Өнерлінің қолы алтын, Өлеңшінің сөзі алтын
Сабақтың тақырыбы: Күләш Байсейітова.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың коммуникативтік құзыреттіліктері қалыптасуына жағдай жасау.
Міндеттері:
1. Қазақтың әншісі әрі артисі, қазақ опера өнерінің негізін салушылардың бірі - Күләш Байсейітова туралы мағлұмат беру.
2. Тақырыпқа байланысты жаңа сөздер меңгерте отырып, сөздік қорларын байыту, қарым - қатынастық біліктіліктерін арттыру.
3. Қамшының сабындай ғана ғұмырында үлкен жетістіктерге жеткен әнші өмірін үлгі тұту.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, сөздік, эвристикалық, практикалық.
Сабақтың формасы: топпен, жеке.
Пәнаралық байланыс: орыс тілі, өнер.
Көрнекілігі: сөз басы, тесттер, бағалау парағы, карточкалар, оқытудың техн. құралдары.
Қолданылған оқыту технологиялары: АКТ, модульдық, сын тұрғысынан ойлау.
Бағыт беру кезеңі:
1. Оқушыларды түгендеп, сабаққа бейімдеу.
2. Сабақтың сөз басымен таныстыру
Адам мен адамды теңестіретін - білім. (М. О. Әуезов)
Іске асыру кезеңі:
1. Үй тапсырмасын тексеру. (жатқа жазғызу)
1. Өнерлі жігіт өрде озар,
Өнерсіз жігіт жер соғар.
2. Өнерлі өрге жүзеді.
3. Өнерді үйрен де, жирен.
4. Өнерліге өлім жоқ.
5. Өнерлінің өрісі ұзақ.
6. Ақыл көпке жеткізер,
Өнер көкке жеткізер.
7. Өнерлінің қолы алтын,
Өлеңшінің сөзі алтын.
2. Үй тапсырмасын бағалау.
2."Қыз Жібек"операсынан К. Байсейітованың орындаған партиясын тыңдата отырып жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
3. Мәтінмен танысу(оқулықтағы мәтін бойынша)
а) оқушылардың оқуы
ә) сөздік жұмысы:
ерен жүйрік - искрометный
өнер иесі - талант
кейіпкер - герой
сомдады - создал(- а)
қысқа ғұмыр - короткая жизнь
б) Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
4. Тапсырмалар
Берілген сөздерден сөйлемдер құрастырыңыз:
1. Таныды, музыкасын, дүние жүзінің, Күләш, операсы, арқылы, классикалық, қазақ халқы, мен.
2. Атанған, есімі, әнші, Қазақ бұлбұлы , жаңа, Республикамыздың, опера, берілген, театрына астанасының.
3. Оның, кең, дауысы, даласындай, қазақ, биік, де.
Мақал - мәтелдер арқылы оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу тәсілдері
Жалпы білім беретін мектептегі бастауыш сынып оқушыларының ән-күй бағдарламаларында домбыра күйлерін пайдалану процесі әдістері
Ұлттық ойындар арқылы оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеудің маңызы
Функционалдық сауаттылық туралы түсінік
Гобелен тоқу технологиясы
Сәндік қолданбалы өнер элементтерінің негізіндегі көркем қол өнер технологиясы
Ұлттық суретшілердің рухани әлемі
Бастауыш сынып оқушыларын еңбекке тәрбиелеуде ұлттық қолөнер материалдарын пайдаланудың теориясы
Бастауыш мектеп жасындағы оқушылардың көркемөнер шығармашылығына қызығуын қалыптастырудың негіздері
Бастауыш білім беруде қолданылатын оқыту технологияларына сипаттама
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
Ахмет Байтұрсынұлының өз қолымен жазған еңбектер
Қаламгерлік көсемсөзі
Ы. Алтынсарин қазақ халқының тұңғыш ағартушысы
АТАЛАР СӨЗІ – АҚЫЛДЫҢ КӨЗІ
АЛТЫН ЖӘНЕ БАҒАЛЫ МЕТАЛДАРДЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК МҰРАЖАЙЫ
Қара алтынның қақпағы
САБЫР ТҮБІ — САРЫ АЛТЫН
Ұтымды тамақтану және салауатты өмір салтына жол