Тәрбиешінің әрекеті
Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Білімдік аймағы: Шығармашылық
Бөлімі: Жапсыру
Тақырыбы: Ұшақ
Мақсаты: Б. м: Ұшақпен таныстыру, қатпарлап бүктеп, шеткі сызықтары бойынша және симметриялы қию әдіс – тәсілдерін меңгерту. Қарапайым мазмұн бере жапсыру дағдыларын қалыптастыру. Д. м: Тақырыпқа сай заттармен өз жұмыстарын толықтыра білу іскерлігін бекіту. Т. м: ұшқыш туралы қиялын дамыту, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмысы: ұшқыш, ұшақ, аспан, ауа, жер, су
Қостілдік компонент: Ұшақ – самолет, ұшқыш – летчик, аспан - небо
Керекті құралдар: Қайшы, қорапша, түрлі – түсті қағаздар, ұшақ, ғарыш әлемі салынған сурет
Мотивацияқ оятушылық. Тәрбиешінің әрекеті. Бала әрекеті
Балалар шаттық шеңберге тұрады. Алақанмен жылуды айналаға таратайық. Бір - бірімізге қарап күлкі сыйлайық, бақыт нұрын шашайық
Арайлап таң атты
Алтын шуақ таратты
Армысыңдар, достарым!
Сәлем, сәлем, сәлем!
Ұйымдастырушылық - ізденушілік
1) Ойыншық ұшақтарды тамашалау:
Балаларға ойыншық ұшақтарды көрсетіп, құрылысымен таныстыру.
- Ұшақтар не үшін қажет?
- Аспанға ұшу үшін
- Ұшақты кім жүргізеді?
- Ұшқыш
- Ұшақтың ішінде не бар?
- Адамдар бар
2) Ұшқыштар туралы әңгімелеу. Ұшқыштар ұшақпен ұшады. Аспанды қорғайды. Ұшқыштар өте ақылды және мықты. Олар ұшақты басқару үшін білімді болуы керек, сол үшін олар көп оқиды.
3) Кімнің ұшағы алысқа ұшады ойыны. (Балалардың ойыны)
Қағаздан жасалған ұшақтарды балалар ұшырып ойнайды.
- Түрлі – түсті қағаздан ұшақ жасайтындарын түсіндіреді.
4) Жұмыс барысы түсіндіріледі:
- Ұшақты қағаздан қиюдың бірнеше үлгілерін көрсетеді.
- Ұшақты қағаздың ортасына орналастырып жапсыру
(Балалар аяқталған жұмыстарынан көрме ұйымдастырады)
5) Жер, су, ауа ойыны ойналады. Жер дегенде балалар Автобус дейді
Су дегенде Кеме дейді, Ауа дегенде Ұшақ болып ұшады.
(Балалар қызығушылықпен ойнайды)
Рефлективтік - түзетушілік
Ұ. о. іс – әрекетін Ж. Нұрхановтың Ұшақ өлеңімен оқып қорытындылау
Көлдерді көктей өт
Тауларға жетпей өт
Бұлттарды жарып ұш
Бұлттан да әріге ұш
Тоқтаусыз төтеле
Жетейік көкеме.... (Балалар бірлесе отырып жаттайды)
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Ұшақ әуе көлігі екенін білуі керек
Нені игереді: Өз жұмыстарын тиянақты орындай алады
Нені біледі: Ұшақты ұшқыш басқаратынын, олар аспанды қорғайтынын біледі
Балаларды зерттеуде тәрбиешінің қолданатын педагогикалық зерттеу әдістерін анықтау
Балабақшада сюжетті ойындарды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері
Мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбиеші педагогтардың сөйлеу мәдениетін қарастыру
Болашақ тәрбиешілердің шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру
Оқытудың әдістері мен тәсілдері
Балабақшада сюжетті ойындарды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері жайлы
Жас ерекшелік топтарға бөлу, тәрбиешінің балалармен ұйымдастырылған режимдік сәттерін қарастыру
Болашақ тәрбиешілердің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Білім берудегі инновациялар
Мектепке дейінгі мекемеде тәрбие жұмысын ұйымдастыру және басшылық
Басқару іс- әрекеті негізі.
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Педагогтың балалармен өзара әрекеті
Еңбек - адамға өзінің тұтынушылығын қамтамасыз етуге қажетті бүкіл заттар жиынтығын жасайтын адам әрекетінің негізгі формасы
Мәтін - сөйлесу әрекеті мен ойлау үрдісінің жемісі
Тәрбиешінің сабақты талдауға қойылатын негізгі міндеттері
Мүгалім әрекеті
Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті
Болашақ кәсіби әрекетіңізіде табысты еңбек ету үшін, психодиагностикалық шараларды үйымдастыруда психологтың кәсіби этикасы мен жұмыс принциптерін толық меңгергеніңіз жөн
Үнсіз сөйлеу - сөйлеу әрекетінің ерекше түрі