Сөйлем түрлерін ата
Қазақ тілі
Тақырыбы: Сөйлем мүшелерінің байланысы
Мақсаты: Сөйлем туралы алған білімдерін арттырып кеңейту, сөйлем ішінен тұрлаулы мүшелерді тауып, дұрыс сұрақ қоя білуге дағдыландыру, қай сөзбен байланысып тұрғанын ажырата білуді қалыптастыру. Шығармашылық ойлау қабілетін дамытып, сөздік қорларын, тілдерін жетілдіру. Білімді, ынталы болуға, табиғатты сүюге тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
1. Психологиялық дайындық Көңілімізді көтерейік - Жанымыздағы сыныптасымыз қандай екенін жазу. Оқу. (Сол қағаздарды мониторинг үшін дайындалған ватман қағазға жапсыру – балалардың аттары осылайша тіркеледі)
2. Мұғалім: - Бүгінгі сабағымызда біз табиғатқа көмек көрсетейік.
- Қазір табиғатқа не керек? (Қар)
- Неліктен? Оның қандай пайдасы бар?
- Тапсырмаларды орындаған сайын жерге қар ұлпаларын түсірейік – осылай біз жер дүниені көрпеге орап, жылытамыз.
• Сөздік диктант: Мектеп, мұғалім, кітап, дүниетану, еңбекке баулу, математика, әдебиеттік оқу, циркуль, сия, табиғаттану, дене шынықтыру, күнделік. (11 сөз) (Карточкаға аттарын жазып, содан кейін сөздік диктантты орындап, тапсырады. Олар тексеріліп, мониторинг қағазда белгіленеді.)
• Өткен сабақтарды қайталау. Ой қозғау стратегиясы - Сөйлем неден құралады? - Сөйлем мүшелері дегеніміз не? (ереже) - Сөйлем түрлерін ата. (Лепті, хабарлы, сұраулы) - Сөйлемнің қандай мүшелері болады? - Сөйлемнің негізгі, яғни тұрлаулы мүшелерін ата. - Бастауыш қандай сұрақтарға жауап береді? (ереже) - Баяндауыш қандай сұрақтарға жауап береді? (ереже) - Бастауыш пен баяндауыштан басқа сөйлем мүшелерін қалай атаймыз?
• 80 бетте 1 - жаттығу Көшіріп жазып, сөйлем мүшелеріне талдау: Мысалы: Айбек кітап оқыды.
• Т әдісі бойынша: Сөйлемдерді екі жаққа топта. Сөйлемдегі сөздердің байланысы дұрыс немесе қате.
• 81 беттегі 3 - жаттығуды тақта алдында орындату. Сөйлемдегі сөздердің байланысын сызбамен көрсету. Байланыстарды айту.
• Жазбаша мәтін құрылуының бес жолды стратегиясы бойынша жұмыс.
Тақырыбы: Табиғат
1. Қоқыс үйіндісі
2. Әркім сол үйіндіні пайдаланып сөйлемдер жазады.
3. Бір - бірінің сөйлемдерін оқып, көркем сөздер қосып түзейді.
4. Жұптасып орындайтын жұмыс: қателерін түзейді.
5. Презентация: оқушы автор орындығынан өзінің шығармасын оқиды
3. Рефлексия Күн сәулелері - Барлығымыз өзімізді күн сәулесіміз деп елестетіп көрейік. Әрбір күн сәулесіне бүгін сабақта не білгеніңді жазып іл.
Бағалау.
Сауат ашу мәселесі бастауыш сынып окушыларын оқыту
Бастауыш сынып оқу-тәрбие үдерісінде оқытудың жаңа технологияларын пайдалану
Бастауыш сынып оқулықтарында берілген жаттығулардың тәрбиелік мәнін ашу жолдары
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Бастауыш сыныптардың 4-сыныбында синтаксистік материалдарды оқыту
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
Синтаксис туралы жалпы түсінік
Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытудың әдәс – тәсілдері
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ
ЖСТД балалардың сөздік қоры
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту