Бағдаршаммен топ жұмысын бағалау
Математика
Тақырыбы: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу 78: 26, 88: 44
Мақсаты: 1. екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу тәсілін қарастыру
2. Логикалық ой - өрісін дамыту
3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақ типі: аралас сабақ
Әдісі: СТО, ОЖӘТ, АКТ, ТДОЖ, ОК, ОүБ
Көрнекілігі: суреттер, кестелер, дидактикалық ойынға арналған заттар,
ББҮ кестесі, Саяхат ойынына қажет паровоз, вагондар.
Барысы:
I Ұйымдастыру кезеңі: Топқа геометриялық фигуралар арқылы бөліну, бір - төрт таңбалы сандар, разрядтарды еске түсіру.
Ынтымақтастық атмосферасын құруға ниеттену. Топ басшысын сайлау. Сөздің бастапқы әріптерімен Біз бүгін қандаймыз? ұранын ойластыру.(бәрін білеміз – біргеміз, ойланамыз, оқымыстымыз, есепке жүйрікпіз, мықтымыз)
Сабаққа дайындық:
1. Сұрақты қағып ал - көбейту кестесін қайталау,
2. Кім жылдам? - логикалық, лездеме сұрақтар
II Үй тапсырмасын тексеру
Топ басшысын топтағы үй тапсырмасының орындалуын бақылайды, жұптағылар жауаптарын тексереді.
III Білімді тексеру кезеңі: Қандай есептерді шығарып жүрміз?- Бір таңбалы сандарға көбейту, бөлу. (әр тапсырма орындау арқылы вагондарды жалғап, саяхатқа дайындалу)
1. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту, бөлу
224: 2
969: 3
846: 2
693: 3
топтық жұмыс: Көбейту, бөлу тәсілдерін түсіндіре отырып, есепті шығару. Шапалақ, ым арқылы бағалап отыру.
2. Флипчартпен жұмыс - Тиісті санды қой - бағдаршам бағалауы
Білемін кестесіне жазу
2. Домино ойыны – өткенді қайталау, соңғы тапсырма - 78: 13
IV Мақсатын қою кезеңі: 78: 13 - мәселенің туындауы, оны шешу жолдарын қарстыру, ұсыну, тиімдісін таңдау. Білгім келеді кестесін толтыру.
Тақырыбын, мақсатын өз беттерінше айту: Екі таңбалы санды екі таңбалы санға бөлу - 78: 26, 88: 44
V Жаңа материалды түсіндіру кезеңі: Электронды оқулық арқылы түсіндіріледі.
1 Екі таңбалы сан екі таңбалы санға неғұрлым тиімді жолмен бөлуге негізделеді. Көбейту кестесін еске түсіре отырып, есептеу.
Мұнда сынап көру тәсілі жетілдіре пайдаланылады.
Сыналуға тиісті сан бөлінгіштің және бөлгіштің соңғы цифрларына байланысты алуға тиісті сан іріктеледі.
78: 26 және 88: 44 түсіндіру
2. Сергіту сәті: Қара жорға - бейнетаспасы арқылы
VI Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі:
1. Жаттығулар орындау – Өрмекші ойыны ( топтардың араласа, бірлесе жұмыс жасауы). Бағдаршаммен топ жұмысын бағалау.
№ 2 Дәптермен жұмыс – Өзім білем . Сигналдармен белгі беру - өз жұмысын бағалау
VII Бекіту кезеңі:
Топтарға постер қорғату: 75: 25, 75: 15, 84: 12 - шешу жолдарын түсіндіру.
2 жұлдыз, 1 тілек – кері байланыс
Қорытындылау. Үйрендім кестесін толтыру
VIII Үйге тапсырма беру кезеңі:
1. 52 - бет №5
2. Бағалау: Топ басшысының бағалауы, өздерін бағалау
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Ертіс ауылы,
№2 Ертіс жалпы білім беру мектебі
бастауыш сынып мұғалімі Бейсенбаева Н. Е.
Көлік құралдармен жаяу жүргіншілер қозғалыс бағыты және жол қиылысы сұлбасы
Жеке жол қиылыстарында қатаң бағдарламалық басқару жағдайында инженерлік есептеулерді тәжірибе жүзінде орындау
Қарағанды облысы бойынша көлік оқиғалар жағдайы
Техникалық реттеу құралдарын жіктеу
Сигналды релелердің сұлбасы
Алматы қаласындағы көлік ұралдарының кідірісін азайту шараларын жасау
Микропроцессорлық автоблокировка жүйелері
Алматы қаласы күрделі қиылыстарында орын алған ЖКО топографиялық талдау негізінде қозғалыс қауіпсіздігін жетілдіру
Негізгі релелер және приборлар
Дене тәрбиесі мәселелері
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Сақтандыру бағалауы
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері