Табиғат тобы

Сабақтың тақырыбы: Су. Судың қасиеті
Сабақтың мақсаты: 1. Су туралы ғылыми түсінік қалыптастыру
2. Әр түрлі тәжірибелер нәтижесінде судың қасиеттерімен танысады
3. Суды таза сақтауға, ұқыптылыққа үйретіп тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Танымдық сабақ
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап тәжірибе, оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау
Пән аралық байланыс: Ана тілі, қазақ тілі, математика.
Сабақтың көрнекіліктері: Сызба, табиғат туралы суреттер, кесе, тарелка, үнтаспа, венндиаграмма.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру.
І. Қызығушылықты ояту.
1. Балалар жылдың неше мезгілі бар?
2. Қазір жылдың қай мезгілі
3. Әр мезгіл неше айдан тұрады?
4. Қазір күздің нешінші айы?

А. Құнанбаев Күз өлеңін оқушы оқиды.
Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан,
Күз болып дымқыл тұман жерді басқан.
Білмеймін тоңғаны ма тойғаныма,
Жылқы ойнап, бие қашқан, тай жарысқан.
Балалар күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады екен?
Адамдар қысқа қалай дайындалады?
Табиғат деген не? Табиғат нешеге бөлінеді?
Табиғат
● Өлі табиғат
Ауа, су, тау,
Тас, жер, күн, ай, жұлдыз.
● Тірі табиғат
адамдар, жануар
өсімдік
Топқа бөлу.
І топ: Су
ІІ топ: Ауа
ІІІ топ: Табиғат
ІV топ: Адам
V топ: Өсімдік

Үй тапсырмасын сұрау.
1. Ауаның табиғаттағы пайдасы
2. Адам өміріне ауаның пайдасын дәлелде
3. Ауаның шаруашылықтағы маңызы

ІІ. Жаңа сабақ
Стақанның екінші ыдысқа судың сылдырын тыңдау.
- Балалар, бұл ненің дыбысы?
- Су қандай зат?
- Судың түсі қандай?
- Судың пішіні барма?
- Суды қандай жерлерде кездестіруге болады?

Тәжірибе жасау:
1. Бір ыдысқа сүт, екінші ыдысқа су құю. Екеуін салыстыру. Су түссіз.
2. Колбаның астына, дөңгелек, шаршы, төртбұрыш әртүрлі фигуралар қойып, судың мөлдір екенін анықтау, иісін иіскету. Су иіссіз.
3. Судың пішінін, көлемін анықтау бөтелкеге, стаканға, кесеге, сол ыдыс сияқты, болып тұрады. Суды бір ыдыстан екінші ыдысқа құйғанда су тамшылары қалады. Су жұққыш.
4. Ыдыстағы суға матаны сулау. Су жабысқақ, су аққыш, ол сұйық.

Топтастыру жұмысы:
Су

Иіссіз, сұйық, түссіз, аққыш, мөлдір, пішіні жоқ,

Дәптермен жұмыс:
Су - бу - мұз сөздерін пайдаланып әңгіме құрату.
Оқулықпен жұмыс: Мәтінді аз - аздан оқыту.
Топпен жұмыс:
І топ: Су тобы. Су туралы мақал – мәтел жазу.
Сулы жер - нулы жер.
Таудың көркі бұлақ
Өзен жағалағанның өзегі талмас.
ІІ топ: Ауа тобы. Су туралы тыйым сөздер жазу.
Суға түкірме.
Судың бетін ашық қалдырма.
ІІІ топ: Табиғат тобы. Табиғат туралы суреттер салу.
ІV топ: Адам тобы. Су туралы өлең жазу.
Шаршағаныңды басатын
Сарайыңды ашатын
Су болмайды қашанда
Қайнаған судан асатын !

V топ: Өсімдік тобы. Мәтіннен бір сөйлемді оқып, оны қорғау.
Сусыз тіршілік жоқ.
Жұмбақ.
1. Қанатсыз құс қалқып барады.
Көзінен жасы тамшылап барады. (Бұлт)

2. Жылт - жылт етеді
Жылғалардан өтеді.(Су)

Сергіту сәті:
Ал балалар бір ауық,
Дұрыс бұрысты ұзалық.
Дұрыс болса отырып
Бұрыс болса тұралық

Суды жейміз (тұр - бұрыс)
Суды ішеміз (отыр - дұрыс)
Сумен жуынамыз (отыр - дұрыс)
Су қатпайды (тұр - бұрыс)
Су сұйық (отыр дұрыс)

Адам ағзасына үнемі қорек қажет, яғни таза ауа,
жеміс - жидектер, көкөністер, тамақ, су керек. Судың қасиеті - қатты, сұйық, бу күйінде болады.



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларға экологиялық білім берудің теориясы мен әдістері
Дүниені дүниеге көзқарас арқылы танимыз
Мектепке дейінгі мекемелердегі экологиялық білім берудің өзіндік ерекшеліктері
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ МЕЗГІЛДЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУДАҒЫ ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАР
ЖЫЛДЫҚ МЕКТЕПТЕ БИОЛОГИЯ ПӘНІН ОҚЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Экологиялық жүйелер туралы
Түркі тілдерінің классификациясы
Толықметражды «Кішкентай» көркем фильмінің шығармашылық-өндірістік көрсеткіштерін талдау
Мектеп жасына дейінгі балаларың креативті ойлауын дамыту ерекшеліктері
Әлеуметтану ғылымының негізгі категориялары мен ұғымдары
Бәсеке, оның экономикалық табиғаты мен елдің шаруашылық өміріндегі атқаратын рөлі
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Табиғатпен келісіп өмір сүру
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы
«Воробьев и К» КТ табиғат қорғау іс-шараларын орындау туралы ақпарат
Табиғатты қорғау
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек
Табиғаттағы каучук.
Табиғаттың ластануы
Табиғат байлығын тиімді пайдаланудың ең негізгі бағыты кешенділік