Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу

Атырау қаласы, Томарлы селосы,
Қ. Смағұлов атындағы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Каримова Ақөрік Сафиоллақызы

Сабақтың тақырыбы: Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
1. Білімділік: Оқушыларға тік төртбұрыш пен шаршының қасиеттеріне сүйене отырып олардың периметрі мен ауданын табудың тәсілдерімен таныстыра отырып, есептер шығаруға жаттықтыру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың есептеу дағдыларын, логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, математикалық тілін дамыта отырып, өз беттерімен жұмыс жасай білуге үйрету.
3. Тәрбиелік: Адамгершілікке, достыққа, бір - біріне көмектесуге, ізгілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: проектор, үлестірмелер, геометриялық фигуралардың макеттері, т. б.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, оқулықпен жұмыс, көрнекілік, жұппен жұмыс, топпен, өз беттерімен жұмыс, ойын т. б.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру: Оқушы назарын сабаққа аудару.
2. Психологиялық дайындық:
Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
- Міне жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
Ал бүгінгі жұмысымыздың ұраны:
Білгенімізді қайталаймыз,
Білмегенімізді үйренеміз!

2. Үй жұмысын тексеру: 92 - бет №7

3. Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
1 - топ Үшбұрыштар
2 - топ Шаршылар
3 - топ Төртбұрыштар
ә) әр топ өздеріне тиген геометриялық фигураларын сипаттайды.(постер қорғайды)

4. Миға шабуыл 1 - слайд
1. Ауызша есептеуге жаттықтыру.

1 - топ Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер? Периметр деген не? Периметрді қалай табамыз?
2 - топ Көпбұрыштардың дөңгелектерден айырмашылығы неде? Аудан деген не? Ауданды қалай табамыз? Фигураның ауданы қандай өлшем бірлігімен өлшенеді?
3 - топ Геометриялық фигураларды өлшеу үшін қандай бірліктер қажет? Қандай геометриялық фигуралардың периметрін табуға болмайды?

5. Оқулықпен, дәптермен, тақтамен жұмыс:

№ 1 а) Ауызша талдау.
ә) Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу. Олардың аудандары мен периметрлерін табу.
б) Өзіндік жұмыс (өлшеу, сызу, ауданын, периметрін табу)

6. Қарша борату Топаралық сайыс:

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Геометриялық ойлаудың даму деңгейлері
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Бастауыш сыныпта математика сабағында дидактикалық ойынды пайдалану әдістемесін ұғыну
АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Сан және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістемесі
Көмекші мектеп оқушыларына геометриялық материалдарды оқыту жолдары
Теріс емес бүтін сандарды және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктер
Геометриялық материалды оқыту әдістемесі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі