Ұлт азаттық қозғалыстың барысы

9 - сынып. Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы: §3. Ұлт азаттық қозғалыстың барысы
Сабақтың мақсаты:
 ХХ ғасырдың басында қоғамдық – саяси қатынастардың дамуында үлкен өзгерістер туғызған саяси оқиғалар ахуалын түсіндіру;
 Оқушы санасындағы отаншылдық қасиеттерді оята отырып, Қазақстанның ХХ ғасыр бойындағы қоғамдық өмірдегі орнын көрсету;
 Оқушыларды қоғамдық – саяси өмір дамуының кезеңдерімен, тарихи өзгерістердің қоғамдық қатынастардың дамуына тигізер әсерімен таныстыру.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, сызба

Сабақтың жоспары
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
III. Жаңа сабақтың жоспары
IV. Сабақты бекіту:
V. Бағалау:
VI. Үйге тапсырма
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
• Оқу құралын тексеріп түгелдеу
• Әнұран орындау, Хабар
• Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
 Қозғалыстың себептерін талдап түсіндіріңдер, қозғаушы күштерін дәлелді анықтаңдар.
 Тарихта бұл қозғалыстың ұлт - азаттық қозғалыс ретінде сипатталуына қандай негіз бар?
 1916 жылғы қозғалыстың ХІХ ғасырдағы қазақтар көтірілістерінен айырмашылықтары қандай? Ұлт – азаттық қозғалысының Жетісу және Торғай орталықтарында болған оқиғаларын салыстыра отырып сипаттама беріңдер.
 Патша отаршылдарының көтерісшілерге қарсы күрес тәсілдері мен жазалау шараларына баға беоіңдер.
 1916 жылғы қозғалыстың маңызы туралы өз ойларыңды ортаға салыңдар.
 Қазақ демократтарының ұстанымдарына баға беріңдер.
Жаңа сабақтың жоспары:
1. Ақпан ревалюциясының Қазақстанға ісері.
2. Тыл жұмысындағыоардың қайтіп келуі және олардың ревалюциялық үрдіске ықпалы.
3. 1917 жылғы Ақпан ревалюциясынан кейін құрылған саяси партиялар мен ағымдар.

Сабақты бекіту:
 Ақпан ревалюциясының жеңісін қазақ зиялыларының құптап қарсы алуының себебі неде?
 Ақпан ревалюциясынан кейінгі кезеңдегі Қазақстандағы саяси оқиғаларға сипаттама беріңдер.
 Ревалюциядан кейінгі кезеңде қоғамдық ойдың өрістеу себептеріне назар аударыңдар.
 Қазан төңкерісі қарсаңындағы ревалюциялық өрлеу үрдісі неден көрініс береді?
 Түркістан және Қазақстан халықтарының ұлттық өзін – өзі билеуге ұмтылысы немен аяқталады?
 Мұсылман үкіметтері алдарына қандай мақсат қойды?
 Алашордашылардың алдарына қойған мақсаттары мен нақты әрекеттеріне сипаттама беріңдер.

Бағалау:
Үйге тапсырма: §3.
Ұлт азаттық қозғалыстың барысы. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Көтерілістің басталуы және себептері
Көтерілістің Жетісудағы орталығы
Торғайдағы көтеріліс орталығы
ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы ұлт-азаттық қозғалыс белестері
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасы
1916 жылғы Ұлт-азаттық көтеріліс қарсаңындағы елдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Кенесары басқарған ұлт-азаттық көтерілістің басталу себептері мен барысы
Араб халықтарына Ұлы державалардың жүргізген отарлық қысымын әшкерелеу
ҚҰТЫЛЫҒҰЛЫ КҮЛТЕГІН
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі – «Банктердің Банкі»
Арал өңірі қазақтарының ХIХ ғасырдағы Хиуа хандығы мен Ресейге қарсы ұлт – азаттық күресі
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
Ұлттық табиғи паркте
Қаржылық лизингті жүзеге асыру барысында қатысушы субъектілер анықталып,міндеттері және құқықтары белгіленеді
Ұлттық экономикадағы инфляцияға қарсы саясат және инфляциялық таргеттеу
А.Жұбанов және ұлттық музыка мәдениеті
Философия және саясаттану факультетінің 2006 жылы 19 желтоқсандағы Ғылыми кеңесінің мәжілісінің № 3 хаттамасынан