Ертегі мазмұнын түсіндіру, басқа ертегілерден айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету

Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Оразалина Әсия Кабиденқызы

Қазақ әдебиеті 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Керқұла атты Кендебай ертегісі
Жалпы мақсаты: а) Ертегі мазмұнын түсіндіру, басқа ертегілерден айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата білуді үйрету. Кендебай бойындағы адами қасиеттерді нақтылап ашу.
ә) Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, өзіндік пікір айту, ауызекі сөйлеу тілі мәдениетін, актерлік шеберліктерін дамыту.
б) Кендебай мінезін ашу арқылы адамгершілікке, қамқор да мейірімді, адал да қарапайым болуға, айналасындағы адамдарға қол ұшын бере білу.
Оқып - үйренудің нәтижесі: 1. Рөлді сомдап үйренеді; 2. Шығармашылықпен жұмыс жасайды; 3. Өз ойын нақты айтуды үйренеді; 4. Кейіпкердің іс - әрекетіне баға бере біледі; 5. Бір - біріне сұрақ қояды; 6. Ой қорытады; 7. Пікірлерін айтады; 8. Ұжымдасып еңбек етуді үйренеді.

Сабақ кезеңдері
Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасын құрастырамын, Жүректен жүрекке тренингін өткіземін.
Топқа бөлу
Оқушылардың ынтымақтастық ортасына қарай түстерін алып оқушылоарды төрт топқа бөлемін
Үй тапсырмасына шолу жасау
Ер Төстік ертегісі бойынша сұрақтар құрастырып, әр топтан жауап аламын.

Негізгі бөлім
Интербелсенді тақтадағы эпиграфты оқып, жаңа сабақтың тақырыбымен таныстырамн. Ертегінің мазмұнын оқушылармен талдаймыз, мазмұндаймыз. Мәтіннің үзіндісі бойынша ақпарпт - карточка арқылы көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып, мазмұнын толықтырамыз.
Пікірталас
Әр топқа берілген тапсырмаларды айтамын, қалай орындалу керектігін түсіндіремін
Ой толғаныс
Тақырыпқа байланысты тест сұрақтарын таратамын
Рефлексия
Рефлексияға берілген Не ұнады? , Не ұнаған жоқ? сұрақтарына жауап беретіндерін айтып, сары (3), жасыл (4), қызыл (5) стикерлерін таратамын
Бағалау
Үйге тапсырма
Керқұла атты Кендебай ертегісін оқып, ондағы мақалдар мен мәтелдерді көшіріп жазып келу, ертегіні мазмұндау керектігін айтамын.

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Тұрмыс салт ертегілері
Әдебиетті оқыту әдістемесінің ғылыми пән ретіндегі мазмұны
Әдебиеттік оқу сабақтарында ертегілерді оқыту жолдары және Әдіс- тәсілдері
Мектеп жасына дейінгі балалардың сурет салу ерекшеліктері
Қазақ әдебиеті сабағында жаңа ақпараттық технологияларды қолдану арқылы оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Бейнелеу іс-әрекетінің негізгі міндеттері, әдістері мен жұмыс тәсілдері
Әдебиетті оқыту сабағында танымдық қызығушылықты арттыру
Мектепте оқушылардың адамгершілік түсініктерін қалыптастыру
Мектепке дейінгі мекеме балалары
Ертегіні оқытудың тиімді жолдары
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Басқару процесiнiң мазмұны
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы