Жаңа білімді игерту

Тақырыбы: Дара және күрделі сын есім
Мақсаты:
1. Дара және күрделі сын есімнің негізгі белгілерін меңгерту.
2. Дара және күрделі сын есімнің өзіне тән қасиеттерін толығырақ игерту барысында сөздің лексикалық және грамматикалық жақтарына көңіл бөл отырып, оқушылардың сөйлеу дағдыларын жетілдіру.
3. Оқушылардың бойында жануарға деген қамқорлық сезімдерін ояту.
Еңбекқорлыққа баулу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді игерту.
Көрнекі – құралдар: интербелсенді тақта. қима қағаздар, оқулық
Қолданылған әдістер: Дамыта оқыту технологиясының әдістері

Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру Психологиялық дайындық
Қазақ тілім - өз тілім, ана тілім,
Абай, Мұхтар сөйлеген дана тілім
Қастерлейді ұл – қызың мәңгі сені
Болашағым, бақытым, дара тілім.
Міне, балалар, кемеңгер, ғұламаларымыздың тілі – туған тіліміз қазақ тілі сабағын бастайық.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру Жаттығудың орындалуы
Тірек білімдерін жетілдіру
Сын есім дегеніміз не? Олар қандай сұрақтарға жауап береді?
1. Сын есімдер құрамына қарай қалай бөлінеді?
2. Сын есім қандай сөз табымен байланысты?

ІІІ Жаңа тақырыпты игерту.
Тақтада берілген екі бағандағы сөйлемдерге назар аударайық.
Мәреге торы ат бірінші келді.
Мәреге торы ала ат бірінші келді.
Менің анам ажарлы кісі болатын.
Менің анам аса ажарлы кісі болатын.
Бақшада үлкен қызанақтар өсіп тұр.
Бақшада үлкен – үлкен қызанақтар өсіп тұр.
Екі бағандағы сөйлемдерді оқып, қарамен жазылған сын есімдерді салыстыру.
Бірінші бағанда бір сөзден құралған.
Екінші бағанда екі сөзден құралған.
Осыдан қандай қорытынды шығарамыз?
Сын есімдер дара және күрделі болады.
Дара және күрделі сын есімдердің өзіне тән белгілері болады екен.
Әртүрлі жаттығу, тапсырмаларды мұқият орындау арқылы білетін боласыңдар.

Оқулықпен жұмыс ауызша
Боксшылар мәтінін оқу. Боксшы аталу себебі неде? Бокс ненің түрі? Қандай боксерлерді білесіңдер?
Мәтіннен сын есімдерді тауып, салыстыру. Егіз, көмірдей қара, жылтыр, тықыр жүнді, әдемі, үлкен, кішкентай, көрші.
Күрделі сын есім сөздері жеке жазылады.

Дара және күрделі сын есім. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

3-сыныпта көбейту мен бөлуді игерту әдістемесі
Лабораториялық әдіс
Психология бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі
Жалпы білім беретін мектеп оқушылардың оқу-зерттеушілік іс - әрекетін қалыптастырудың теориялық негіздері
100 көлеміндегі сандарды көбейту мен бөлу
Тіл мәдениеті және лексикалық норма
Лексиканы оқытудың принциптері
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері туралы
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІҢ МЕКТЕПТЕ КӘСПТІК БАҒДАР БЕРУ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Ауызша әдістен айырмашылығы
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Білімді ұрпақ
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті