Үлестірмелі карточкамен жұмыс

Алматы облысы, Алакөл ауданы,
Қамысқала ауылы, Алакөл орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
информатика пәнінің мұғалімі
Абдрахманова Алма Несипбековна

Сабақтың тақырыбы: Мәтінді пішімдеу. Абзац.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Берілген параметрлер бойынша мәтінді пішімдеуді жалғастыру.
2. Дамытушылық: Абзацты (азат жолды) пішімдеуді және мәтіндерді реттеуді, сызғышты пайдалануды, мәтінді тізім ретінде рәсімдеуді, табуляцияны пайдалануды меңгерту. Теорияны тәжірбиеде іске асыра білу.
3. Тәрбиелік: Компьютерде сауатты жұмыс жасау білуге тәрбиелеу. Қауіпсіздік ережесін ескеру.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілі: түсіндірмелі, сұрақ - жауап, тәжірибелік жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: үлестірмелі карточкалар, презентация, интерактивті тақта, компьютерлер.
Пәнаралық байланыс: ағылшын,
Cабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу және оларды түгендеу. Ынтымақтастық ақуал қалыптастыру.

Оқушылардың назарларын аудару.

Үй тапсырмасын тексеру. Үлестірмелі карточкамен жұмыс.
1 - карточка
Графикалық редактор дегеніміз не?
2 - карточка
Paint қандай редактор?
3 - карточка
Мәтіндік редактор дегеніміз не?
4 - карточка
WordPad қандай редактор?
5 - карточка
WordPad мәтіндік редакторында бас әріпті қай батырманың көмегімен жазамыз?
6 - карточка
Егер бас әріппен бірнеше сөз енгізу керек болса қай батырманы пайдаланамыз?
7 - карточка
қызметтерін атаңыз
Ж ----
К ----
Ч -----
8 - карточка
Іскерлік хаттар, рефераттар үшін әріптің мөлшерімен гарнитурасы қандай болуы керек?
9 - карточка
Мәтіндік редакторды пайдаланып құрған құжатымыздың бізге тиімділігі қандай?
10 - карточка
Times New Roman (14) - Қызметін айтыңыз.

Жаңа сабақ
Автор құжаттың қандай принтерде, қандай әріппен және мөлшермен басып шығарылатынын білмейді. Сондықтан көбіне тақырып ортаға, ал авторға сілтеме немесе құжат құрылған мерзім – оң жақ шеті бойынша түзеледі.
Абзац үшін келесі баптаулар анықталады:
• Түзету;
• Жоларалық интервал;
• Шегінулер.
- Мәтін жолдың басында, сол жақта орналасады.
- Мәтін ортаға теріледі.
- Мәтін жолдың соңынан, оң жақтан теріледі
- Мәтін жолдың соңынан, оң жақтан теріледі Шегіністерді сызғыштағы жүгіргіштерді жылжытып та бекітуге болады.
Мәтіннің фрагменттерін дәл көрсетілген жерге орналастыруға мүмкіндік беретін құралдардың бірі – Табуляция.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Дамыта оқыту арқылы тіл дамыту
Кез келген өркениетті мемлекеттегі аса маңызды қоғамдық саланың бірі – медицина саласы
Заттарды қалай санау керек екенін түсіндір
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Жоғары оқу орындарында Қазақ диалектологиясы пәнін модульдік технология арқылы оқыту
География пәнінің сабақтары
Электрондық ақшамен біздің болашағымыз
Бастауыш мектепте сан есім мен етістікті байланыстыра оқыту
Электрондық ақшалар және олардың Қазақстан аумағында қолданылуы
Ағартушы ғұламалардың бала ойын дамытудағы көзқарастары
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Бақылау жұмысына дайындық