Соғысқа қатысқан әкеңіз жайлы айтыңызшы
Тақырыбы: Сыр сұхбат
Мақсаты: Кездесуге шақырған адамның жаңа қырларын білу, оқушыларға үлкенді силауға, тапсырманы орындауға, басқалардың балалық шағымен өз өмірін салыстырып, өмірге, адамдар арасында болатын түрлі жағдайларға баса назар аударып, олар игерген мамандық түрлерін біліп, түсініп, өз бетінше ой қалыптастырып, жаңа өмірге, мамандыққа, бейімділікке тәрбиелеуге үйрету.
Кештің қонағы: мектебіміздің директоры - Убаев Лепес ағай.
Кештің алғашқы беташар сөзі.
Құрметті ұстаздар, оқушылар, қонақтар!
Біздің бүгінгі кешіміз ұстаздар мерекесіне орай ұйымдастырылған. Мерекенің барлығы жақсы, бірақ бұл ұстаздар мерекесінің орны басқалардан ерекше. Ортамызға ұстаздардың ұстазы, мектебімізді көп жылдардан бері басқарып, біздің балаларымыздың азамат болып, өз орындарын табуға үлесін қосып келе жатқан ағайымызды шақырып қонақ еткелі отырмыз. Кешіміз сұхбат ретінде өтеді, арнайы сұрақтар дайындадық, тапсырмаларымыз орындалады деп ойлаймыз, ағай ортаға келіңіз, төрге жайғасыңыз.
Қонақ арнайы дайындалған орынға отырады.
Ұстаздың оттай ыстық алақаны,
Әрқашан ойлайтыны бала қамы.
Баладан ұстазына мың - сан алғыс,
Өйткені ұстазының ақ арманы.
Есенжанова Сымбаттың орындауында Әкеме әні орындалады.
Ұстазды алып десе, сияды шын,
Басқаға қалай ғана қияды ішің.
Шәкірті бәйгелерден озып келсе,
Жар салар жасыра алмай қуанышын.
Сөк мейлі, сен оларды, сөкпе мейлі,
Лайық менің балам ерге дейді.
Ұстазың бір сабақтан мұның не деп,
Баладай бір - біріне өкпелейді.
Ол менің ұлым менен, қызым дейді,
Естісе олар жайлы елеңдейді.
Отырар тілекшің боп, есейсең де,
Қайырылып қалмасыншы кемең дейді.
Оқушылар кеш қонағына мынандай сұрақтар қойды.
Сұрақтар:
1. Балалық шақтан есіңізде не бар?
2. Туған жер сізге несімен ыстық?
3. Жас кезіңізде бұзық болдыңыз ба?
4. Үйдегі жеңешемізбен бірге оқыпсыз, ол кісінің қандай қаси еті ұнады?
5. Балаларыңыздың ішінде ерекшелейтініңіз бар ма?
6. Соғысқа қатысқан әкеңіз жайлы айтыңызшы?
7. Алдағы армандарыңыз жайында айтыңызшы?
8. Әдебиетші, қазақ тілінің маманы екенсіз өз жаныңыздан шыққан шығарма бар ма?
9. Сыйласатын достарыңыз кімдер?
10. Алғашқы ұстазыңыз кім еді?
11. Төбелесіп көрдіңіз бе?
12. Алғашқы ұстазыңыз кім еді, біз танимыз ба?
13. Естуімізше қолыңыздан домбыра тарту, ұсталық, әсемдеп жазу келеді екен, тағы қандай қырыңыз бар?
14. Ән салып беріңізші?
15. Тамақ істеп кір жууға қалайсыз?
Кеш қонағы осы сұрақтардың барлығына балалық шақтан бері қарай өмірі жайлы, басынан өткен оқиғалар жайлы, өмірден түйгендері жайлы әңгімеледі.
Қосымша тапсырмалар берілді.
Ою ойды, домбыра тартты, әсемдеп жазып қолтаңбасын қалдырған уақыттағы жазуларын көрсетті.
Әкеме әнін арнап, оқушылар қосыла ән айтты.
Смайликтер арқылы кештен алған әсерін, көңіл - күйін көрсетті.
Ұстазымен оқушылар болып ескерткіш суретке түсті.
Соңында мұғалімнің қорытынды сөзі.
Сонымен бүгінгі кештің қонақтары, ұстаздар, оқушылар, қонақтар! Біздің ортамызда жүрген ағайымыздың көп қырын, өнерін үлкендер білгенмен оқушыларымыз біле бермейтін еді. Бүгін ағамыздың да есіне көп нәрселер түсіп, бізге жақсы - жақсы әңгімелерін айтты. Біле бермейтін жақтарымыз көп екен, жақсы бір сұхбаттың куәсі болдық, ағай сізге рахмет.
Өнеріңізді көрдік, балаларымызға әңгімеңізді айттыңыз, бізден ескерткіш болсын деп, сыйлығымызды бердік.
Кеш осылай мәресіне жетті.
Жұма намазы және хұтпа
Қарғын. Дулат Исабеков
Денсаулық және әлеуметтік қатынастар
Зекет
Қазақ тілі оқулығындағы жаттығу жұмыстары
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
Курск доғасы шайқасындағы Қазақстандықтардың ерлігі
Мектеп жасына дейінгі жалпы сөйлеу тілі дамымаған балалардың сөздік қорын дамыту мәселелері
Жазушының кейіпкер характерін бейнелеу жүйесі
Іі-дүние жүзілік соғыс және жаңаша көзқарас
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы
қонақ жайлылық индустриясы
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
Баймырзаұлы Балуан Шолақ жайлы жайлы
Қоңырбайұлы, Ағыбай жайлы жайлы жайлы
Астана туралы жайлы
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ жайлы