Жай сөйлемнің түрлеріне ажырат

Сабақтың тақырыбы: Жалаң және жайылма сөйлем
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Жай сөйлемнің түрлерін ажырата білуге, сызба бойынша сөйлем құрауға және сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету.
Дамытушылық: Жайылма сөйлемдерді салыстыру, бір - бірінен қандай айырмашылығы бар екенін айтқызу, сөйлем мүшелеріне талдау, сызба бойынша сөйлем құрау арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту, сөз байлығын, сөйлеу дағдыларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік мәні: Оқушылардың өз Отанына деген сүйіспеншілігін арттырып, ұлтына деген құрмет, мақтаныш сезімдерін ояту.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: Электронды оқулық, слайдтар, сызбалар, деңгейлік тапсырмалар, тест тапсырмалары, семантикалық карта, ашық журнал.
Пән аралық байланыс: Өмірмен байланыстыру
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын тексеру.
Бәйге сұрақтары
1. Жай сөйлем дегеніміз не? Олардың түрлерін ата.
2. Жалаң сөйлем дегеніміз не?
3. Жайылма сөйлем дегеніміз не?
Осы сұрақтарға жауапты дұрыс бере алсақ жасырын тұрған сөздерді оқи аламыз. (слайдта тұр) Ол сөз бүгінгі сабағымыздың ұраны болмақ.

Қазақстан тәуелсіздігіне - 20 жыл.
Қазақстанда тойланып жатқан тәуелсіздік мерекесіне бізде үлесімізді қосатынымызды айтып өту.
Тәуелсіздік – ел тілегі.
Биыл Қазақстанның – еркін, егеменді мемлекет болғанына 20 жыл толды. Қазақстанда мемлекеттік тіл қазақ тілі.
Ана тілі! Біз үшін ең қасиетті сөз. Өйткені бұл ата - бабамыздың, әке - шешеміздің тілі.
Слайдтан көрсету.

Ой қозғау стратегиясы
84 - жаттығу *Екі бағандағы жайылма сөйлемдерді салыстырып, бір - бірінен қандай өзгешелігі барын айтып көр.
Ауылдан атам келді. -------- Ауылдан нағашы атам келді.
Нұржан қар күреді. --------- Нұржан қарды күрекпен күреді.
Мал өрістен келді. ---------- Мал өрістен ерте келді.
Күлән су әкелді. ------------- Күлән суды құдықтан әкелді.

І деңгей
85 - жаттығу Жайылма сөйлемдерді оқып, сөйлем мүшелеріне талда,
сөйлемдегі сөздердің байланысын тап.
Әжем жүнді түтті. Жүннен жіп иірді.

Кім жылдам? ойыны
86 - жаттығу. Берілген сызба бойынша сөйлем құрап жаз.
1.
2.
3.
Жазған сөйлемдерің жай сөйлемнің қай түрі екенін айт.
Сергіту сәті:
ІІ деңгей
Есте сақтау диктанты
87 - жаттығу Жұмбақты оқып, жатқа жаз.
Түнде күндіз болды.
Жерге жұлдыз қонды.
*Жай сөйлемнің түрлеріне ажырат.
*Сөйлем мүшелерінің байланысын сызбамен көрсет.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптарда оқушыларды грамматикалық талдауға үйрету
Сөйлемнің айқындауыш мүшелер
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілі сабағындағы тіл дамыту жұмыстарының мазмұны
Етістік формалары және оны оқытудың әдістері
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Сөз тіркесі және ондағы өзгерістерді үйрету жолдары
Есімді сөз тіркесі етістікті тіркес
Қазақ тілі сабағы
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
қонақ жайлылық индустриясы
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Баймырзаұлы Балуан Шолақ жайлы жайлы
Қоңырбайұлы, Ағыбай жайлы жайлы жайлы
Астана туралы жайлы