Бір топта неше фишка
Тақырыбы: Үштен бір бөлік, 1218: 6, 12018: 6түріндегі бөлу.
Сыныбы: 3, 4
Көрнекілігі: білім ағаш, сандық, геометриялық фигуралар, кубик, плакаттар
Әдістері: қайталау, сұрақ – жауап, түсіндіру, талдау.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Сабақтың мақсаты:
● Жаңа материалдарды меңгерту. Оқушылардың ой - өрістерін, шапшаң ойлау қабілеттерін, математикалық тілдерін дамыту, жылдам шешім қабылдауға, өздігінен жұмыс жасай білу дағдыларын қалыптастыру;
● Мақсатына жетуге ұмтылдыру, тапқырлыққа, алғырлыққа, шапшаңдылыққа, ізденпаздыққа баули отырып, топпен, өздігінен жұмыс істей білетін, болашаққа жеткіншек тәрбиелеу;
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дене жаттығуы
• Қаламды немен ұстаймыз? Саусағымызбен
• Немен жазамыз? Қолымызбен
• Немен ойланамыз? Басымызбен
• Немен қабылдаймыз? Жүрегімізбен
• Немен жүреміз? Аяғымызбен
Мен ақылды оқушымын! Мен озат оқушымын! Менің денім сау болады! Елім аман, Отаным тыныш болады! Мен бұл әлемнің бар байлығын қабылдауға әзірмін! 2 – 3 ОП (шапалақтау) отырамыз.
Көңіл – күй күлкі
Психологиялық дайындық
Қайталау.
Кубик лақтыру арқылы сұрақтарға жауап беру.
1. геометриялық фигураларды ата.
2. қосудың компоненттерін ата.
3. азайтудың компоненттерін ата.
4. көбейтудің компоненттерін ата.
5. бөлудің компоненттерін ата.
6. тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
Бүгін сабақтарын ерекше өтпек, себебі мына білім ағашының шыңына көтерілмексіңдер. Есеп шығарасыңдар, ойын ойнайсыңдар, амалдар орындайсыңдар, салыстырасыңдар, теңдеулер шешесіңдер.
- Оқушылар қандай ағаштың түрлерін білесіңдер? (ағаштардың аттарын атайды).
- өте жақсы
- ал біздің ағашымызды Бүлдірген бүлдіріп кетіпті. Бүлдірген ағашты дұрыстау үшін сендер білімді, шапшаң, әрі қиялшыл болуларың керек. Балалар, қараңдаршы Бүлдірген хат ала келіпті. Оқып көрейік.
Математикалық диктант І
Жауабын ғана жаз.
2*3 4*2
2*6 8*2
5*2 6*1
7*2 9*2 өз - өздерін тексеру парағы арқылы тексер. 3жүзд 4онд 5 бірл т. с. с.
1682, 68, 9, 254, 682, 2444.
Жазған сандарды оқу және тексеру.
Жаңа сабақ
№1 санның үштен бір бөлігін іздейміз. 6 фишка алыңдар. Оны үш топқа бөліңдер. Бір топта неше фишка? 6: 3=2
9 фишканы үш топқа бөліңдер. Бір топта неше? 9: 3=3
12: 3=4
Топпен жұмыс.
Фигуралардың қандай бөлігі боялғанын атау.
ІІ Өзіндік жұмысы
№4 сөзді есеп шығару, сызбасын сызу, есептеу.
Шешуі:
324+469= 793
1985++793=2778 км
Сергіту сәті ІІІ
Өзіндік жұмысы
№6, 7
Салыстыру;
2*67*3
15: 3
Балаларды логопедиялық тексеру
Проценті бойынша санды табу
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабақтарында пайдаланатын дидактикалық ойындардың түрлерін саралау
Балалардың ойлау әрекетін дамытуға ықпал ету
Бастауыш мектеп оқушыларының танымдық қызметін қалыптастыру және дамыту
Python программалау тілін 6-сыныпта оқыту
Бастауыш сыныпта ойын технологиясының тиімділігі
Пән бойынша оқу бағдарламасының мақсаты
Математика сабағында ойын технологиясының пайдалануы
М.ЖАНПЕЙІСОВАНЫҢ МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚ ДАМУЫН КӨТЕРУ ЖОЛДАРЫ
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Біріккен Ұлттар Ұйымы
Изотоптар туралы
Бір клеткалылар патшалық тармағы
БІРЛЕСКЕН ҚЫЗМЕТКЕ ҚАТЫСУ