Базар жырау өлеңінің ізімен өлең құрау

Сабақтың тақырыбы: Ақтан жырау.
Музыка 5 сынып
Сілтеме: Музыка пәні. Райымбергенов
Музыка оқыту әдістемесі. Алматы Атамұра 2015ж. видео
Мақсаты: Ақтан жырау шығармашылығын, Не жаман термесін білу
Түйінді идеялар: Жыраулық дәстүрдің көрнекті өкілдері.
Дереккөздер мен жабдықтар: флипчарт, маркер,
Әдіс – тәсілдер: - Допты қағып ал
- Миға шабуыл
- топтастыру
- SWOT
- Еркін микрофон
- Суреттерді сұрыптау
- смайлик

Бағалау критерийі
1. Жыраулық өнер өкілдерін біледі.
2. Ақтан жырау шығармаларын ерекшеліктерін біледі.
3. Әнді нақышына келтіріп орындай алады.

Мұғалім балаларға амандасып, сыныпты түгендейді. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын Сұрақты қағып ал әдісі арқылы сұрайды. Мұғалім сұрақтар қойып оқушыларға допты лақтырады. Оқушылар қағып алып жауап береді.
- Жыраулық өнер дегеніміз не?
- Қандай жырауларды білесіңдер?
- Айтыс өнері дегеніміз не?
- Өлеңнің қандай түрлері бар?
- Базар жырауға ақындық қасиет қалай қонды?
- Базар жырау өлеңінен үзінді оқы
- - Өсиет сөзінің мән - мағынасын аш
- Базар жырау қандай жыраулық өңірдің өкілі?
- Болашағы елімнің әнінің авторлары?

Үй тапсырмасын сұрап болғаннан кейін оқушыларға карточкалар таратылып, оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Жаңа сабақ
Миға шабуыл әдісі
Өткен сабақпен байланыстырып, жаңа сабақтың тақырыбын шығарып, сабаққа мақсат қою. Базар жырау өлеңінің ізімен өлең құрау. Жасырын сөздер арқылы тақырып табу.
Жаңа тақырыпты тақтаға жазады.
ДЖИГСО әдісі Мағынаны тану. Видео слаид
Оқулықпен жұмыс. Ақтан жырау

Тұжырымдамалық карта әдісі
1 - топ Домбыра тобы
Суреттерді сұрыптау әдісі Жыраулық өнер өкілдері
2 - топ Жетіген тобы
Венн жүйесі
3 - топ
Ақтан жырау ізімен өлең құрау

Ән үйрену, айту. Әгугәй домбыра
1. Дауыс жаттықтыру
2Әнді тыңдау
3. Ән орындау
Оқушыларға Свод талдауы жүргізіледі.
1. Жырдың өмірдегі күшті тұстары.
2. Жырдың қазіргі өмірдегі әлсіз тұстары.
3. Жырдың қазіргі өмірдегі мүмкіндіктері.
4. Жырдың қазіргі өмірдегі
дамуына кедергілер.

Еркін микрофон әдісі
Бүгінгі тақырып бойынша оқушылар бір - біріне сұрақ қойып, бір - біріне жауап беріп бірін - бірі бағалайды.
Кері байланыс Смайлик әдісі

Музыка пәні мұғалімі Сугуров Мұхтар



Ұқсас жұмыстар

Жыраулардың өлең құрылымы негізінен толғау
Қазақ поэзиясындағы жыраулық дәстүр
Жыраулар поэзиясы
Базар Жырау Оңдасұлының шығармашылығы
Мағжан публист, аудармашы
Мағжан Жұмабайұлы шығармаларындағы тарихи тұлғалар бейнесі
Шортанбай шығармашылығын жан-жақты талдау
Сыр бойындағы ақындық мектеп және ақындық орта дәстүрі
Жиенбай жырау шығармашылығы
М. Жұмабайұлы шығармаларындағы тарихи тұлғалар бейнесі
ҚАЛҚАМАНҰЛЫ БҰҚАР ЖЫРАУ
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы
ЖЫРАУЛАР ПОЭЗИЯСЫ туралы
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні
Бұқар жыраудың тәлім-тәрбиелік идеялары.
Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы
ЖЫРАУЛАР ПОЭЗИЯСЫ
Асан Қайғы - жырау, ойшыл, абыз
Өлең үзіндісі
Түлектерің өлең жазса шумақтатып, Тыңдар оны құштарлықпен дүйім халық