Жай бөлшектерді көбейтуге есептер шығаруСабақтың мақсаты:Білімділігі:Жай бөлшекті көбейтуді тез есептеудің жолдарын меңгере отырып, мәтінді есептеулерде қолдана білушілікке дағдыланады

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді көбейтуге есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:
Жай бөлшекті көбейтуді тез есептеудің жолдарын меңгере отырып, мәтінді есептеулерде қолдана білушілікке дағдыланады.
2. Дамытушылық:
Пәнге қызығушылығын ояту арқылы логикалық ойлау қабілетін жетілдіру, өз бетінше еңбектендіре отырып, белсенділіктерін арттыру.
3. Тәрбиелік:
Оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге, жылдамдыққа тәрбиеленеді.
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: презентация, тапсырмалар жазылған карточкалар, тест тапсырмалары, сабаққа қажетті сызбалары бар кестелер.
Оқытудың әдісі: сұрау - жауап, түсіндіру, есептер шығару

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Сәлемдесу,
ә) оқушыларды түгендеу,
б) оқушылардың назарын сабаққа аудару
в) сабақтың мақсатымен таныстыру

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:
Слайд бойынша № 741 (жұп), № 743 (жұп), № 753 (1, 2) дұрыс жауаптарын тексеріп шығады.
ІІІ. Ой шақыру.
І топ: Квадрат қандай фигура?
ІІ топ: Сызбасын салыңыз.
ІІІ топ: Периметрін қалай анықтаймыз?
ІҮ топ: Ауданын қалай табамыз? (әр топтан бір оқушы шығады)
Ортақ талдау №753 (3)

ІҮ. Мағынаны тану. Кім тез есептеу жолын біледі?
№755 (тақ) Амалдарды орындау:
(3 4+1 20)∙1 2;
(7 3 5 - 2 4 15)∙9 32;
(5 1 2+2 3 5)∙5 9;
№755 мен №756 есептің айырмашылықтары неде?
№756 (есептің берілгеніне қалап қалай есептеу керек деп ойлайсыздар?)
1) 5 6∙9 15 - 5 12∙4 15;
2) 9 20∙2 3+5 14∙7 25;
3) 2 2 5∙5 6 - 3 4∙1 2 3;
№763
Мойынты мен Шу станцияларынан екі поезд бір - біріне қарама – қарсы жүріп, 3 сағаттан соң кездесті. Мойынтыдан шыққан поездің жылдамдығы 761 4км сағ, ал Шу станциясынан шыққан поездың жылдамдығы одан 31 2 км сағ кем. Мойынты мен Шу станцияларының арақашықтығын есептеңдер.

Ү. Сергіту сәті: Алақан
Ақ парақ, қалам аламыз. Әр топ мүшесі ақ параққа өз қолымыздың бейнесін түсіреміз. Осын салынған алақанның ортасына өз есімімізді жазамызда, көршімізге береміз. Көршісі бір саусағына алақан иесінің 1 не 2 жақсы қасиетін жазады. Одан кейін алақан иесінің көршісі келесі көршісіне береді. Алақан өз иесін тапқанша бір - бірімізге береміз.




Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың логикалық алгоритмдік мәдениет элементтерін қалыптастыру
Бөлшектерге амалдар қолдану
Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі
Математика мамандығы бойынша дипломалды тәжірибесі бойынша есебі
Математиканы оқытуда гуманизациялау ұстанымын жүзеге асыру жағдайлары
Математика пәнінен дәрістік тезистері
Жай бөлшекті алу
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктерін зерттеу
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
ҚОҢЫРБАЙҰЛЫ АҒЫБАЙ жайлы жайлы жайлы жайлы
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫ туралы жайлы
Ұлы Жібек жолы жайлы жайлы
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Сертификаттаудың негізгі мақсаты