (б)
в) Ертегі кітап 58 беттен тұрады. Бірінші ертегі 14 бетті, екінші ертегі 19
бетті, ал қалған беттерді үшінші ертегі құрайды. Үшінші ертегі неше бетті
құрайды.
Жауабы: 58 - ( 19 + 14 ) = 58 – 33 = 25(б)

2) КЕСТЕ БОЙЫНША ӨРНЕКТЕРДІ ОҚЫП, ОЛАРДЫҢ МӘНІН ТАП:
c ----------------- 90 ----------------------- 79 ------------------- 80 ----------------- 69 -------------------- 100 ------------------ 99 ------------------ 70
d ----------------- 10 ----------------------- 30 ------------------- 41 ----------------- 21 ---------------------- 50 ------------------ 11 ------------------ 60
c - ( d + 9 ) ----- 90 -(10+9)=71 ---- 79 -(30+9)=40 ---- 80 -(41+9)=30 ---- 69 -(21+9)=39 ---- 100 -(50+9)=41 ---- 99 -(11+9)=79 ---- 70 -(60+9)=1

3) ЕСЕП БОЙЫНША ӨРНЕКТЕР ҚҰРАСТЫР ЖӘНЕ ЖАЗ:
а) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде одан с артық әңгіме бар. Екінші кітапта неше әңгіме бар?
ә) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде одан b кем әңгіме бар. Екінші кітапта неше әңгіме бар?
б) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде біріншісінде қанша болса, сонша әңгіме бар. Екі кітапта неше әңгіме бар?
в) Бірінші кітапта а әңгіме, ал екіншісінде одан b кем әңгіме бар. Екі кітапта неше әңгіме бар?
a) a + c
ә) а – b
б) a + a
в) (a - b) + a



Ұқсас жұмыстар

Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Шамаларды оқыту әдістемесі
Ат спорты
Геометриялық фигураның ауданы
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
Мектеп жасына дейінгі балаларды арифметикалық амалдарды шешуге үйрету
Ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш мектептің қазақ тілі сабақтарында ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту
Арифметикалық амалдардың заңдары, оларды есептеуде қолдану
Сызықты емес теңдеулерді шешу
Бастауыш сыныпта математиканы оқытуда модульдік технологияны қолдану
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Ауылшарушылығының есептелуінің ерекшелігі.
Мұнайхимиялық синтезден көмірсутекті шикізаттарды алу
Хлоропласт және оның фотосинтез процесіндегі рөлі
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Фотосинтездің жарық сатысы
Жиынтық табысты есептеу тәртібі