Балапанға бидай шаш
Тақырыбы; "Шұбар тауық"
II - кішкентайлар тобы
Мақсаты: Балаларды ертегіні зейін қойып, аяғына дейін тыңдауға үйрету. Тәрбиешінің сұрақтарына анық жауап беруге, бірінің - бірі жауабын тыңдауға, өз - өздеріне сенімділікке, кейіпкерлерге деген мейірімділік, аяушылық сезімге тәрбиелеу. Белсенді сөздік қорларын, дамыту. Түстерді, геометриялық пішіндерді ажыратып, құрастыруға деген қызығушылықтарын арттыру.
1. Шаттық шеңбер
(Балалар шеңберге тұрады.)
Қуыр - қуыр, қуырмаш,
Балапанға бидай шаш.
Түлкі келсе есік бас,
Әжең келсе есік аш.
Бас бармақ, Балаң үйрек,
Ортан терек, Шылдыр шүмек,
Кішкене бөбек.
Қуыр - қуыр, қуырмаш.,
Тауықтарға тары шаш.
Шеп - шеп - шеп.
- Балалар, ертегі тамашалағыларың келе ме?
(Балалардың назарын экранға аудару)
2. Ертегі: Шұбар тауық
3. Сөздік ойын: Кім тез жауап береді?
(Ертегі желісі бойынша сұрақтар беру)
- Қандай ертегі көрдіңдер? (Шұбар тауық)
- Шұбар тауық кімдердің үйінде тұрды? (Ата мен әженің үйінде тұрды)
- Шұбар тауық ата мен әжеге қандай жұмыртқа туып берді? (Алтын жұмыртқа)
- Жұмыртқаны не жарды? (Тышқан)
- Тышқан жұмыртқаны қалай жарды? (Құйрығымен қағып кетті)
4. Психологиялық гимнастика: Көңіл - күй
- Ата мен әже алтын жұмыртқаны көргенде қалай таңданды? (Таңдану)
- Алтын жұмыртқа жарылып қалғанда қалай ренжіді (Көңілсіз)
- Жай жұмыртқа туып бергенде қалай қуанды? (Қуану)
Қыт - қыттап Шұбар тауық келеді
Шұбар тауық: - Сәлеметсіңдер ме, балалар, қыт - қыт - қыт.
Балалар: - Сәлеметсіз бе!
Шұбар тауық: - Мені таныдыңдар ма?
Балалар: - Иә, таныдық, Шұбар тауықсың.
Шұбар тауық: - Мен сендерге ойындар әкелдім. Егер ойындарды дұрыс ойнасаңдар, менің мына жұмыртқаларым ашылады.
Тәрбиеші: - Шұбар тауық, біздің балалар ойын ойнағанды ұнатады.
5. Дидактикалық ойын: Суретті ретімен қойып, әңгімеле
( Шұбар тауық ертегісі бойынша бейнеленген суреттерді ретімен қойып, әңгімелеп береді
Тәрбиеші: (жұмыртқаны қолына алып ) – Ой, балалар, мына жұмыртқадан бір дауыс шығады – деп қолына алады. (Ішінен шиқылдап, балапан шығады)
Балалар: - Балапан. (балалар таңданады)
Шұбар тауық қыт - қыттап рахмет айтады.
6. Дидактикалық ойын: Геометриялық пішіндерді ата және сипатта
2 - ші жұмыртқа ашылып, балапан шығады.
7. Дидактикалық ойын: Балапанды пішіндерден құрастыр
3 - ші жұмыртқа ашылып, балапан шығады.
Дидактикалық ойын: Неше балапан, неше жұмыртқа (санау)
- Шұбар тауық: - Жарайсыңдар, балалар, жұмыртқаларымды ашуға көмектескендеріңе рахмет!
- Балалар: - Шұбар тауықпен бірге, ән айтып би билейік.
Ән Шөжелерім (музыкамен)
Шеп - шеп шеп - шеп шөжелерім,
Сары алтындай балапаным.
Тез жетіңдер жем беремін,
Дәнге толы алақаным.
Шұбар тауық: - Балалар, сендермен өте көңілді болды. Мен сендерге сыйлық ала келдім (сыйлық – киндер жұмыртқаларын балаларға таратады)
Мені атаммен әжем іздеп жүрген болар, мен енді үйге қайтайын, сау болыңдар балалар.
Мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын ойын арқылы дамыту
«Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудағы ойын технологиясының түрі – ұсақ моториканың маңызы».
Бала тілінің және тілдік қорының дамуына әсер ететін фактор
Топқа бөліну тәсілдері
Бала саусағын ойната отырып, тілін дамыту
Суда жүзетін құстарды азықтандыру ерекшеліктері
Мектепке дейiнгi мекемелеpде мүсiндеу өнеpiн қолдaну apқылы бaлaлapдың ұсaқ мотоpикaсын дaмытудың педaгогикaлық тиiмдi шapттapын теоpиялық тұpғыдaн негiздеу
Топтық жұмысты ұйымдастыру жолдары
Жас құстарға нормаланған жүйеде азықтандыру ерекшеліктері
Қазақ тіліндегі түр - түс атауларының ұлттық сипаты
ТАМЫР ІШІНДЕГІ ШАШЫРАНДЫ ҚАН ҰЮ СИНДРОМЫ (ТШҚҢ - СИНДРОМЫ) НЕМЕСЕ ТРОМБОГЕМОРРАГИЯЛЫҚ СИНДРОМ
Таласымды тартамын тазалыққа, Шашып - төгу жатады балалыққа
Сұлушаш өнерлі қызымыз
Шіби әтештің алдындағы бір бидайын алып жей бергенде
Жел астында суылдап толқып жатқан бидай алқабынан көзін алмай ойлана қарап тұрған қалпы күн қаққан қараторы бетіне ғана күлкі тепсінді
Уәзір дереу бір шаштаразға барып
Қаны шашырап Малхуан сұлуға тамды
ЖИРЕН ШАШТЫЛАР ҚАУЫМДАСТЫҒЫ
Дидарыңмен шашыл
Обойлық қара бидай ұнының күлділігі нешеге тең