Деңгейлік тапсырмалар. Сабақтың мақсаты

Қабылдау деңгейі әр түрлі балаларға бірдей зейін аударып, олармен дербес жұмыс жасауға мүмкіндік беретін әдіс ретіндегі оқыту технологиясы Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы деп есептеймін. Осы технологияны пайдалана отырып 6 – сыныпта өткізілген Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу тақырыбындағы өткізілген сабағымды ұсынып отырмын.
Сабақтың мақсаты: Теңсіздіктер тақырыбындағы оқушы танымын кеңейту, есеп шығару барысында ережелерді дұрыс қолдана білу, оқушының жеке тұлғалық қасиетін қалыптастыру.

Сабақ барысы
І. Ұйымдастрыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
(үй тапсырмасы негізгі сабақты өту барысында пысықталады)
ІІІ. Негізгі бөлім.
Деңгейлік тапсырмалар. Сабақтың өту барысын үш кезеңге бөле отырып, әр деңгейлі тапсырмалар беріледі. Тиісінше тапсырмаларға деңгейіне қарй ұпай беріліп оқушыларға жетондар тапсырылады.
І деңгей – 3 ұпай
ІІ деңгей – 4 ұпай
ІІІ деңгей – 5 ұпай

І деңгей
Класс оқушыларының барлығы бірге өткен сабақ пен бүгінгі сабақты байланыстыра отырып тапсырма орындайды. Кім жүйрік? Тапсырмалар:
- 4; - 2; - 6; 0; 7; 9; 3; 8, 4 сандарының қайсысы [- 3; 8, 5; ] аралығына тиісті?
5; 4; 7; - 3, 2; 0; 8; - 1 сандарының (-∞; 4, 8] аралығына тиістілерін жаз;
Есепте:
4, 5х – 1, 4 ≥7, 6;
7 – 1, 2х 2+ 3, 8х;
3х + 7 6(1+3х)
3) 2(х - 1) – 3(х+2) 2(3+у);

Егер дұрыс тапсақ атақты француз математигінің есімін оқи аламыз.
Есепті белгілі уақыт аралығында орындап шыққан 4 оқушы ІІІ кезеңге өткізіледі.
Келесі кезекте үшінші кезең тапсырмаларын орындамас бұрын кластың барлық оқушылары бірге сергіту тапсырмаларын орындайды.

ІV. Сергіту сәті. Оқушылар видеопроектор экранындағы торкөзден сандарды таңдап, тиісінше сол сандар астында жасырылған логикалық сұрақтарға, әзіл есептерге жауап береді. Әр тапсырмаға деңгейіне қарай 3 - 5 аралығындағы ұпай беретін жетондар таратылып отырады.
Осылайша оқушыларды сергітіп алғаннан кейін екінші кезеңнен үздік шыққан 4 оқушыға үшінші деңгейлі тапсырмалар беріледі. Бұл кезең Ізденген жетер мұратқа! деп аталады.

Ұзақов Жандос Қалыбекұлы
Ақтөбе облысы. Темір ауданы
Жамбыл - мектеп балабақшасының
математика пәні мұғалімі

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Деңгейлеп саралап оқыту педагогикалық технологиясында тапсырмаларды жүйелеу
Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық әрекетін дамыту
Қазақ тілі сабақтарында деңгейлеп оқыту тапсырмаларын қолданудың ерекшеліктері
Орыс сыныптарында қазақ тілі сабақтарындағы деңгейлік тапсырмалар жүйесі
Биология сабақтарында деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану
Сөз таптарын оқытуда деңгейлеп саралап оқыту технологиясын қолдану үлгілері
Нақты дүние қасиеттерінің шама ұғымы арқылы бейнеленуі
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында деңгейлік тапсырмалар мен тірек сызбаларды қолдану жолдары
Шамаларды оқытуда деңгейлік тапсырмаларды қолдану мүмкіндіктері мен тиімділігін анықтау
ДЕҢГЕЙЛЕП САРАЛАП ОҚЫТУ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі
Стратегияның мақсаты, мiндеттерi және оны жүзеге асыру қағидаттары
Сертификаттаудың негізгі мақсаты
Мақсатына жеткен жан
Батыс соғыстағы мақсаты
Тәрбие мaқсаты түсінігі
Топырақты өңдеудің мақсаты мен міндеті.
Студенттердің өзіндік жұмысының мақсаты мен міндеттері