Жұпта пікір алмасу
Ана тілі 3 сынып
Тақырыбы: Еңбекпен тапқан тиын.
Мақсаты: Ертегінің негізгі мағынасын өз беттерінше ұғынуға көмектесу. Ана тіліне қызығушылығын арттыру. Ой- өрісін жетілдіру.
Міндеті: Оқушыларды өз беттерінше ізденуге баулу. Сыни ұрғыдан ойлауларын дамыту. Ой толғанысқа белсенді араласу.
Жеке пікірлерін қалыптастырып, басқаның ойына құрметпен қарау.
Күтілетін нәтижелер:
Болжау, жорамал арқылы әңгімені талдайды, салыстырады, қиялын дамытады. Бірлесе жұмыс істей отырып, өз пікірін білдіруге, ойын дәлелдеуге үйренеді. Топта, жұпта жұмыс істеу қабілеттерін арттыра алады.
Сабаққа қажетті құралдар: оқулық, қағаз, маркер, қалам дәптер.
Сабақтың өткізу әдісі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, еңбекке баулу пәні.
Қолданылатын стратегиялар: топтастыру, венн диаграммасы, эссе, ЖИГСО - 2
1.Қызығушылықты ояту кезеңі:
Ой қозғау. Топтастыру
Еңбек туралы не ойлайсыңдар? Ойларын қағазға түсіру. Жеке жұмыс. Жұпта пікір алмасу. Топта талқылау. Әр топтан бір оқушы өз пікірін айтып талқылайды. Оқушылардың ойларын тақтаға жазу.
Міне балалар осыған байланысты бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы: Еңбекпен тапқан тиын.
Мағынаны ашу
Жанұя тобында мәтінмен оқып танысады. Топқа бөлінеді. Жұмыс тобына кетеді. Әр топта эксперт парағымен жұмыс жүргізеді.
Эксперт парағы
Қария туралы не айтасыңдар?
ә) Еңбек туралы қандай мақал-мәтелдер білесіңдер?
Жеке жұмыс, жұпта пікірлесу, топта талқылау
Эксперт парағы
а) Ұлы туралы не айтасыңдар?
ә) Осы ертегіні суреттеп, өмірмен байланыстырыңдар.
Жеке жұмыс, жұпта пікірлесу, топта талқылау
Эксперт парағы
а) Анасы туралы не айтасыңдар?
ә) Салыстыру.
Еңбекқор
Еріншек
Жеке жұмыс, жұпта пікірлесу, топта талқылау
Эксперт парағы
а) Ертегінің қандай тәрбиелік мәні бар?
ә) Ертегіні әрі қарай қалай жалғастырар едіңдер?
Жеке жұмыс, жұпта пікірлесу, топта талқылау
Жанұя тобына оралу. Әр оқушы өзінің эксперт парағымен топта не үйреніп келгенін ортаға салу. Топта талқылау. Әр топтан бір оқушы шығып, өз ойларын қорғайды.
Кері қатынас парағы. Менің осы сабақтан алған әсерім.
Бағалау
Үйге тапсырма: Еңбек туралы мақал мәтелдерді жинақтау.
СТО технологиясының стратегиялары
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлерін саралау
Негізгі сынып оқушыларының сын тұрғысынан ойлау әрекетін дамытуға бағытталған тиімді әдіс - тәсіл түрлері
Сабақта қолданылатын Жаңа технологиялардың әдіс - тәсілдері
Сыни ойлау технологиясының кезеңдері мен әдістері
М. Жанпейсованың модульдік оқыту технологиясы
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары
СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫ ТАНЫМЫН АРТТЫРУЫНЫҢ ЭКСПЕРИМЕНТТІК ЗЕРТТЕУІ
СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЖӘНЕ КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ПСИХОЛОГИЯ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Экономикалық ой-пікірлердің қалыптасуы.
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Көпшіліктің пікірінше, нағыз ғажап
Талас тудырмайтын түжырымды пікір
Дәрумен (Витамин) - адам мен жануарлардың тіршілігіне, олардың организміндегі зат алмасудың бірқалыпты болуы үшін аз мөлшерде өте қажетті биологиялық активті органикалық қоспалар
Жалпылама фильмдер көркем - өнер туындысы, табыс көзі болумен қатар қоғамға бірдеңелер түсіндіру, ой - пікір жеткізу мақсатында жасалуда
Заттар алмасуының бұзылуы ауруларының жіктелуі, ветеринариялық - санитариялық сараптама жүргізудегі оның маңызы
Алмасу іріктеуі
XVIII ғасырдың Ағартушылық философтарының пікірінше қоғамдағы негізгі коллизиясы